2025-05-10, 12:51
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Det räcker nog med att man blir lite dramatisk så de hajar till. Typ: Bygg en hundkoja och så tömmer man barnets rum på alla saker. När barnet i panik undrar vad man sysslar med säger man förvånat: "Vadå? Jag trodde du var en hund nu? Hundar behöver inga saker dummer. Du kan sova i kojan inatt, bra va?" och klappar barnet på huvudet. Då trillar nog poletten kanske ner.

Haha, ett triumfkort som pappan kan använda sig av! Kanske inte är lika kul när det får rejäla vardagliga konsekvenser
2025-05-10, 12:52
Medlem
kalkryggars avatar
Psykologen var ju bra. Han menar att barn ska få leka som de vill men att det är viktigt att vuxna sätter gränser som när man sitter i skolbänken så är man människa eller när man äter så är man människa.

Vad fan är det för creepy med det?

Tjejen är bara 12 år. Ge det 2-3 år till så kommer hon sannolikt att släppa det här då hon börjar intressera sig mer och mer för kukar.

Hon framstår som ganska mogen, smart och intelligent den här tjejen så jag tror att det blir bra. Pappan är väl glad så länge han får vara med och engagerad i sin flickas liv. Som sagt om 2-3 år så kan han inte längre vara med när hon är naken med killar och deras snoppar i munnen.

Herre jisses vad ni problematiserar barns lek.
2025-05-10, 13:04
Medlem
DevilsDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Psykologen var ju bra. Han menar att barn ska få leka som de vill men att det är viktigt att vuxna sätter gränser som när man sitter i skolbänken så är man människa eller när man äter så är man människa.

Tjejen är bara 12 år. Ge det 2-3 år till så kommer hon sannolikt att släppa det här då hon börjar intressera sig mer och mer för kukar.

Hon framstår som ganska mogen, smart och intelligent den här tjejen så jag tror att det blir bra. Pappan är väl glad så länge han får vara med och engagerad i sin flickas liv. Som sagt om 2-3 år så kan han inte längre vara med när hon är naken med killar och deras snoppar i munnen.

Bara 12 år… det är någon felkoppling dessa har och media är delaktig i detta.

Det är väldigt udda människor detta som blir manipulerade.
2025-05-10, 13:06
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Hon är ett barn. Barn leker.
Killar springer runt med landbandyklubbor o låtsas att det är en kulspruta.
Låt barn vara barn o leka bäst fan de vill.
Ungen identifierar sig som ett ufo, killar kan leka militär men identifierar sig inte som militär. En jäkla skillnad.
2025-05-10, 13:06
Medlem
S.O.Stolps avatar
Det är inte bara tjejer.

(FB) Lucas känner sig som en räv
2025-05-10, 13:07
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Bara 12 år… det är någon felkoppling dessa har och media är delaktig i detta.

Menar du att den 12-åriga flickan har en felkoppling för att hon leker?

Hur är media delaktiga i att flickan har en "felkoppling"? Du låter dock rejält felkopplad eller kanske helt okopplad om jag ska vara ärlig.

Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Det är väldigt udda människor detta som blir manipulerade.

Är du en sån som sitter med fjärrkontrollen i handen och skjuter ner UFOn på dagarna?
2025-05-10, 13:09
Medlem
Citat:

Som sagt om 2-3 år så kan han inte längre vara med när hon är naken med killar och deras snoppar i munnen.

Du är lika fräsch som vanligt.
2025-05-10, 13:10
Medlem
DevilsDens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Det är inte bara tjejer.

Hahaha! Knäppgök.

Tur att Sverige inte säljer vapen hur som helst! då hade vi haft masskjutningar här också precis som i USA. Tror dessa kommer kniva småbarn när dom inte känner sig accepterade o växer upp…

Eller så knivar dom sina föräldrar, det man måste komma ihåg är vem man är…. Man är inte ett djur & man är heller inte trans elr något annat. Vilken tramsig psyop detta är alltså., så lätt att se igenom. Ge mig nått tyngre…

Jag tillhör Jesus Kristus så ni kan ju försöka.
Senast redigerad av DevilsDen 2025-05-10 kl. 13:18.
2025-05-10, 13:11
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:

Du är nog inte lämplig att jobba som ungdomsledare eller psykolog med inriktning på barn och ungdomar, det förstår ju du själv du måste få hjälp om du har en dragning åt barn och sexualiserar om sådant. Det är inte normalt Kalkryggar sök hjälp!
Fan att ni pedofiler finns och vill förstöra barns liv, fyfan så jävla vidrigt! Det får man väl snart inte säga längre i detta liberala landet...
2025-05-10, 13:17
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Det är inte bara tjejer.

Ja där det kanske var det reportaget jag tänkte på. I och med att det är vänsterliberala fnask till mediaredaktioner som intresserar sig för therian-fenomenet och påstår att det skulle vara vida spritt i Sverige. Så tror jag snarare det är så att detta är barn som lever i en bubbla i ett tryggt medelklassområde säg södermalm eller äppelviken i bromma, där pappa eller mamma jobbar inom media och det vill sprida sitt barns intresse och ge sken att det är normalt och att det finns ett stort intresse! Otroligt typiskt för mediatypen att blåsa upp deras barns hobbies!
Senast redigerad av Unlucky-Monkey 2025-05-10 kl. 13:20.
2025-05-10, 13:22
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umom
Du är lika fräsch som vanligt.

Jag är fräsch ja, varför skulle jag inte vara det?

Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Du är nog inte lämplig att jobba som ungdomsledare eller psykolog med inriktning på barn och ungdomar, det förstår ju du själv du måste få hjälp om du har en dragning åt barn och sexualiserar om sådant. Det är inte normalt Kalkryggar sök hjälp!
Fan att ni pedofiler finns och vill förstöra barns liv, fyfan så jävla vidrigt! Det får man väl snart inte säga längre i detta liberala landet...

Jag är väldigt lämplig att arbeta som ungdomsledare. Varför skulle jag inte vara det? Jag förstår ungdomar mycket bra och är uppskattad bland ungdomar.

Jo visst skulle jag behövt hjälp om jag hade haft sexuell dragning till barn. Men nu har jag inte det så du behöver inte leda tråden off topic med sånt trams.

Ska jag vara ärlig så förstår jag inte nyttan med det här inlägget i förhållande till topic då jag beskriver hur det fungerar för ungdomar. Menar du att jag har fel eller?

Jag hoppas däremot att du inte jobbar med ungdomar. Det känns inte bra i magen att tänka.
2025-05-10, 13:23
Medlem
12 åriga pojkar lekar polis eller krog så varför kan inte tjejer leka?

Jag ser inget fel i det så länge hon är normal i övrigt.
Jag var omogen som barn och lekte ända tills jag var typ 14

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in