Citat:
Ursprungligen postat av
Syntocinon
Ja, de är inte så sugna på det, den är lite lömsk, jag har självklat haft den så länge Pfizer inte köpte bolaget. Nu finns väl en en-packs kartong kvar för 500. Den är bra men en Whyethmeds är alltid en Whyetmeds.
varför är det såhär då? Förutom den vanliga avskyn för aktieägare och kunder så är nog Temesta ett fett pillpopperpill. Folk tar 20-50 mg när de får tablettautomatik. Det trista är att din syster borde få ett skadestånd för att de behdlade henne som boskap och inte en unik, specisll underbar väldigt värdefull individ som självklart ska ha rätt att välja vilka meds hon tar, ja, om hon inte har iq under 100 iaf..
Ja, du har helt rätt.
Det tragiska är att det var jag som tvingade dem att ge henne Lorazepam, annars hade hon väl antagligen dött. Helt sjukt att de var så envisa med att ge henne just lorazepam. Hon krampade var 3 minut och varje anfall varade i 2 minuter (status epilepticus). Alltså var hon anfallsfri i 1 minut.
Då var hon inte ens vid medvetande så hon kunde inte direkt skälla ut dem.
Så pågick det i flera veckor och hon var nära att dö. Inga epilepsimediciner hjälpte. Det vara bara Benson lorazepam som fick henne anfallsfri.
Det är dock bättre nu nu går hon på 4 epilepsimediciner, men så fort hon blir dålig och de inte räcker till så används lorazepamet igen.
Fyfan vad jag älskar denna benso! Räddat livet på min syster.
Jävla åsnor till läkare, hade hon fått denna medicin snabbare så hade inte hon fått små hjärnskador som hon nu fått på grund av alla anfall.