Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Frasen "Nigga, Heil Hitler" är otroligt jävla rolig. Hoppas det bli en dunderhit.
Faktiskt, mycket rolig refräng, Kanye trollar hårt här, både judarna och svarta amerikaner. Jag skrattade när jag hörde att Kanye hade släppt den här låten och när jag väl fick höra den, massa negrer klär ut sig till djur i musikvideon. Jag har aldrig gillat Kanye som rappare, men snubben kan trolla. Bra att han dissade Drake också:
"Niggas be acting like faggots so much, I think they might be Drake."
Rätt ordval: faggot. Det är alldeles för mycket faggotry nuförtiden i musikbranschen. När Eminem fortfarande var bra så dissade han faggotbandet NSYNC som exempel, behövs mer sånt. Jag beslutade mig för några år sedan att kolla igenom Drake's alster på Spotify, lyssnade igenom hans topp 10 mest spelade låtar, och det var den sämsta skiten jag har hört på länge, typ bara mumble rap, och ingen egentlig musik, så all respekt till Kanye för att han dissar den talanglösa tönten.
Vad gäller låter Nigga Heil Hitler som sådan, så är den inget märkvärdigt, låter som det mesta allt annat modernt skit som släpps nuförtiden, men Kanye är helt klart rolig här.
Edit:
Vill även passa på att rekommendera David Allan Coe's
Nigger Fucker, från hans album
Underground Album, en liknande låt som är betydligt roligare och bättre.