2015-10-06, 02:37
Medlem
JiseOnes avatar
Älskar dessa, de jag brukar beställa är på 2mg, pakistanska från england. Låter ju suspekt men mängden är rätt och substansen också, ibland är det bra att åka på ett ringa så man får sånt bekräftat. =)
Citera
2015-10-20, 00:55
Medlem
lmnees avatar
Är det någon här som kan uttala sig om kvaliten på Lorazepamen från *as**in*?
Nyfiken på en order då jag testat dessa i bra kvalitet bra tillverkare och gillade dem rätt bra.

Hur står de sig mot social fobi, allmän ångest och ev. sömnproblem.
Går att jämföra med?
Citera
2015-10-21, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Du kommer bli flöddrad. Lorazepam är en potent bensodiazepin med starkt hypnotisk effekt. En av de bättre bensoprepareten imo, både i russyfte och vid behov.

DÄR sa vi något.

VÄLDIGT okänd i Sverige, och jag gillade den skarpt pga dess MUSKELAVSLAPPNANDE och lite hypnotiska effekt.

Man känner verkligen att kroppen slappnar av, som jag inte gör på NÅGON av dom andra muskelavslappnande bensosen (diazepam, ikto) osv.

Lorazepam är en favorit, och då 2.5mg med en brytskåra som jag har nu.. Har tagit 1.25mg för 15 min sen o väntar på att den ska kicka, sen in med 1.25mg till och nodda i soffan.
Citera
2015-11-03, 15:50
Medlem
Tampongens avatar
Tja. Har beställt 50 lorazepam 2.5or. Kommer dessa funka lika bra som diazepam mot social fobi eller kanske bättre? Hur mkt är rimligt att ta per dag och ökar toleransen fort?
Citera
2015-11-03, 16:31
Medlem
eddiepeddies avatar
Jag har rätt hög tolerans och har ätit en del Ikto sista tiden.
Räcker 4mg Temeata med 40mg diazepam för att bli skön?
Har tagit 4st imovane 7,5mg med.
Och tänkte ta några öl till sen ta en promenad för att få det att kicka på.
Tycker all benzo slår sämre om man bara sitter hemma.
Citera
2015-11-03, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Jag har rätt hög tolerans och har ätit en del Ikto sista tiden.
Räcker 4mg Temeata med 40mg diazepam för att bli skön?
Har tagit 4st imovane 7,5mg med.
Och tänkte ta några öl till sen ta en promenad för att få det att kicka på.
Tycker all benzo slår sämre om man bara sitter hemma.
Hur ser din toleransnivå ut? 4 mg Lorazepam är väldigt mycket och den är hypnotisk så man kan få effekter som liknar stilnoct eller imovane.
Citera
2015-11-16, 22:26
Medlem
Hur står sig JLs? Potenta? Är man 100% säker på att dom är äkta? Sugen på att testa!
Citera
2015-11-30, 08:06
Medlem
I forrgar provade jag Bromazepam vilken jag recenserade igar.
Igar provade jag Lorazepam, kopte en stripe med 5 st. 2 mg:are.
De hade x skara sa jag borjade forsiktigt med 0.5 mg.

nja inte mkt sa ner med 0.5 till. mja kande ju av det men, ner med andra halvan ocksa sa jag kan skriva en riktig recension pa 1 tablett [2 mg]
Detta ar en bensodiazepin utover det vanliga, den slar pa alla fronter och en halvtimme efter jag svalt den andra halvan sa lag jag som ett jesuskors pa rygg i sangen men en kansla av att vara inbaddad i mjuka rosa moln och en eufori som stralade fran brostet och ut i hela kroppen.
Den mest Rus-framkallande bensodiazepinen jag provat, samtidigt tillhor den den gruppen av bensodiazepiner som har en ganska kort verkningstid och det ar inte somnmedel.
Sa, hade jag inte somnat sen vid 04-tiden [borjade ta vid midnatt och tog sista runt 02] sa hade jag nog kant mig frestad att ta en till, och kanske en till..

Ni som gillar att floddra hade nog valt denna framfor Alprazolam bade p.g.a. ruset men aven p.g.a. att iaf jag upplevde Alprazolam som mer beroendeframkallande an denna den gangen jag testade Alprazolam for ett par ar sedan.

Mvh/ Babu
Senast redigerad av DiscopussyHunter 2015-11-30 kl. 08:22.
Citera
2015-11-30, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DiscopussyHunter
I forrgar provade jag Bromazepam vilken jag recenserade igar.
Igar provade jag Lorazepam, kopte en stripe med 5 st. 2 mg:are.
De hade x skara sa jag borjade forsiktigt med 0.5 mg.

nja inte mkt sa ner med 0.5 till. mja kande ju av det men, ner med andra halvan ocksa sa jag kan skriva en riktig recension pa 1 tablett [2 mg]
Detta ar en bensodiazepin utover det vanliga, den slar pa alla fronter och en halvtimme efter jag svalt den andra halvan sa lag jag som ett jesuskors pa rygg i sangen men en kansla av att vara inbaddad i mjuka rosa moln och en eufori som stralade fran brostet och ut i hela kroppen.
Den mest Rus-framkallande bensodiazepinen jag provat, samtidigt tillhor den den gruppen av bensodiazepiner som har en ganska kort verkningstid och det ar inte somnmedel.
Sa, hade jag inte somnat sen vid 04-tiden [borjade ta vid midnatt och tog sista runt 02] sa hade jag nog kant mig frestad att ta en till, och kanske en till..

Ni som gillar att floddra hade nog valt denna framfor Alprazolam bade p.g.a. ruset men aven p.g.a. att iaf jag upplevde Alprazolam som mer beroendeframkallande an denna den gangen jag testade Alprazolam for ett par ar sedan.

Mvh/ Babu
Nice!

Ja, Lorazepam är verkligen bra. En av de bättre bensodiazepinerna faktiskt.
Citera
2015-12-20, 09:53
Medlem
Då har man äntligen testat denna underbara benzo. Tycker den slår alla på fingrarna, skönt rus, hypnotisk, mys och flödder effekt!

Perfekt att göra en söndag till en underbar dag.
Citera
2015-12-20, 14:10
Medlem
UBFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRevenge
Då har man äntligen testat denna underbara benzo. Tycker den slår alla på fingrarna, skönt rus, hypnotisk, mys och flödder effekt!

Varmaste & skönaste benzon i mitt tycke. Xanor är mer dov men ack vad den knäcker riktig ångest
Citera
2015-12-20, 15:07
Medlem
Många verkar gilla temesta alltså.. jag hade dem på recept förut och jag håller med folket. En väldigt behaglig benso, lätt en av dem bästa nu har jag inte tagit temesta på typ 4 år och lär inte göra det heller. Men ni som använder den, den är potent och för många så däckar du och vaknar yrvaken några timmar senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in