Frvirrande utstyrsel p danmark och schweiz. Hr med min 1,5 promille haft svrt att avgra vilka som r vilka men fr ett helt otrnat gat r det vl nstan omjligt.
0-0 efter 7 minuter spelat.
ja plattmatcher sker, men inte s ofta med den hr typen av lag mot rena skrplag som sterrike som vi inte har frlorat mot p typ 90 r, det hade naturligtvis varit bttre om Sverige hade spelat bra och stabilt, om man sg att det fanns en bra kemi i laget etc..."att det sker" r ingen urskt...
Som sagt snt kan ske. Man ska inte dra fr stora vxlar av det. Tycker det blir en bttre vrdemtare i matchen mot Finland.
Men absolut, Sverige ska s klart vinna mot ett lag som sterrike.
Senast redigerad av Carrock 2025-05-10 kl. 21:12.
Frvirrande utstyrsel p danmark och schweiz. Hr med min 1,5 promille haft svrt att avgra vilka som r vilka men fr ett helt otrnat gat r det vl nstan omjligt.
0-0 efter 7 minuter spelat.
haha brjade precis titta och tnkte p samma sak, svrt att se skillnad p dem frn ovan. Tur danskarna gjorde ml nstan direkt nr jag brjade titta.
Hejar p Danmark i den hr matchen men tror p Schweiz.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!