2025-11-08, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aljechin69
På historiken?

Vad fan hjälper det en spelare som tror att han vunnit på lagligt vis.

Vad spelar det för roll ?

Dom skiter väl totalt i vad spelarna tror utan dom agererar efter vad dom har rätt till !
Citera
2025-11-08, 03:12
Medlem
Citat:
Lol..fattar att det är ett troll, men är sjukt nyfiken på hur vi spelare på ett enkelt sätt kan kolla upp ev fel i deras mjukvara......

Då ska jag lätt förklara för dig

När man kollar spelhistoriken så ser man saldot och insatsen för varje spinn och sen vad utdelningen blev !

Låt säg att du har 100kr och snurrar för 10kr

Saldot 100
Insats 10kr
Utdelning 8kr

Nytt saldo 98kr

Är detta svårt ?
Citera
2025-11-08, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Då ska jag lätt förklara för dig

När man kollar spelhistoriken så ser man saldot och insatsen för varje spinn och sen vad utdelningen blev !

Låt säg att du har 100kr och snurrar för 10kr

Saldot 100
Insats 10kr
Utdelning 8kr

Nytt saldo 98kr

Är detta svårt ?
Varför ska man kolla historiken på spinn? Kollade historiken på poker när jag var aktiv för att lära mig och analysera, men på spinn? Du måste skämta..
Citera
2025-11-08, 03:46
Medlem
Citat:
Varför ska man kolla historiken på spinn? Kollade historiken på poker när jag var aktiv för att lära mig och analysera, men på spinn? Du måste skämta..

Nej , du måste inte kolla såklart historiken men när sånt här händer så kollar ju såklart ATG på historiken

Där har du ju beviset

Saldo 0kr
Spinn 80kr
Utdelning 400kr

Nytt saldo 400kr

Vart kom dessa 400kr ifrån enligt dig ?

Sen att inte spelaren hade uppsåt att försöka medvetet utnyttja buggen är oviktigt

Om inte max uttaget varit 20K på swish så hade ju spelarna kunnat bli mkt rika eller hur ?
Citera
2025-11-08, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Klart dom har bevis och lämnar ut bevisen när det krävs

Dom flesta erkänner ju utan bevis

Det gör dom ju inte, jag har varit väldigt tydlig i mina mail till dem. Får jag se ett underlag så betalar jag utan problem, men ATG har inte bemödat sig att ens svara på mina mail.

Detta har nu gjort att jag blir tvungen att bestrida till sista instans.

Detta är på grund av flertalet anledningar, men främst att jag som kund inte kan stå som enskild ansvarig för deras bristande system.

Vi har ju en spellag i Sverige som skyddar spelarna under många punkter.

Detta fall är inte glasklart, då ATG har skött detta extremt dåligt från början.
Senast redigerad av simpen123 2025-11-08 kl. 09:51.
Citera
2025-11-08, 09:52
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Det som med största sannolikhet kommer att ske är att ATG återkallar.
Fodringsägaren meddelar tingsrätten att de inte längre vill fullfölja sitt krav. Detta kan ske när som helst under processen, från det att
ärendet inkommer till domstolen fram till strax innan huvudförhandlingen.

Så alla pappskallar som försöker håna mig borde kanske lugna sig tills det verkligen har hållits åtminstone en rättegång...
Inte för att det stör mig att bli hånad av diverse bittra motherfuckers men ändå.
Citera
2025-11-08, 13:53
Medlem
EtikHaexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Det som du din idiot inte fattar är att bara för att ett ärende är lämnat till domstol innebär inte per automatik att det blir rättegång av det. ATG kan hoppa av när som helst, detta att överlämna till domstol kan förstås vara en skenmanöver för att skrämma folk att betala tillbaka.

Hur många rättegångar har hållts hittills?
Svaret är fortfarande NOLL så raljera hur mycket du vill din pappskalle...

Du vet inte vad du pratar om och uppenbarligen vet du inte heller vad ordet rättegång betyder. Rättegången börjar när ett mål inleds i en domstol. Der pågår alltså rättegångar i skrivande stund...

Det du förvirrar med rättegång kallas för huvudförhandling. Det behöver det inte bli i dessa mål. Rimligen ger sig svarandena innan dess för att minimera storleken på de rättegångskostnader de behöver ersätta ATG med.

Snälla, kan du sluta skriva om saker som du inte begriper? Det innebär kanske att du inte kan skriva om någonting överhuvudtaget i och för sig.

Du började att påstå att ATG aldrig skulle gå till KFM. När det hände påstod du tvärsäkert att ATG aldrig skulle ta saken till domstol... Nu när det har hänt påstår du att ATG kommer att återkalla målen. Du är pinsam. Inte en chans att ATG återkallar utan att svarandena ingår en förlikning.

Du kommer att ha fel. Igen. Som vanligt. Som alltid.
Senast redigerad av EtikHaexan 2025-11-08 kl. 13:56.
Citera
2025-11-08, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EtikHaexan
Du vet inte vad du pratar om och uppenbarligen vet du inte heller vad ordet rättegång betyder. Rättegången börjar när ett mål inleds i en domstol. Der pågår alltså rättegångar i skrivande stund...

Det du förvirrar med rättegång kallas för huvudförhandling. Det behöver det inte bli i dessa mål. Rimligen ger sig svarandena innan dess för att minimera storleken på de rättegångskostnader de behöver ersätta ATG med.

Snälla, kan du sluta skriva om saker som du inte begriper? Det innebär kanske att du inte kan skriva om någonting överhuvudtaget i och för sig.

Du började att påstå att ATG aldrig skulle gå till KFM. När det hände påstod du tvärsäkert att ATG aldrig skulle ta saken till domstol... Nu när det har hänt påstår du att ATG kommer att återkalla målen. Du är pinsam. Inte en chans att ATG återkallar utan att svarandena ingår en förlikning.

+ 100 på den!
Citera
2025-11-08, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simpen123
Det gör dom ju inte, jag har varit väldigt tydlig i mina mail till dem. Får jag se ett underlag så betalar jag utan problem, men ATG har inte bemödat sig att ens svara på mina mail.

Detta har nu gjort att jag blir tvungen att bestrida till sista instans.

Detta är på grund av flertalet anledningar, men främst att jag som kund inte kan stå som enskild ansvarig för deras bristande system.

Vi har ju en spellag i Sverige som skyddar spelarna under många punkter.

Detta fall är inte glasklart, då ATG har skött detta extremt dåligt från början.

Börjar bli nyfiken på ditt fall

1 Spelade du spelet där det var ett fel ?

2 Märkte du ingenting konstigt med spelet ?
Senast redigerad av Problem2020 2025-11-08 kl. 15:26.
Citera
2025-11-08, 15:30
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EtikHaexan

Att det skulle gå till Kronofogden var ju klart som solen, det har jag skrivit i varje inlägg förutom det som ärkeidioten Stiffinger ägnade en heldag åt att finna...

Nej det har inte gått till någon rättegång än, eller huvudförhandling eller vad fan du vill kalla det så dra åt helvete med dig för fan.
Jag har en känsla att du jobbar åt ATG och försöker skrämma upp folk med ditt jävla skitsnack.

Folk har inte så mycket att förlora på att ta det till rättegång istället för att betala tillbaka. För det första är det inte säkert att ATG vinner även om en del pappskallar försöker inbilla sig det.
För det andra så riskerar folk kanske mellan 3000-5000 kr extra i värsta fall och det är det förstås värt för att ställa till det för tattarna ATG.
Vem fan vill förresten spela där i fortsättningen efter detta?
Citera
2025-11-08, 17:43
Medlem
EtikHaexans avatar
Citat:
Att det skulle gå till Kronofogden var ju klart som solen, det har jag skrivit i varje inlägg förutom det som ärkeidioten Stiffinger ägnade en heldag åt att finna...

Nej det har inte gått till någon rättegång än, eller huvudförhandling eller vad fan du vill kalla det så dra åt helvete med dig för fan.
Jag har en känsla att du jobbar åt ATG och försöker skrämma upp folk med ditt jävla skitsnack.

Folk har inte så mycket att förlora på att ta det till rättegång istället för att betala tillbaka. För det första är det inte säkert att ATG vinner även om en del pappskallar försöker inbilla sig det.
För det andra så riskerar folk kanske mellan 3000-5000 kr extra i värsta fall och det är det förstås värt för att ställa till det för tattarna ATG.
Vem fan vill förresten spela där i fortsättningen efter detta?

3- 5 000 kr? Rättegångskostnaden i ett ordinärt tvistemål kan uppgå till hundratusentals kronor även i relativt enkla mål. Särskilt om man är villig att dra det till huvudförhandling. FT-mål är en annan sak. Då är risken lägre.
Citera
2025-11-08, 18:06
Medlem
Citat:
Var har jag skrivit det? Var finns det inlägget av mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in