2020-10-08, 17:14
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Lyckats och lyckats.. Jag behöver det. Har differentialdiagnos PTSD + Borderline, 2 suicidförsök (innan benso recept), 0 efter.

Det var sinnessjukt svårt att få, men när man väl fått flyter det på, ifall de anser att man behöver benso.

Iktorivil har blivit rätt vanlig inom psyk de senaste åren. Dessutom har jag epilepsi så jag hade ändå haft den från neurolog.

Ja, tycker du istället ska beställa 30 Lora 2.5 mg. Mycket starkare än Iktorivil och klasser bättre precis överallt.

jag hann precis ändra min beställning så blir 20st lora ist men de va mycket dyrare tyvärr...hoppas det är värt. hur många äter man för att bli go?
Citera
2020-10-08, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
jag hann precis ändra min beställning så blir 20st lora ist men de va mycket dyrare tyvärr...hoppas det är värt. hur många äter man för att bli go?
Beror på tolerans! Jag bytte 1 mg Xanor v.b mot 2 mg Temesta v.b och blev rätt soft på den dosen. 1 mg xanor ger mig inget doft. Men den är hälften så dospotent som xanor, hur mkt xsnor brukar du ta?
Citera
2020-10-08, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Graffcontroll
Har nu fått Temesta som test ett tag. 2mg per dag.

Har tidigare haft Iktorivil i några år från och till, men började få hallucinationer så steg av den, var några kassa veckor med diareer, svettningar, illamående, kunde inte äta eller dricka.

Någon som vet något om Frisium?
Hur fungerar Temesta för dig?

Frisium är endast vid epilepsi tror jag.
Citera
2020-10-09, 00:30
Medlem
Citat:
Hur fungerar Temesta för dig?

Frisium är endast vid epilepsi tror jag.

Verkningslöst.

Har inte fått Frisium än pga. import problem. Ja, primärt vid epilepsi men min neurolog sätter in det för dess muskelrelaxerande effekt.
Citera
2020-10-11, 09:59
Bannlyst
Citat:
Verkningslöst.

Har inte fått Frisium än pga. import problem. Ja, primärt vid epilepsi men min neurolog sätter in det för dess muskelrelaxerande effekt.
Skriv gärna hur den funkar sen, har epilepsi och aldrig testat den. Iktorivil tar bort alla anfall men jag känner ingen muskelrelsxerande effekt.

2 mg, kanske för låg dos.
Senast redigerad av DEPRESSIV 2020-10-11 kl. 10:03.
Citera
2020-10-11, 22:33
Medlem
Citat:
Skriv gärna hur den funkar sen, har epilepsi och aldrig testat den. Iktorivil tar bort alla anfall men jag känner ingen muskelrelsxerande effekt.

2 mg, kanske för låg dos.

Visst, skicka mig gärna ett pm om jag glömmer uppdatera, jag bör börja med den i slutet på nästa vecka hoppas jag som senast.

När jag hade Iktorivil tog jag 4mg per dag uppdelat på tre doser.
Citera
2020-10-11, 23:18
Bannlyst
Citat:
Visst, skicka mig gärna ett pm om jag glömmer uppdatera, jag bör börja med den i slutet på nästa vecka hoppas jag som senast.

När jag hade Iktorivil tog jag 4mg per dag uppdelat på tre doser.
Will do! Är frisium licenspreparat?

Tar 3 mg, två tillfällen. Skall höjas till 4 mg/dag

Xanor har slutat fungera typ, Trots att jag inte tar de så ofta numera. Skall försöka byta till Temesta 2 mg v.b. Haft den tidigare så borde gå att få igen.
Senast redigerad av DEPRESSIV 2020-10-11 kl. 23:20.
Citera
2020-10-13, 15:48
Medlem
Bullsquids avatar
har också slutat med xanoren. det var bara skit, höll i max 3-4 timmar till slut , fick ta 3-5 ggr om dagen och blanda med öl. kände knappt nåt ändå. blev bara seg och trött så helt meningslöst.

Lorazepam har jag bara provat en gång innan men då kände jag ingenting av en hel karta tillslut... skulle va 2 mg. inte svenska såklart men nåt borde ju hänt. men det var väl toleransen som gjorde så jag inte kände nåt antar jag...den 17 och 18e januari testa jag först
dag 1: 4mg kl 14 ca. kände absolut ingenting så vänta till kl 19 och tog 6mg. kände inget då heller.
Nästa dag: 8mg mellan kl 7-8 på morgonen. känner inget. ne sista 2mg kl 19.45. kände inget och gav upp (de var slut)

nästa försök var 4-7 februari.
4e feb: första försöket 7,5mg mellan kl 3-4, kände väl inget då heller. sedan 2,5 mg + 3mg + 1.25 mg resten av dagen olika tider.
5e feb: 2,5mg + 5mg
6e feb: 5mg med en halvtimme mellanrum
7e feb: 5mg + 2,5mg

Kände inget men hade ju en kraftigt xanor och sub missbruk vid sidan om tex januari tog jag sammanlagt 116 mg xanor och februari 87 mg. klart jag förstod det då med att det hade med saken att göra men man lurar sig själv och tro man ska känna ändå för det är en annan benso osv fast man vet att alla har korstolerans.

Har nog aldrig känt av Lorazepam enbart förutom en gång när jag fick 2 tabs av en kompis.
Var väldigt skönt och inte alls som xanor där man blir seg, mådde bra och blev skönt avslappnad utan trötthet.

Nu ska jag försöka ta enbart det när det kommer så jag vet hur det känns då...Räcker 2 tabs isf?
Citera
2020-10-15, 01:07
Medlem
Bullsquids avatar
Idag blev det skillnad Hade tagit sub och tog sedan 2st 2,5mg tabs... började känna mej rätt väck efter ett tag och tog nån lina och en halv tablett till. Blir kanske 3 st imorgon...kan en ikto förstärka effekten ?
Citera
2020-10-15, 03:36
Medlem
Citat:
Idag blev det skillnad Hade tagit sub och tog sedan 2st 2,5mg tabs... började känna mej rätt väck efter ett tag och tog nån lina och en halv tablett till. Blir kanske 3 st imorgon...kan en ikto förstärka effekten ?
Mycket möjligt min vän, ta de lungt
Citera
2020-10-18, 11:29
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Det gör det säkert. Men du inser att du blir inte gammal om du fortsätter blanda dessa substanser?
Citera
2020-10-25, 18:32
Medlem
Har tagit 30 temsta nu utan man ta magen och märker knatt nåt alls. Pumpade i mig till imonvae med utan lyckade. Var för enlvtimmesen- timme max. Kommer det inte hända nåt. Tar inte ofta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in