2025-05-08, 16:19
Medlem
”Hej! Tony Rickardsson här! Vill du veta hur micke din bil är väd?”

Har aldrig googlat om bilar och har ingen bil jag vill sälja. Jag misstänker att det har med något Internetforum att göra för att jag kikade på bilolyckor och korkade bilister.

Men att få den skitreklamen hela tiden får mig att misstänka att de la halva sin budget på youtube.

Jag har kikat på Shortguys och blivit spammad av äckliga skoreklam i FB som höjer ens längd med 3 cm trots att jag är 188 typ..

Och nu så har Temu börjat med sin jävla kinesspam om Androidlaptopar med risig AI-röst. Jag hatar Temu, jag hatar att sälja bilar, jag hatar Momondo, jag hatar Autohero och jag hatar den där jävla kvinnan som sjunger ”ooouuooo” i slutet av någon koreklam eller om det var Momondo eller något. Fyfan.

Är det en missriktad reklam jag får spam på är det Stepsapp. Jag har använt Stepapp i åratal och nu får jag spam om det med äckliga jävla gen-Z retards att jag har lust att ta bort appen. Reklam har aldrig fungerat på mig.

Men Tony Rickardssonreklamen är det cultstatus på. Jag har sett redigt fulla män skämta om det i krogen (jag dog av skratt nästan) så visst fastnar det, men på fel sätt.
Senast redigerad av Oboro 2025-05-08 kl. 16:21.
Citera
2025-06-19, 02:36
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Knox
Hatar den reklamen nått så kopiöst mycket.
"Vill DU veta hur mycket din bil e väääääd!?"

Håll truten bara innan jag får psykbryt.

Ja, psykbryt.

Försöker vidda nån film/serie/sport på gammal-TV, så dyker skalle-per upp HELA TIDEN I VARJE REKLAMAVBROTT!

Att hans inte skäms.

ps Och hur mkt får Tony!? Låt oss säga att han får 100 kronor per inslag, då är han ju uppe i Trump-miljarder nu! Varje kanal, dygnet runt! JÄMT, HELA TIDEN, ALLTID!!!!!!!!!! ds
Senast redigerad av ziracorn 2025-06-19 kl. 02:45.
Citera
2025-06-19, 08:32
Bannlyst
Jag tittar på YouTube via appen på Apple TV och de två olika reklamfilmerna för ViKöperDinBil varvas med reklam för Coop ("Våra ägare älskar ..."), Revolut, Niemi Bil, It's A Credit Card och Momondo Flexibla Datum (är det en AI-röst eller är det en dryg kärring som pratar?).
Citera
2025-06-19, 08:37
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammakaren
Jag tittar på YouTube via appen på Apple TV och de två olika reklamfilmerna för ViKöperDinBil varvas med reklam för Coop ("Våra ägare älskar ..."), Revolut, Niemi Bil, It's A Credit Card och Momondo Flexibla Datum (är det en AI-röst eller är det en dryg kärring som pratar?).

” Yes är drygt ” tror den reklamen är 20 år gammal. Men, den funkar. ” Oj, vad det allt?”
Citera
2025-06-19, 08:56
Medlem
Mycket störande reklam, framförallt för att den visas så ofta. Jag är intresserad av bilar, kollar mycket på Youtube, men jag kommer aldrig att använda denna tjänst eftersom deras reklam irriterar mig och ger mig negativa känslor.
Citera
2025-06-19, 19:58
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Knox
Hatar den reklamen nått så kopiöst mycket.
"Vill DU veta hur mycket din bil e väääääd!?"

Håll truten bara innan jag får psykbryt.

Citat:
Ursprungligen postat av dimpadool
Vill du veta vad din bil är väääärd!? Haha asdryg reklam

Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
Vill du veta hur mycket din bil är VEERD!?

Med betoning på VEERD, som att han verkligen pekar ut det ordet.

Vad menar han? Vad skulle det annars vara man vill veta hur mycket ens bil är? Det är klart att det är "värd", finns det ens något annat ord man kan stoppa in där?

Sjukt, de där dalmasarna trollar så fort de talar

Ja, det räcker liksom inte med hans redan extrema dalmål, de var bara tvungna att lägga betoningen helt åt helvete jävla fel, allt för att knulla tittarens/lyssnarens synapser så grundligt det bara är möjligt.

Självklart låg det en tanke bakom, nämligen att få folk att prata om skiten. Genialt, min käre Watson!

Jag har för övrigt inget ont att säga om Tony. En nationalklenod inom sin sport.
Citera
2025-06-19, 20:00
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Ingenting jämfört med Carglass repair carglass replaaace
Citera
2025-06-22, 09:38
Medlem
MasterTJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longest-covid
Nej. Jag fick bara den reklamen var tredje video i åtminstone 4 månader..
Jag äger ingen bil, har inget körkort, söker ALDRIG på bil-relaterade saker.
Jag har varit tvungen att köpa YouTube premium men Det är det värt, för jag höll på att tappa förståndet.
Kommer ha kronisk kortisolbrist tack vare Tony Fittardsson och hans fula jävla reklam och äckliga jävla pedofilröst.

Haha.... *medhåll*

Han e la en j-a sellout.
Citera
2025-07-30, 10:27
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Det absolut mest pinsamma i reklamen är mannen som med glansiga ögon och oljigt flin utbrister "Tony Richardsson!" precis som om han precis träffat påven eller Messi.
Citera
2025-07-30, 19:16
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Det absolut mest pinsamma i reklamen är mannen som med glansiga ögon och oljigt flin utbrister "Tony Richardsson!" precis som om han precis träffat påven eller Messi.

Ja jag hatar denna töntiga reklam.
Citera
2025-08-06, 06:49
Medlem
ziracorns avatar
Sanslöst att dom/Tony fortsätter. Har dom ett långtidskontrakt!? Redan betalat 20 mille för alla reklaminslag!?

Slog nästan sönder min TV häromdan när Tony dök upp.

IGEN! IGEN! IGEN!
Citera
2025-08-06, 06:55
Medlem
Det bästa av allt är att ingen kommer komma ihåg att Tony körde moppe i gruset framöver...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in