Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Haha du och din kärlek till denna värdelösa bensodiazepin
Jag minns en gång när jag hade avtändning på amfetamin. Jag hade bara kört ett kort race, ca 20-24 timmar och hade brakångest, Slängde i mig 5 mg i det hjälpte inte ett skit. Ingenting. Jag red ut stormen och nästa helg var det dags igen men denna gång hade jag införskaffat Kslaol.
När racet var klart och jag hade dunderångest så svalde jag 6 st Ksalol ( 6 mg ) och all ångest rann av mig på 20 - 30 minuter.
Jag äter faktiskt hellre Sobril än Lorazepam. Tänk så olika vi är och så olika vi reagerar

Har du provat fenazepam? det är imm den mest värdelösa. Den fungerar, ganska kraftfull, ev en bra sömnmedicin, men blir alldeles för grummlig och alla biverkningar är helt uppenbara (aggresivitet, grummell....allt). Konstigt för Lorazepam och fenazepam skall tydligen vara ganska närbesläkttade vad gäller en metabolit som skall vara nästan precis som lorazepam. Men jag tycker lroazepam fungera utmärkt å andra sidan, bättre för ångest också, men mår bättre helt enkelt av lora. o då har jag testa fena i blister, 1mg, 2.5mg etc, olika varienter från valenta pharma. fenazepam sakner helt enkelt all känsla av välmående för mig (och flera jag känner), det snarast så man blir full men inte glad av dom.
Dock gillar jag inte benzo öht längre, upplever grummligheten o den nedsatta tankeförmågan som mycket störande i dom flesta fall. Men när jag senaste gjorde jämförelser så var det som så att phena sög o lorazepam fortfarande min favorit.