Jag har ingen erfarenhet av Spanien förutom att man har varit där på semester.
Jag bor sedan sju år på Filippinerna och trivs bättre på Filippinerna. Vi har inte så mycket anknytning till Sverige förutom min son som kommer och hälsar på.
Med tanke på att du pratar om Spanien känns det ganska trevligt och attraktivt. Jag tror att du kanske kan hitta något arbete på hotell städ eller någonting online som kan hjälpa dig på Traven.
Om du har möjligheter att få a-kassa kan det vara bra. Problemet är att a-kassa har väldigt mycket restriktioner har jag hört.
Det innebär att du inte kan hålla dig undan kanske mer än tre månader. Om du ändå har besparingar så har du möjligheter att hitta någon lösning för att lösa ekonomin.
Du säger att du i princip kan klara dig i tre år. I värsta fall skulle du kunna åka hem till Sverige och jobba ett par månader.
Med tanke på att du inte trivs i Sverige kan det vara värt att prova. Jag kan säga att jag har ångrat mig för att man skulle gjort detta tio år tidigare.
Du är så pass ung så att jag tror inte att du ska fundera alldeles för mycket. Passa på att göra detta när du är ung och inte när du blir gammal.
När du blir gammal så kanske du tänker fan när jag var 31 så var jag på väg. Det måste vara svårt att leva med sådana tankar när man sitter i rullstol och är 75

. Jag kan inte säga att du har någonting att förlora liksom. Om du inte trivs i Spanien kan du dra till Portugal eller Grekland till exempel. Hela världen är ju öppen för svenskar.