• 1
  • 2
2025-05-10, 11:30
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Film:
https://www.expressen.se/tv/nyheter/...jag-har-svans/

Varför är det alltid tjejer som blir dem här...therianerna? De ska gärna filma sin freakshow inför allmänheten för att de är exhibionistiskt lagda, om några år blir det OF. Ilya har dock fått höra ett och ett annat som "on nej inte en fucking furry"! Hennes samtida kompisar verkar tycka detta spektaklet är cringe och himlar med ögonen!
Vad tänker ni andra om sådant här? Jag stör mig inte så mycket på Ilya som jag stör mig på pappan och "psykologen". Men mest psykologen som uppmuntrar sådant beteende med en liten wannabe mustasch. Han ger mer av intrycket av att vara en sexförövare mot barn vibbar!

Är du en therian eller skulle vilja vara? Frågar åt en kompis men är therianer den asexuella sorten? Medan gaymännen och transorna söker sig till Furry-gangbangs!

Vad jag vet så filmar inte katter sig själva, varför gör en therian det och lägger ut på tiktok? Då är du ju inget djur!
Senast redigerad av Unlucky-Monkey 2025-05-10 kl. 11:33.
2025-05-10, 11:34
Medlem
Hon är ett barn. Barn leker.
Killar springer runt med landbandyklubbor o låtsas att det är en kulspruta.
Låt barn vara barn o leka bäst fan de vill.
2025-05-10, 11:39
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar

Barn hur länge till? De verkar vara väldigt måna att omvärlden ska notera att de är just therianer, jag skulle inte vilja påstå att det är så bara. Jag är rädd att det används av sådana sliskiga personer som "psykologen" i filmen för att närma sig och utnyttja barn! Han erkände själv att att hade hade kontakt med flertalet som hade ett sjukt beteende!
2025-05-10, 11:39
Medlem
JeffCuckleys avatar
Låter som ett nytt namn på ett gammalt fenomen, det är väl endast orosväckande om det inte släpper
2025-05-10, 11:49
Medlem
(Kollade inte på klippet)

Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Jag stör mig inte så mycket på Ilya som jag stör mig på pappan och "psykologen". Men mest psykologen som uppmuntrar sådant beteende med en liten wannabe mustasch.
Det är just detta som är oroväckande tycker jag. Barn ska få leka utan "om eller men" - punkt. Det sjuka i detta är vuxna som lägger sig i och försöker psykologisera och sätta vuxna stämplar på fenomenet.

Det vore som om man skulle börja uppmuntra att småbarn har låtsaskompisar, kalla dem för 'mollganer' och låta dem prata I TV om sina imaginära kompisar. "Jag känner minsann att Mollgan är verkligen, så då är han det! Det säger pappa också!". Psykologer som minsann knäpper föräldrarna på näsan för att de har mage att ifrågasätta barnen. Suck.
2025-05-10, 11:50
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Shit fan skulle bli hel nojjig om jag såg sådana där hoppa runt ute. Speciellt den som studsade runt på bilen och reste ragg 😱
0:12
2025-05-10, 11:59
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
(Kollade inte på klippet)

Det är just detta som är oroväckande tycker jag. Barn ska få leka utan "om eller men" - punkt. Det sjuka i detta är vuxna som lägger sig i och försöker psykologisera och sätta vuxna stämplar på fenomenet.

Det vore som om man skulle börja uppmuntra att småbarn har låtsaskompisar, kalla dem för 'mollganer' och låta dem prata I TV om sina imaginära kompisar. "Jag känner minsann att Mollgan är verkligen, så då är han det! Det säger pappa också!". Psykologer som minsann knäpper föräldrarna på näsan för att de har mage att ifrågasätta barnen. Suck.

Kolla på klippet för det är alltid de här perversa psykologerna som är inställsamma mot barnen och berömmder deras beteende. Creepyvibes! Barnet ska man tala tillrätta och ge stöd men inte att uppmuntra beteendet.
2025-05-10, 12:02
Medlem
DevilsDens avatar
Knäppgökar som inte kan stå emot manipulationen från media. Rent utav vidrig Psyop.

Det här med att ständigt förändra oss själva till något vi inte är… sanna mina ord, med DNA modifiering kommer man korsa människor med djur i framtiden. Som det var innan Noah.

Agendan är att ta oss ifrån våran avbild från Gud.

KOM IHÅG VEM DU ÄR <<<<

”Hon tittade på lite grejer på YouTube och sånt” hahaha!

Verkar handla om extremt lättmanipulerade människor som är totalt vilsna i sin egen identitet. Saken är att ungdomar är väldigt formbara så fler kommer se detta och få för sig idéer… precis som trans etc.

Och precis som trans när ingen accepterar dom så kommer dom attackera samhället samt människor.

Nephilim agendan är stark här, framförs av dom som säger sig vara judar men inte är det…
Senast redigerad av DevilsDen 2025-05-10 kl. 12:31.
2025-05-10, 12:03
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Jag tror inte fenomenet sträcker sig längre än den trångsynta medelklassen på södermalm som expressen/svt vill ge sken av! Det är inte friskt att uppmuntra detta när de är 12 år+

Om jag minns rätt så tror jag att det har funnits ett liknande reportage om therianer innan, jag kan inte bekräfta om det är indentiskt, men varför man kör den igen är en gåta som bara expressen ägare bonniers kan svara på!
2025-05-10, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Exakt! Kollar man reportaget så är de vanliga barn på dagtid i skolan men när de kommer hem klär de ut sig.
2025-05-10, 12:08
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Är du en therian eller skulle vilja vara? Frågar åt en kompis men är therianer den asexuella sorten? Medan gaymännen och transorna söker sig till Furry-gangbangs!

Du har alltså sett ett reportage om en tolvårig flicka och börjar tänka på sex? Det låter inte särskilt friskt.
2025-05-10, 12:19
Medlem
Thusneldas avatar
Det finns enligt klippet vissa therianer som vill äta sin mat ur en hundskål och bli kliade bakom öronen också. Hur skall samhället möta dessa människor? Snällt spela med eller skicka dom till psykakuten?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in