2025-06-15, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Inte jag heller, inga tv kanaler överhuvudtaget.

Inte SVT 1, SVT 2, 3,4,5,6, tv4, inga kanaler alls…

Jag tittar lite på serier samt filmer som jag själv väljer för underhållning. Inte tittat på tv kanaler på över 15 år minst.

Frågan är då varför?
Desto större TV du har desto större idiot är du. Kan förklara detta väldigt enkelt… media är ingen verklighet, det är bara strunt.

Undermedvetet tar man in allt dom säger samt även upprepar det man sett. Märks tydligt när man umgås med folk hur påverkade dom är av media. Repeterar allt dom ser på tv.

Ni lever i en fake verklighet med en massa strunt. Vem tittar exempelvis på faschister från England som nitiskt letar upp folk för dom kör med spruckna däck? Fel last? Trasig lampa? Vem tittar på program där fogden letar upp folk för att inkassera?

Man blir en idiot om man tittar på tv för den programmerar folk till idioter undermedvetet.

Läser inte ens Expressen eller nånting.. kan svepa förbi snabbt för att se manipuleringen bara för att ligga 3 steg före.

Många är inte medvetna, men om du kommer till jobbet en måndag och diskuterar melodifestivalen så är du på ett undermedvetet plan manipulerad, dvs hjärntvättad.

Detta beror på att tv gluttare for sin info från Tv, detta är deras verklighet, deras liv.

”Hörde ni igår på tv, Trump blev skjuten i örat”

Ni repeterar bara det ni blir matade med trots att det är strunt & manipulering.

”Hur många bilar är röda i Sverige?”

Person nr 2: ” vi frågar chat pgp nånting.. vänta så ska jag fråga..”

Denna nivån är helt galen faktiskt, folk har slutat tänka själva.

Helt absurt att sitta i en sån grupp och vara den enda som förstår hur man blir manipulerad av media. Vi lever i två olika verkligheter varav dom som lever i tv landskapet med media inte lever i någon verklighet.

Tv med media påverkar oss mera än vi tror.
Det är väl ingen större skillnad om du steamar och kollar på tv:n eller om du ser det från en tv-kanal...Eller du kanske kollar på allt på en lite dataskärm?
Citera
2025-06-15, 00:32
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Givetvis har jag rätt.
Du har inget körkort och därför vet du ingenting om körglädje.
Att köra en manuell porsche är körglädje.

Ja men nu talar vi ju inte om körglädje utan om penisförlängare. Jag kan finna en enormt stor glädje i att sticka raggsockor - men det betyder inte att folk runtomkring blir sexuellt attraherade av det, eller hur?

Äpplen och päron 🙂
Citera
2025-06-18, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollpunktnoll
Ja men nu talar vi ju inte om körglädje utan om penisförlängare. Jag kan finna en enormt stor glädje i att sticka raggsockor - men det betyder inte att folk runtomkring blir sexuellt attraherade av det, eller hur?

Äpplen och päron 🙂
Du fattar tydligen inte.

Att köra en jättestor tuff pickup utan att man har någon som helst praktisk användning av den kan jag erkänna är någon form av kompensation.

Men en porsche är ren körglädje - du borde inte tänka så mycket på saker du så tydligt inte förstår.
Citera
2025-06-22, 11:36
Avstängd
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Du fattar tydligen inte.

Att köra en jättestor tuff pickup utan att man har någon som helst praktisk användning av den kan jag erkänna är någon form av kompensation.

Men en porsche är ren körglädje - du borde inte tänka så mycket på saker du så tydligt inte förstår.

Som sagt. Körglädje har inget med attraktion att glra. Bara för att du gillar att prutta runt i en porsche så betyder det inte att jag tycker det är sexigt! ❤️
Citera
2025-07-28, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemhog
Haha ditt jävla ollon, ska stänga igen din näbb snart med skärmdumpar på mitt vardagsrum och alla prylar och bankkonto skärmdump.

Vad hände med skärmdumparna? Ekar tomt här.
Citera
2025-08-01, 18:25
Medlem
Tv? Prio ett i varje lägenhet är givetvis var du ska ha trumsetet, basar och diverse klaviaturer. Studioutrustning och akustikbehandling. Arbetsplatsen för oss som jobbar hemifrån. Därefter kommer bokhyllor, soffa och köksattiraljer. Skärmar står datorerna för. En tv kommer längst ned på listan. Om ens det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in