2025-05-12, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Jag rör inte ett finger för ditt krig i detta sosseland.

Jag pissat på din sosse innan jag pissar på dig och vad din etnisitet är och var i grund och botten. Men nu lever vi i den fantasin om att vi är varandra lojala.
Citera
2025-05-12, 21:09
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secret.vaster
Jag pissat på din sosse innan jag pissar på dig och vad din etnisitet är och var i grund och botten. Men nu lever vi i den fantasin om att vi är varandra lojala.

Fantasi ja, fortsätt leva i din bubbla du.
Citera
2025-05-12, 21:15
Medlem
Bara ta en titt på militärens "reklamfilmer" på nätet, hemsidan. Inte mycket babbeluringar med i de övningarna direkt.

Man ska inte glömma att vita svenska kids är de som ska dö i kriget och babbeluringarna ska swn befrukta kvinnorna tills det inte finns vita kvar.

Glöm intwe NGO:erns bevingade ord, vi ska utrota den vita mannen med våra båttransporter till Europa. (Well, något modifierade ord från min sida, men att den vita mannen ska utrotas är deras ord)

Svensken är tillräckligt dum för att gå på det hela och marchera sig in i döden.

Engelska soldater har tex sagt fck you till staten och sagt upp sig i mängder, ca 120.000 än så länge.

Starmer, Macron och deras mästare WEF och deras krigshets mot Ryssland går inget vidare med andra ord..
Citera
2025-05-12, 21:51
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DmtLaser
Bara ta en titt på militärens "reklamfilmer" på nätet, hemsidan. Inte mycket babbeluringar med i de övningarna direkt.

Man ska inte glömma att vita svenska kids är de som ska dö i kriget och babbeluringarna ska swn befrukta kvinnorna tills det inte finns vita kvar.

Glöm intwe NGO:erns bevingade ord, vi ska utrota den vita mannen med våra båttransporter till Europa. (Well, något modifierade ord från min sida, men att den vita mannen ska utrotas är deras ord)

Svensken är tillräckligt dum för att gå på det hela och marchera sig in i döden.

Engelska soldater har tex sagt fck you till staten och sagt upp sig i mängder, ca 120.000 än så länge.

Starmer, Macron och deras mästare WEF och deras krigshets mot Ryssland går inget vidare med andra ord..

nyreggad, rysk propaganda avlönad av putin du är ett kräk en insekt.
Citera
2025-05-12, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
nyreggad, rysk propaganda avlönad av putin du är ett kräk en insekt.
Hur mår du igentligen? Du bör nog ta en paus från nätet, du låter inte stabil direkt. Läs en bok, ta ett varv i naturen så kommer nog lugnet ska du se.

Ovanpå det kan både du och Putin kan hoppa på en påse kukar för övrig, Zelensky likaså. Jag bryr mig inte det minsta om nån utav er.

Vad sägs om det lilla lipsillen?
Citera
2025-05-12, 22:01
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DmtLaser
Hur mår du igentligen? Du bör nog ta en paus från nätet, du låter inte stabil direkt. Läs en bok, ta ett varv i naturen så kommer nog lugnet ska du se.

Ovanpå det kan både du och Putin kan hoppa på en påse kukar för övrig, Zelensky likaså. Jag bryr mig inte det minsta om nån utav er.

Vad sägs om det lilla lipsillen?

du blir sandsäck i händelse av krig något vi övriga kan glädjas åt.
dina rysk propaganda inlägg i vapendelen är vedervärdigt o läsa
Citera
2025-05-12, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
du blir sandsäck i händelse av krig något vi övriga kan glädjas åt.
dina rysk propaganda inlägg i vapendelen är vedervärdigt o läsa
Men bara sluta din valp. Du har inte hjärnkapacitet nog att föra dig i detta ämne.

Så trött på nollkollare som dig. Vet du vad, om du bor i Ukraina så hoppas jag ni klipper Putin imorgon.

Sen ska jag skratta gott när EU börjar pumpa in araber och Afrikaner i landet, så ni får det som i övriga Europa. Grattis..

Om Putin "vinner" så blir ni förvisso av med en del mark. Men ni kommer fortfarande få vara Ukraina framöver. Har du ens tänkt så långt din lilla fis?

Ni var så jävla korrumperade och korkade att ni gav er i lag med Usa, då får man betala priset.. Att ni inte tog lärdom av Syrien, Irak, Afghanistan är erat fel.

Så sluta gnäll om det här på forumet, vi här i norden är trötta på skiten. Du låter som en född förlorare
Citera
2025-05-13, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
😂

"Rysstroll" kan numera vara människor som konstaterar att inflationen har stigit - iallafall så som diskussionerna ser ut senaste åren.

Det blir några miljoner svenskar som alltså ska jobba med händerna i skogen.

Det låter som någon jävla socialdemokratisk diktatur en 25årig stridspitt drömt fram.

Absolut hela Sverige kan dra åt helvete. Jag är så glad att jag flyttade för över ett decennie till.

Det är nog både du och Sverige glada för. Så kom inte tillbaks.
Citera
2025-05-13, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BEATNGU-NR1
Började fundera på hur det ligger till med våra kära Adidaskrigare när dom ska in på mönstring och sedan lumpen. Antar att ett års fängelse för vägran inte är nåt som skrämmer dom kanske, men någon som är ostraffad och hellre vill hålla på med sin verksamhet istället för att sitta eldvakt i 10 månader i nån norrländsk skog kan det ju bli svårare för. Samtidigt är det ju lite skrämmande att dom får vapenträning där om det nu är så att dom inte hamnar på en bättre bana efter lumpen. Jag har svårt att tro det dock. Hur ställer sig pliktverket till dessa? Det är ju inte lätt för dom att upptäcka nån ostraffad gängkriminell som man ska hålla ögonen på? Eller hur ligger det till?
Få gängkriminella invandrare vägrar nog lära sig skjuta skarpt med automatvapen, spränga med dynamit, kasta handgranater, använda napalm och att döda folk.

Tvärt om vill de gärna lära sig bli bättre på detta.

Att Sverige militariserar invandrade muslimer är ett ännu större problem, eftersom dessa har en helig målsättning att mörda oss:
Citat:
Surely those who reject Our signs, We will cast them into the Fire
https://quran.com/en/an-nisa/56
Citera
2025-05-13, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Fantasi ja, fortsätt leva i din bubbla du.

Vänta tills kriget kommer till ditt land. Får se hur du resonerar då.
Citera
2025-05-13, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Det är nog både du och Sverige glada för. Så kom inte tillbaks.
Stackars dig 😂
Citera
2025-05-13, 13:56
Medlem
US army har studerat IQ i över 100 år och de tar inte in folk med en IQ under 82. De får inte ens skala potatis i en källare. Lågintelligenta personer skapar problem inom en organisation var de än befinner sig. De får inte ens komma innanför portarna. inte ens för att skala potatis. Ingen risk att de kommer in i US army. Svensk armen är jag dock oklar över och inget förvånar mig. Vart 3e medborgarskap delas ut till folk utan ID. Ska de få göra lumpen och skaffa jägarexamen med tolk dag ett? - Tidö-Regeringen saknar kollektiv konsekvensorientering.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2025-05-13 kl. 14:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in