• 7
  • 8
2025-05-16, 15:54
Moderator
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Aldrig fattat poängen med detta.

Sitter någon mellanchef utan befogenheter och argumenterar hur hen vill att du ska utvecklas i olika steg.

Känns som jag får absolut INGENTING utav de.

Vad tycker ni?
Tycker att det kan fylla en funktion. Beror väl på vad man fyller mötet med.
När jag har det med de anställda i min grupp så ser man ju snabbt i mötet om den anställde är intresserad av att utvecklas åt något håll alls, är de inte det behöver man ju inte gräva vidare i det och kan ganska snart avsluta mötet. Det finns ju en del trötta äldre personer som bara vill sitta av tiden till pension och så finns det de som vill komma åt ett visst håll i yrkeslivet. Klart man ska stödja det om sådana önskningar finns.
Vet inte riktigt vad du menar med "har inte befogenheter", varför skulle man som chef inte ha befogenheter att understödja någon av sina anställdas utveckling?
Citera
2025-05-17, 00:55
Medlem
PulverBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Det obegripliga är varför du tror att din analys är värd att ens skriva ner i tråden. Det enda jag kan dra som slutsats är att du är en av alla dessa byfånar på LinkedIn och kände dig ledsen i ditt vänsterliberala lilla öga.

Försvinn i gasform tack.

Nej, återgå till att stå vid kaffemaskinen och gnälla och fjäska som den NPC du är…
Citera
2025-05-17, 08:05
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PulverBrax
Nej, återgå till att stå vid kaffemaskinen och gnälla och fjäska som den NPC du är…
Hahaha... hellre det än att försvara mitt LinkedIn-knarkande på ett forum med helt värdelösa analyser som jag hoppas du inte jobbar med i verkligheten för då är du verkligen värdelös på ditt jobb...
Citera
2025-05-18, 16:47
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Aldrig fattat poängen med detta.

Sitter någon mellanchef utan befogenheter och argumenterar hur hen vill att du ska utvecklas i olika steg.

Känns som jag får absolut INGENTING utav de.

Vad tycker ni?
Av erfarenheten att döma - i stort sett alltid bara skit. Rent nonsens. Slöseri med tid.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in