2015-05-03, 20:38
Medlem
ZeroTollerAntzs avatar
Hej.

Har fått tag på runda blå Lorazepam som ska vara 2.5mg. Ingen märkning, ena sidan är det en brytskåra på andra ingenting. Någon som vet vilka det är jag har fått tag på? Försökt hitta om det verkligen är 2.5mg samt vilket land dom kommer ifrån och ifrån vilken tillverkare? Skulle uppskatta om någon som känner igen dessa kunde svara på mina frågor..

Mvh
Citera
2015-05-05, 02:20
Medlem
absinthiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroTollerAntz
Hej.

Har fått tag på runda blå Lorazepam som ska vara 2.5mg. Ingen märkning, ena sidan är det en brytskåra på andra ingenting. Någon som vet vilka det är jag har fått tag på? Försökt hitta om det verkligen är 2.5mg samt vilket land dom kommer ifrån och ifrån vilken tillverkare? Skulle uppskatta om någon som känner igen dessa kunde svara på mina frågor..

Mvh

Det är nog Lorazepam från Hemofarm. Tillverkas i Serbien om jag inte har fel för mig
Citera
2015-05-05, 10:24
Medlem
marcmarocs avatar
Har provat de här flera gånger i olika tidpunkter av mitt liv. Har alltid upplevt de som värdelösa. Verkar vara långt påslag och jag blir kall och får en lite obehaglig känsla. Rent skräp enligt mig! Men då som alltid så funkar det väl på andra för vi är alla olika bla bla .
Citera
2015-05-05, 10:52
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
Har provat de här flera gånger i olika tidpunkter av mitt liv. Har alltid upplevt de som värdelösa. Verkar vara långt påslag och jag blir kall och får en lite obehaglig känsla. Rent skräp enligt mig! Men då som alltid så funkar det väl på andra för vi är alla olika bla bla .
Det är tvärtom för mig,har tagit Temesta några gånger och alltid blivit råflöddrad.
Citera
2015-05-05, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Det är tvärtom för mig,har tagit Temesta några gånger och alltid blivit råflöddrad.
Det blir man verkligen. Potent som fan och starkt hypnotisk.
Citera
2015-05-05, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV

Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV

vad innebär att de är hypnotiska?
enda benzon som är det?

är xanor hypnotisk?
Citera
2015-05-07, 11:52
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rapezetter
vad innebär att de är hypnotiska?
enda benzon som är det?

är xanor hypnotisk?

Nej xanor är inte hypnotisk. Hypnotisk innebär att man upplever sig i ett drömlikt tillstånd. Stilnoct och Imovane är hypnotiska t.ex.
Det är fler riktiga benso som är det också, dock få av de vanliga man får för ångest och oro.
Benso mot sömnnär det nästan alltid.
Citera
2015-05-07, 12:40
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert

Samma här, räcker med två tabletter för mig o jag ser dubbelt, bra skit alltså, verkar vara svåra att få tag på dock på gatan.
Citera
2015-05-08, 22:23
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroTollerAntz
Hej.

Mvh
Som nån redan sagt, Hemofarm 2,5 mg.
Citera
2015-05-09, 01:50
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Ska jag käka i de syftet benso är till för, att bli av med ångest osv så väljer jag i 9 fall av 10 alpra/ikto före lorazepamen

Vill jag däremot bli bränd i huvet och flöddra så väljer jag lorazepam, lätt! Krävs inte stor dos för att blir bränd och vingla in i dörrkarmar, bord, hyllor etc etc

Edit: Hade ju två frågor också som nån med mer erfarenhet än vad jag har på bensodiazepiner säkert kan svara på:

- Toleransen måste stiga bra mycket fortare på lorazepam än vad den gör på t.ex alpra va?

- Antar att de är lika "onödigt/ovärt" att skjuta lorazepam som all annan benso? eller är de nåt speciellt med denna...? lite önsketänk från min sida kanske men skadar ju inte att fråga någon som har mer erfarenhet av bensodiazepiner än vad jag har
Senast redigerad av fr3aksh0w 2015-05-09 kl. 02:04.
Citera
2015-05-11, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Ska jag käka i de syftet benso är till för, att bli av med ångest osv så väljer jag i 9 fall av 10 alpra/ikto före lorazepamen

Vill jag däremot bli bränd i huvet och flöddra så väljer jag lorazepam, lätt! Krävs inte stor dos för att blir bränd och vingla in i dörrkarmar, bord, hyllor etc etc

Edit: Hade ju två frågor också som nån med mer erfarenhet än vad jag har på bensodiazepiner säkert kan svara på:

- Toleransen måste stiga bra mycket fortare på lorazepam än vad den gör på t.ex alpra va?

- Antar att de är lika "onödigt/ovärt" att skjuta lorazepam som all annan benso? eller är de nåt speciellt med denna...? lite önsketänk från min sida kanske men skadar ju inte att fråga någon som har mer erfarenhet av bensodiazepiner än vad jag har

Jag fick en gång tag på 2.5mg Lorazepam och tog 2 st, dvs 5mg. Visst blev jag bensad men kände mig deprimerad när jag på dessa, brukar jag inte göra av andra bensodiazepiner. Vad kan detta vara, var det för mycket med 5mg lorazepam eller att lorazepam helt enkelt inte var något för mig?
Citera
2015-05-18, 18:22
Bannlyst
Man 95kg, 0% benzotolerans, räcker 1 mg till att börja med? Vill mest ha en avslappnade effekt, inget flödder nödvändigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in