Citat:
Jag är inte “vända-sig-om-igen-tjejen”.
Har däremot fått höra genom åren: utstickande personlighet, fängslande, karismatisk, rolig, mystisk, ställer intressanta/oväntade frågor-personen.
Men har även fått höra det omvända: udda/intensiv personlighet, ifrågasättande, "too much", konfliktsökande, burdus.
Har taggat ner på senare år. Har blivit lite mer “observatören”, tack vare damp-medicin, men säkert åldern också.
Citat:
Jag vet inte det är lite pinsamt att berätta hur man tar första steget, det ser så olika ut men jag kan avslöja en grej som jag körde med när jag var ung och busig i 20 års åldern och festade mycket. Då när jag var ute på något ställe och träffade en tjej så brukade jag säga att min flickvän fanns någonstans i krogvimlet. Det här fungerade ofta väldigt bra eftersom tjejerna blev mer intresserade. Det var ju ändå helt okej att göra så för varenda gång jag körde med den här taktiken så var jag singel så det fanns ingen flickvän som blev sårad och ledsen. Och tjejen som jag träffade för kvällen visste ju att det bara var en tillfällig grej så dom var glada och nöjda dom med.
Jag sitter i chock framför min dator just nu

Vem fan följer med någon som har flickvän? Vilka störda brudar.
Då måste du vara jävligt speciell?!
Tänker på mina gamla killkompisar.. om dom hade utfört en sådan aktion när vi var 20 hade dom förmodligen fått en örfil som svar tillbaka hehe
Sen hade jag fått trösta dom (efter att jag skrattat ut dom såklart)

Fort in i alla trådstarter som handlar om dejting och tipsa fb-grabbarna om hur dom ska få napp

Ändra också din signatur till:
// Charmören

Citat:
En annan rolig grej som jag och några kompisar skämtat om att vi vill testa, det är att gå in på ett mindre ställe, sätta sig ensam i baren, beställa en stor whisky och se riktigt besviken ut. Du vet lite som någon scen i en film och sen se om några kvinnor kommer fram och stöter på en. Det vill jag testa någon gång 😅
Hade velat se detta på håll från en barhörna typ. Älskar sociala experiment

Brukar utsätta mig själv för sådant lite då och då.