2006-08-31, 20:58
Medlem
hundens avatar
Temesta heter det, inte Temestra..
Citera
2006-09-30, 18:41
Bannlyst
Jag fattar inte varför ni pratar om 2 mg tabbar.

Temesta finns max som 1 mg ( I fass i alla fall )
Citera
2006-09-30, 18:47
Medlem
TomiXs avatar
Tog 6mg Ativan 2mg(de gula) för någon dag sedan. Och får säga att ruset var lite annorlunda om man jämför med andra benzo's, får prova ett par gånger till för att se vilken plats substansen hamnar på min 10i topp lista

Har tagit 30mg Diazepam 2mg Lorazepam och får se vad mer det blir ikväll, får se om man vågar dunka i sig en Dormicum, de är i en helt egen klass tycker jag, smakar inte så mycket benzo heller(ni vet den vanliga sockriga benzosmaken)

För att svara på tråden så är Lorazepam helt klart i klass med Xanor ivartfall, vet någon hur lång halveringstiden på Lorazepam är? Håller de länge eller är de kortverkande?
Citera
2006-10-01, 00:41
Medlem
låmg haveringstid på temesta... har kommir över 2 ggr en gång svenska som de stod ett på blev asmysig på3 st och så dom gula 2mg som heter ativan men måste blitt blåst där blev bara skumm på dom och då k'kade jag 10 st
Citera
2006-10-01, 03:30
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
låmg haveringstid på temesta... har kommir över 2 ggr en gång svenska som de stod ett på blev asmysig på3 st och så dom gula 2mg som heter ativan men måste blitt blåst där blev bara skumm på dom och då k'kade jag 10 st

Samma här, och pillerna verkar vara av lägre kvalité på något sätt, tex Wyeth syns inte lika bra och man får de effekter du beskriver ovan.
Citera
2006-10-11, 22:15
Medlem
hundens avatar
Halveringstiden är 12h. Precis lika kort som för Xanor.
Citera
2006-10-12, 08:55
Medlem
Peta_Es avatar
Har Lorazepam 2,5Mg'are från samma tillverkarland som diverse amfetamintyper strax söder om Svedala, mkt trevliga måste jag säga, men dom ser fan inte mkt. ut för världen 3mm tvärsöver, rosa & smakar som sucketter
Citera
2007-01-13, 18:13
Medlem
haxxxors avatar
Hur ska dessa tass ? Oralt eller Jag kommer inte ihåg vad det heter men när man lägger dej under tungen och låter den smällta eller Rektalt ?
Citera
2007-01-13, 19:44
Medlem
jrgbgs avatar
jag har ett par kartor iranska lorazepam 1mg. dunderbenzo faktist.
tillsammans med diazepam & en liten sväng alprazolam blir man riktigt go =)
jagar fler nu, men verkar vara lite ovanliga här?
vad jag sett finns 1mg & 2mg
Citera
2007-02-10, 16:37
Medlem
jag kommer från serbien och där får man lorazepam utskrivet lätt som bara fan.
dom finns up till 10 lr 12.5 minns inte riktigt.
Citera
2007-02-10, 16:41
Medlem
blev avbrutten av morsan. men dom kostar runt 50 öre styck typ. och dom är dom bästa jag provat. är sjukt bra tycker jag. finns nu nära gbg 1.5 or så dom får man la ta typ 5-6 stycken för att det skall svänga till ordentligt.
Citera
2007-02-10, 23:28
Medlem
Obskyrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxxxor
Hur ska dessa tass ? Oralt eller Jag kommer inte ihåg vad det heter men när man lägger dej under tungen och låter den smällta eller Rektalt ?
Men lol ... Sublingualt !

Jag har då testat Temesta, det duger ... Förlorade min benzo-oskuld till den lille rackaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in