2010-08-23, 10:30
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Testade 2 mg utav Fears Ativan. Fick hallucinationer som man kan få utav Stiloct. Tapeter som "vågar". Nu äter jag 3 mg utav Apotekets varor. Inga hallisar.

Förut trodde jag att det var en myt, vad de blandar i tabletterna. Nu tvivlar jag att det är en myt.
Så det är alltså märket "Ativan" man ska akta sig för? Själv får jag spanska Lorazepam 1mg av märket kern imorgon, någon som vet om dessa är bra?
Citera
2010-08-23, 10:45
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Så det är alltså märket "Ativan" man ska akta sig för? Själv får jag spanska Lorazepam 1mg av märket kern imorgon, någon som vet om dessa är bra?
Man skall helst akta sig för att köpa svart så klart.
Citera
2010-08-23, 10:53
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Testade 2 mg utav Fears Ativan. Fick hallucinationer som man kan få utav Stiloct. Tapeter som "vågar". Nu äter jag 3 mg utav Apotekets varor. Inga hallisar.

Förut trodde jag att det var en myt, vad de blandar i tabletterna. Nu tvivlar jag att det är en myt.

Ja, precis, ativan var inte mkt att hurra för... fick en panikångest attack och tryckte i mig 7st i desperation, dämpande inte ångesten något märkbart blev bara trött, slö och snurrig....
Citera
2010-08-23, 14:43
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EulerBoy
Jag tycker de är jättebra mot min ångest. Fördelen är att jag inte blir trött och sederad, som jag blir av Stesolid. De har heller inte den kalla råa känslan som jag tycker finns hos Xanor. Den enda nackdelen är ju som sagt att det tar ett lite längre tag innan de verkar.
Håller med. Sover gött på dem. Men när jag är vaken, är jag pigg och klar i skallen. Xanor och Stesolid blir jag trött på.
Citera
2010-08-24, 12:31
Medlem
J.Boozes avatar
idag fick jag ÄNTLIGEN leveransen med Kern Pharmas Lorazepam 1mg

precis smält två under tungan återkommer med rapport ^^ om jag joinar klubben eller inte dvs

edit: 30 min har gått och jag känner inget än. men har ju läst det tar 1h för att dem skall slå. normalt sätt på annan benso hade jag vart flöddrad eller påväg till att bli efter 30 min sublingualt.

men jag väntar 30 min till innan jag fyller på iaf

edit2: fortf nada snart gått en timme argh!
Senast redigerad av J.Booze 2010-08-24 kl. 13:22.
Citera
2010-08-24, 14:22
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
idag fick jag ÄNTLIGEN leveransen med Kern Pharmas Lorazepam 1mg

precis smält två under tungan återkommer med rapport ^^ om jag joinar klubben eller inte dvs

edit: 30 min har gått och jag känner inget än. men har ju läst det tar 1h för att dem skall slå. normalt sätt på annan benso hade jag vart flöddrad eller påväg till att bli efter 30 min sublingualt.

men jag väntar 30 min till innan jag fyller på iaf

edit2: fortf nada snart gått en timme argh!

Har du nån tolerans?

Jag tycker nästan lorazepam är den benso som känns minst för mig(av dom vanliga då). Inget att direkt flöddra på IMHO. Har iof inte käkat så mycket utan brukar mest bli när jag slutar käka alpra t.ex och inte har nån diazepam eller klonazepam att dryga ut det med.
Citera
2010-08-24, 15:05
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Har du nån tolerans?

Jag tycker nästan lorazepam är den benso som känns minst för mig(av dom vanliga då). Inget att direkt flöddra på IMHO. Har iof inte käkat så mycket utan brukar mest bli när jag slutar käka alpra t.ex och inte har nån diazepam eller klonazepam att dryga ut det med.

tja, nä ingen tolerans förutom att jag söp igår och det är ju något korstolerant. men jag kände ej av dem 2mg jag tog, så jag tog en 2mg xanor och den kände jag av som jag brukar.
har nu fyllt på med en xanor till samt 2mg lorazepam till.

känner mig ångestbefriad och skön men ganska klent rus än så länge.
Citera
2010-08-24, 20:17
Medlem
J.Boozes avatar
kan tyvärr meddela att lorazepamet var i princip verkningslöst: /
har nu sovit ett par timmar som ett barn och tagit 4mg lorazepam nu så sista utvärderingen innnan jag bestämmer mig för om det funkar eller inte.
Citera
2010-08-24, 20:50
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
kan tyvärr meddela att lorazepamet var i princip verkningslöst: /
har nu sovit ett par timmar som ett barn och tagit 4mg lorazepam nu så sista utvärderingen innnan jag bestämmer mig för om det funkar eller inte.
Synd får nämligen hem 25st Lora av samma märke imorrn.. Men som tur är får jag även 40 diazepam varav 10 av dem är 2mg:are, 10 xanor och Lyrica Kanske bra som "backup" piller då?
Citera
2010-08-24, 22:04
Medlem
DeadMikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Synd får nämligen hem 25st Lora av samma märke imorrn.. Men som tur är får jag även 40 diazepam varav 10 av dem är 2mg:are, 10 xanor och Lyrica Kanske bra som "backup" piller då?

Va fan 10 2 mg Diazepam!? Felskrivning eller?? För mig att det minsta är 5!?
Citera
2010-08-24, 22:11
Medlem
rage-xs avatar
Jag har senaste tiden kopt Lorazepam 2.5mg och dom ar bra grymma
Citera
2010-08-24, 22:49
Medlem
J.Boozes avatar
nope dessa lorazepam var i princip verkningslösa : (
ska bli intressant när du får dina psychopatic se va du tycker..

för nu har jag ätit 18mg idag och känner ej av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in