Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Jag läste just på och felet var inte att den betalade ut för mkt utan att man kunde spinna utan att ha pengar
Det innebär att folk var tvungna att ta ut pengar allt eftersom..
Låt säg att man spann på 50kr spinnet och vann 700kr
Om man inte tog ut dessa 700kr så började nästa spinn direkt ta från dessa 700kr så snabbt var det ju nere på 0kr igen
Det tyder på att alla var fullständigt medvetna om detta och har lite svårt att tro att du inte märkte något !
Men skitsamma
Det verkar ju ändå vara så att du faktiskt tror på ATG och bara vill se din spelhistorik !
Vad intressant att du läst på och verkligen förstår hur det tekniska felet fungerade.
Men, låt mig rätta dig litegrann.
Om man hade 0kr i saldo, kunde man snurra på vilken insats som helst, låt oss säga att man har saldo 0kr och snurrar en gång på 200kr insats, vinner 400kr, då har man 400kr i saldo.
Snurrar du för 200kr igen och vinner 0kr, har du 200kr i saldo.
I mitt fall (som jag nämnt tidigare i tråden), gick det till som följande:
Jag satte in 200kr på mitt spelsaldo, körde automatiska spins på 10kr. Vann en bonus som gav en utdelning på 100x ungefär.
Höjde insatsen och vann en bonus igen.
Sen, har jag inte full koll på mitt saldo när jag spelar, tar det slut så slutar det snurra.
Jag spelar för att få bonusar, och kör därav autospins och har det igång medans jag gör något annat (typ spelar onlinespel eller ser film).
Sen, om jag kan ha råkat snurra låt oss säga 10 spins utan saldo, det har jag ingen aning om, och anser att det inte är mitt ansvar att hålla koll på.
Jag säger som jag tidigare sagt i tråden, jag satt in pengar, spelade och vann.
Sen, om personer systematiskt utnyttjade detta skall det inte drabba mig.
ATG spärrade mitt konto efter fyra dagar ungefär, vill inte bemöta mina frågor eller svara på mina mail.
Jag vill se underlaget som styrker att jag spelat utan täckning, då betalar jag tillbaka.
Jag blir hänvisad av ATG att logga in och kolla loggarna själv, men eftersom jag är spärrad går det inte.
Jag har därför bestridit detta hela vägen, dels av en ren principsak då jag inte kan veta helt säkert att jag spelat utan saldo.
Så, jag spelar inte dum, utan jag försöker bara få allt så rätt som möjligt.
Låt säga att jag inte spelat utan saldo, men ATG kräver mig på pengar då jag var aktiv under det tekniska felet så är det på felaktig grund.
ATG har även bevisligen inte hundra koll själva på vilka detta berör och inte.