• 3
  • 4
2025-05-10, 13:28
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag är fräsch ja, varför skulle jag inte vara det?

Jag är väldigt lämplig att arbeta som ungdomsledare. Varför skulle jag inte vara det? Jag förstår ungdomar mycket bra och är uppskattad bland ungdomar.

Jo visst skulle jag behövt hjälp om jag hade haft sexuell dragning till barn. Men nu har jag inte det så du behöver inte leda tråden off topic med sånt trams.

Ska jag vara ärlig så förstår jag inte nyttan med det här inlägget i förhållande till topic då jag beskriver hur det fungerar för ungdomar. Menar du att jag har fel eller?

Jag hoppas däremot att du inte jobbar med ungdomar. Det känns inte bra i magen att tänka.

Håll dig undan från barn tack! Det är du som leder detta offtopic om att fantisera av vad Ilya 12 åringen önskar göra sexuellt i framtiden, som många redan påpekat, det är ett sjukt beteende.
Detta är utsatta barn som behöver hjälp att komma över barnstadiet. då börjar du prata om suga och snoppar, inte friskt.
2025-05-10, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Ungen identifierar sig som ett ufo, killar kan leka militär men identifierar sig inte som militär. En jäkla skillnad.

Ungar är efterblivna av naturen.
När du själv tänker tillbaka på din barndom, hur många korkade saker gjorde inte du då?
Det brukar räta upp sig. De allra flesta växer upp till fungerande samhällsmedborgare ändå, oavsett uppväxt.

Om hon krälar runt som en hund när hon är 17-18 år så får man väl koppla in psykologer då och åtala föräldrarna som uppmuntrat detta.
2025-05-10, 13:33
Medlem
Longest-covids avatar
Det är bra att ungar kommer ut och bort från skärmen. Detta är en bra chans att få använda sin kreativitet och ”passa på” innan de tvingas in i vuxenlivet som innebär onaturligt och deprimerande ansvar så som räkningar, pissjobb, läkarkontakter för ssri och sjukintyg till F-kassan eftersom livet är skit. För att inte tala om fyra ch onödiga studielån för en kandidatexamen som inte ger jobb.

Fler borde fjanta sig med lajv, furries, kvällskurser, teater. Kör på!

Förresten. Varför startar inte folk (barn) band längre?
2025-05-10, 13:34
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Ungar är efterblivna av naturen.
När du själv tänker tillbaka på din barndom, hur många korkade saker gjorde inte du då?
Det brukar räta upp sig. De allra flesta växer upp till fungerande samhällsmedborgare ändå, oavsett uppväxt.

Om hon krälar runt som en hund när hon är 17-18 år så får man väl koppla in psykologer då och åtala föräldrarna som uppmuntrat detta.

Fördel om du läser inlägget. Tyckte det var rätt tydligt.
2025-05-10, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Barn hur länge till? De verkar vara väldigt måna att omvärlden ska notera att de är just therianer, jag skulle inte vilja påstå att det är så bara. Jag är rädd att det används av sådana sliskiga personer som "psykologen" i filmen för att närma sig och utnyttja barn! Han erkände själv att att hade hade kontakt med flertalet som hade ett sjukt beteende!

Hon gör inget fel då hon är ett barn. Felet är väl snarare denna psykolog och andra vuxna som utnyttjar barnen.
2025-05-10, 13:36
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
12 åriga pojkar lekar polis eller krog så varför kan inte tjejer leka?

Jag ser inget fel i det så länge hon är normal i övrigt.
Jag var omogen som barn och lekte ända tills jag var typ 14

Det är ju lekandet i säg det är fel det är just själva leken. Att hon identifierar sig som ett djur och förväntar sig att bli bra bemött när hon hoppar omkring som en katt med svans på vardaglig basis i yngre tonåren. Och tycker att barn i samma ålder som inte anpassar sig efter hennes lek är elaka.

Har du sett hur kalkryggar uttrycker sig sexuellt om barn i tråden? Hans största önskan är just att få vara lägerledare för vilsna therianbarn.

Då säger han till föräldrar innan lägret börjar: - Vi ska inte vara oroliga om vi tar på varann, barn måste få utforska sig själva, sitt djur, sin sexualitet... Det är alltid så barn groomas, att de ska pröva nytt! Ett samhälle som inte tar avstånd och vill rädda dessa barn är ett samhälle såsom Sverige är idag, där alla unga går på anti-depp och mår skit där en del också riskeras att dras in i den mångkulturella brottsligheten som gängkriminaliteten med mord och sprängningar.
2025-05-10, 13:46
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Håll dig undan från barn tack! Det är du som leder detta offtopic om att fantisera av vad Ilya 12 åringen önskar göra sexuellt i framtiden, som många redan påpekat, det är ett sjukt beteende.
Detta är utsatta barn som behöver hjälp att komma över barnstadiet. då börjar du prata om suga och snoppar, inte friskt.

Men det är ju så det fungerar för ungdomar. Innan puberteten så leker de på sånt här viss (bland annat). När de sen träder in i puberteten så går deras tanker mer och mer till sex och oftast då för flickor så är det snoppar de fantiserar om och dras till att leka med. Har du problem med att verkligheten är sån? Det leder i sin tur oftast till att de lämnar sina andra lekar med bilar, indianyxor och cowboyhattar, käpphästar och djurpersoner på hyllan.

Det är väl när de fortsätter att leka med bilar eller käpphästar när de är i den åldern man förväntar sig att de ska börja ägna sig åt sex som man kanske bör kolla med sitt barn att allt står rätt till. Men att en tjej på 15 år springer runt och agerar katt eller hoppar med en käpphäst behöver inte vara fel för det, men det kan nog vara bra att man är med och har koll.

Du verkar ju inte frisk och ganska creepy faktiskt.
2025-05-10, 13:51
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Det är ju lekandet i säg det är fel det är just själva leken. Att hon identifierar sig som ett djur och förväntar sig att bli bra bemött när hon hoppar omkring som en katt med svans på vardaglig basis i yngre tonåren. Och tycker att barn i samma ålder som inte anpassar sig efter hennes lek är elaka.

Har du sett hur kalkryggar uttrycker sig sexuellt om barn i tråden? Hans största önskan är just att få vara lägerledare för vilsna therianbarn.

Då säger han till föräldrar innan lägret börjar: - Vi ska inte vara oroliga om vi tar på varann, barn måste få utforska sig själva, sitt djur, sin sexualitet... Det är alltid så barn groomas, att de ska pröva nytt! Ett samhälle som inte tar avstånd och vill rädda dessa barn är ett samhälle såsom Sverige är idag, där alla unga går på anti-depp och mår skit där en del också riskeras att dras in i den mångkulturella brottsligheten som gängkriminaliteten med mord och sprängningar.

Fast det här har jag ju aldrig sagt över huvud taget. Som jag säger så är du mycket creepy.

Du skriver däremot på ett sätt så jag vill verkligen inte att du beblandar dig med barn eller ungdomar. Herregud, man blir ju rädd av att läsa dina fantasier.

Hon uttrycker väl inte heller att andra som inte anpassar sig efter hennes lek är elaka? Jag tyckte mer hon utryckte sig tvärtom. Låt barnen vara nu tack. Du har nog extremt liten förståelse för barn.
2025-05-10, 14:01
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Att en 12 åring låtsas vara nånting annat borde inte media göra en så stor grej av.

Det borde inte vara det. Men ser man till vad som skrivits i tråden har jag viss förståelse då folk inte tycks begripa vad ett barn är. Vem gjorde inte barnsliga grejer som 12-åring? Det är först när man börjar högstadiet man blir vuxen.
2025-05-10, 14:21
Moderator
Popesizes avatar
Vi har redan en tråd om fenomenet i Barn och familj-forumet.
(FB) Ny trend: Elever identifierar sig som djur
Jag hänvisar till den, och låser denna tråd.

Tråd låst // Moderator
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in