2025-05-12, 01:53
Medlem
Se på
Sollefteå sjukhus! Miljoner till konsulter har man råd med! Men inte vård
Citera
2025-05-17, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Låter ju som att du fått tag på extremt oberoende källor till dina påståenden!

Nämns något om väntetider till akutmottagningar, behandlingar och operationer i dessa undersökningar?

När min pappa ramlade och slog sig i Polen fick han vänta på akuten i fem minuter innan han blev omplåstrad.

Vid en liknande skada i Sthlm fick han vänta på akuten i åtta timmar! Det ör effektivitet det, för landstinget alltså. De behöver ju aldrig vänta på patienter!
Hur menar du, - "låter som.. extremt oberoende källor"..? jag redovisade ju källor, missade du det?

Läskunniga kan såklart se vad som står om "väntetider till akutmottagningar, behandlingar och operationer" i undersökningarna. Om du har svårt att tolka vad som står så fråga gärna så ska jag hjälpa till.

Jag hoppas såklart att din pappa befinner sig i Polen om han slår sig igen så han får vård snabbt.
Citera
2025-05-17, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Hur menar du, - "låter som.. extremt oberoende källor"..? jag redovisade ju källor, missade du det?

Läskunniga kan såklart se vad som står om "väntetider till akutmottagningar, behandlingar och operationer" i undersökningarna. Om du har svårt att tolka vad som står så fråga gärna så ska jag hjälpa till.

Jag hoppas såklart att din pappa befinner sig i Polen om han slår sig igen så han får vård snabbt.

Ja, du redovisade källor, grattis!

Kan du argumentera för deras oberoende också som jag bad om?

Undersökningen som killen i TS-videon hänvisade till visar hur kvalitén på svensk sjukvården sjunker och numera inte är speciellt imponerande
Citera
2025-05-17, 19:35
Medlem
Citat:
Ja, du redovisade källor, grattis!

Kan du argumentera för deras oberoende också som jag bad om?

Undersökningen som killen i TS-videon hänvisade till visar hur kvalitén på svensk sjukvården sjunker och numera inte är speciellt imponerande
Jag antar att du är på ditt lite skojfriska humör efter några bira på lördagen.. för du menar väl inte på allvar att jag ska analysera SKR:s och Läkartidningens oberoende?
Citera
2025-05-17, 20:58
Medlem
Citat:
Jag antar att du är på ditt lite skojfriska humör efter några bira på lördagen.. för du menar väl inte på allvar att jag ska analysera SKR:s och Läkartidningens oberoende?

Jag skriver om oberoende källor och du hänvisar då till partsinlagor. Måhända har du ständigt några järn innanför västen?
Citera
2025-05-17, 22:21
Medlem
Citat:
Jag skriver om oberoende källor och du hänvisar då till partsinlagor. Måhända har du ständigt några järn innanför västen?
Jag hänvisade till det du kallar "partsinlagor" direkt så din kommentar är konstig. Jag är kritisk till svensk sjukvård och tycker den kan utvecklas och hänvisade till några artiklar om det.

Du har faktiskt problem med läsförståelsen,

Jag gillar verkligen oberoende källor. Har du några oberoende källor du vill delge oss på FB i detta ämne eller pruttar du bara ur dej bullshit?
Citera
2025-05-17, 22:38
Medlem
Eftersom svensk sjukvård använder så dåliga applikationer så behövs många administratörer.
Citera
2025-05-17, 22:39
Medlem
Citat:
Jag hänvisade till det du kallar "partsinlagor" direkt så din kommentar är konstig. Jag är kritisk till svensk sjukvård och tycker den kan utvecklas och hänvisade till några artiklar om det.

Du har faktiskt problem med läsförståelsen,

Jag gillar verkligen oberoende källor. Har du några oberoende källor du vill delge oss på FB i detta ämne eller pruttar du bara ur dej bullshit?

Definiera "står sig väl internationellt".

För de undersökningar jag sett som inte är partsinlagor larmar för att svensk sjukvård just inte "står sig väl internationellt".
Citera
2025-05-18, 06:14
Medlem
Citat:
Definiera "står sig väl internationellt".

För de undersökningar jag sett som inte är partsinlagor larmar för att svensk sjukvård just inte "står sig väl internationellt".
Hallå.. kan du argumentera eller kan du definiera.. så brukar misslyckade politiker skriva när argumenten tryter. Sluta att tjafsa och ange vilka "undersökningar du sett som inte är partsinlagor" så vi har nåt att utgå från.

Jag ser stora utmaningar för att svensk sjukvård ska bli bättre men ditt flum i tråden har ju hittills inte tillfört något.
Citera
2025-05-18, 06:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Man borde kunna fråga AI kring sina symptom, sedan direkt få rekommendation till vilken medicin man ska köpa, utan krav på recept från en doktor.

AI säger att jag borde behandlas med 1 kg amfetamin i veckan och att de bör kompletteras med stora mängder morfin
Citera
2025-05-18, 07:51
Medlem
Citat:
Hallå.. kan du argumentera eller kan du definiera.. så brukar misslyckade politiker skriva när argumenten tryter. Sluta att tjafsa och ange vilka "undersökningar du sett som inte är partsinlagor" så vi har nåt att utgå från.

Jag ser stora utmaningar för att svensk sjukvård ska bli bättre men ditt flum i tråden har ju hittills inte tillfört något.

Sluta slingra dig. Du skrev själv att svensk sjukvård står sig väl internationellt. Detta motiverar du med två källor som är rena partsinlagor. Dessutom kan du inte ens utveckla. Jävligt svagt.

Din massiva insats i tråden kommer obönhörligen leda till att svensk sjukvård ökar sin effektivitet 500%. Bra jobbar maestro!

Vi kan börja med den som är i videon i TS. Har du ens sett den videon?
Senast redigerad av ShijieMeng69 2025-05-18 kl. 07:53.
Citera
2025-05-18, 15:13
Medlem
Citat:
Sluta slingra dig. Du skrev själv att svensk sjukvård står sig väl internationellt. Detta motiverar du med två källor som är rena partsinlagor. Dessutom kan du inte ens utveckla. Jävligt svagt.

Din massiva insats i tråden kommer obönhörligen leda till att svensk sjukvård ökar sin effektivitet 500%. Bra jobbar maestro!

Vi kan börja med den som är i videon i TS. Har du ens sett den videon?
Oj, din stackare, är det så illa ställt? Min massiva insats i tråden, obönhörligen... Hallå, klipp dej, väx upp och skaffa ett jobb.

Jag kommer fortsatt att kritisera svensk sjukvård och värdera utvecklingsområden där våra skattepengar förvaltas väl. Du lär väl fortsätta med ditt babbel och lipa om hur väl din pappa omhändertogs i Polen.

Jag vinner och du framstår som en tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in