• 5
  • 6
2025-05-13, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
US army har studerat IQ i över 100 år och de tar inte in folk med en IQ under 82. De får inte ens skala potatis i en källare. Lågintelligenta personer skapar problem inom en organisation var de än befinner sig. De får inte ens komma innanför portarna. inte ens för att skala potatis. Ingen risk att de kommer in i US army. Svensk armen är jag dock oklar över och inget förvånar mig. Vart 3e medborgarskap delas ut till folk utan ID. Ska de få göra lumpen och skaffa jägarexamen med tolk dag ett? - Tidö-Regeringen saknar kollektiv konsekvensorientering.

USA gjorde det under Vietnamkriget. Då tog de in folk med så låg IQ som 71* och vissa fall lägre. Dödligheten var tre gånger högre i den gruppen. I Sverige så tar man in väldigt få varje år så man kan välja ut de bästa. Militärer i väst har alla liknande tester. Sen ändras kraven över tid. Under am revolutionen behövde en amerikansk soldat två tänder. Sen skulle man säkert ha ben, armar och de flesta fingrarna kvar. Det var kraven

Det har med hur många soldater armen behöver. Behöver armen många och får in för få så sänker man kraven. Det gör varje arme. Till ex i slutet av WWII så tog amerikanarna till och med in tandlösa. Fråga mig inte vad ryssar, tyskar och engelsmän gjorde. Ryssarna var nere på sina sista reserver. Engelsmännen hade brist.

*Kallades McNamara's Morons
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in