Citat:
Ursprungligen postat av
ShijieMeng69
Nä, du bryr dig inte alls... De senaste rönen är partsinlagor och därmed skit. Hur kommer det sig att du är så oförmögen att värdera källor när du har så bra läsförståelse?
Ditt pris är din faders kånkelbär. Du får plocka dem själv. Vill du ha pengar? Fråga din gode man i så fall.
Äntligen har du förstått något, jag bryr mej inte utan länkade till texter om svensk sjukvård, va duktig du var nu! Du har också rätt i att jag har god läsförståelse, nu var du duktig igen!! Jag är dessutom mycket bra på att analysera källor men i detta fall fick det kvitta, tveksamt om du förstått..
Den enda fader som omnämnts i tråden tidigare är din pappa och hans polska äventyr. Du behöver dock inte delge forumet att det är hemorrojder han lider av, tror inte din pappa uppskattar att du berättar om hans stjärt.
Idag fick jag en rätt fet lön och dessutom bra bonus för slutredovisning av ett projekt, så chefen är min gode man idag.
Ditt inlägg är OT goja. Jag hoppas att moderator plockar bort ditt svammel och då även detta svar, det tillför ju inte tråden något vettigt.