2025-05-08, 12:40
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Är inte det förbjudet att heila Hitler?:/
Det borde vara förbjudet att inte göra det.
Citera
2025-05-08, 12:42
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Den är kvar.

Trevligt, då kanske jag måste ha X för det. Det verkar också finnas gömt i trackspåret en lektion i tyska, jag förvånas av kreativitet hos Ye.

Nu verkade han ha behandlat den italienska donnan han varit "gift med", otroligt illa. Så jag vill ändå passa på att deklarera till alla nationalister som är demokratiskt lagda att inte hylla nebern för stort. Dock är det intressant och det ska bli spännande att följa utvecklingen när P3 tvingas spela den i radion i sommar och förklara att det är ett måste för den levande demokratin!
Gör de inte det så måste naturligtvis SR läggas ner för gott och någonting nytt frihetligt startas istället!

Hur stor är chansen att Jimmie spelar den på midsommar? Mycket stor
Senast redigerad av Unlucky-Monkey 2025-05-08 kl. 12:44.
Citera
2025-05-08, 12:46
Medlem
buisnismannens avatar
Judarna har verkligen bajsat i de blå skåpet när de valde reta upp Mr West. Han har flippat ut totalt på de utvalda.
Citera
2025-05-08, 12:53
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Trevligt, då kanske jag måste ha X för det. Det verkar också finnas gömt i trackspåret en lektion i tyska, jag förvånas av kreativitet hos Ye.

Nu verkade han ha behandlat den italienska donnan han varit "gift med", otroligt illa. Så jag vill ändå passa på att deklarera till alla nationalister som är demokratiskt lagda att inte hylla nebern för stort. Dock är det intressant och det ska bli spännande att följa utvecklingen när P3 tvingas spela den i radion i sommar och förklara att det är ett måste för den levande demokratin!
Gör de inte det så måste naturligtvis SR läggas ner för gott och någonting nytt frihetligt startas istället!

Hur stor är chansen att Jimmie spelar den på midsommar? Mycket stor
Ja, du kanske måste ha X, vet ej. Den har i alla fall 1,1 miljoner visningar just nu två timmar efter den las upp.

Tyvärr lär den inte spelas nånstans i Sverige, allra minst på Åkessons sommarfest. Annars är det ju en riktigt catchy refräng som alla skulle kunna gå och sjunga med i!
Citera
2025-05-08, 13:04
Medlem
slasktratten001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Bekräftar Kanye? Eller Ai?
det är bekräfftat. finns ett par videos där han springer runt i studion och skriker heil hitler
Citera
2025-05-08, 13:31
Medlem
KulStyvings avatar
Ska väl kunna öka på försäljningen av hans hakkors-tshirtsar.
Citera
2025-05-08, 13:31
Medlem
Taokers avatar
Kanye har ju Jesus pieces och är Jesus people. Han tar på sig ansvaret att korsfästas i Kristi namn. Han kör hela vägen för Prince, Michael Jackson, Kobe, mfl. Fler unga börjar vakna så kan bli kul att följa.
Citera
2025-05-08, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbaraboom84
24 Grammy Awards och 160 miljoner sålda album senare och framgångsrik buisnessnubbe så har han råd med en shrink & läkarteam som får honom ur det här.. Världen är sjuk.
Hans personlige tränare/läkare (en kändis bland Hollywood-eliten) hotade ju med att droga ner honom och spärra in honom på dårhus resten av hans liv, så han är nog lite skeptisk till läkare och psykologer.
Citera
2025-05-08, 13:36
Medlem
Den lär snurra frisk hemma hos Musk... vem vet, kanske har DOGE fått en kampsång?
Citera
2025-05-08, 14:15
Medlem
Qusimotos avatar
Riktigt kass låt
Låter precis som alla andra låtar han gjort dom senaste åren.
1 hitler av 5 får den
Citera
2025-05-08, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Frasen "Nigga, Heil Hitler" är otroligt jävla rolig. Hoppas det bli en dunderhit.
Blir fantastiskt när en arena med 40.000 personer sjunger med.

PS
Om jag förstår det rätt var Fuentes med Ye när den släpptes.
Citera
2025-05-08, 14:39
Medlem
JeffCuckleys avatar
Jag kan rekommendera den tidigare versionen av låten. Mixen är sämre men instrumentationen (om man kan säga så) är mycket mer passande och hooken sjungs av sensationen Dave Blunts

https://soundcloud.com/gknwsmneclek/...social_sharing
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in