2025-05-27, 17:33
Medlem
Paris24s avatar
Apropå diskussionen så döms män 100% oftare än kvinnor till fängelse. Allt annat lika.
https://www.domarbloggen.se/doms-man...i-tingsratter/
T.o.m. extremt lättdömda fall som rattfylleri, med en exakt promille-sats, döms män 1.6 gånger oftare till fängelse.

Sverige är helt enkelt ojämlikt. Fast åt andra hållet än vad feministerna och lupac tror.
Citera
2025-06-25, 16:02
Medlem
Svårt att falla till botten då man får allt man behöver i livet bara man särar på benen.
Citera
Igår, 12:39
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrapad
Svårt att falla till botten då man får allt man behöver i livet bara man särar på benen.

Den tiden är förbi.
Med de nya kulturerna, fixade av kvinnor själva; kommer ben att säras utan värdeskiften.

England ligger steget före där. De mest utsatta flickorna sitter lösast i kedjan och det feminiserade samhället kliver gladeligen över flicklik för att inte behöva ta i det självskapade problemet med tång.

Vi rödpillade män med diciplin har alla typer av kapital för just det radikalfeministiska samhället.
Det finns inte tillräckligt med simps kvar sedan radikalfeminiseringen.
Senast redigerad av Tangentinkontinens Igår kl. 12:45.
Citera
Igår, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Den tiden är förbi.
Med de nya kulturerna, fixade av kvinnor själva; kommer ben att säras utan värdeskiften.

England ligger steget före där. De mest utsatta flickorna sitter lösast i kedjan och det feminiserade samhället kliver gladeligen över flicklik för att inte behöva ta i det självskapade problemet med tång.

Vi rödpillade män med diciplin har alla typer av kapital för just det radikalfeministiska samhället.
Det finns inte tillräckligt med simps kvar sedan radikalfeminiseringen.
Det där gäller ju enbart importerade kvinnor eller någon enstaka pundarkärring.
Simpbrist? Var då nånstans? Ser hela tiden riktigt otäcka bitchar bli överösta med uppmärksamhet och materiella medel utan någon som helt motkompensation. I Sverige finns det alltid en karl att utnyttja om det kniper. Ofta då någon med vanföreställningar om sitt eget värde ute på köttmarknaden.
I Sverige kretsar hela samhället kring fittan och att tillfredställa varenda litet småaktigt behov hos kvinnan. Det kommer att förhålla sig så ett bra tag till. Tro inget annat.
Citera
Igår, 22:10
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Det där gäller ju enbart importerade kvinnor eller någon enstaka pundarkärring.
Simpbrist? Var då nånstans? Ser hela tiden riktigt otäcka bitchar bli överösta med uppmärksamhet och materiella medel utan någon som helt motkompensation. I Sverige finns det alltid en karl att utnyttja om det kniper. Ofta då någon med vanföreställningar om sitt eget värde ute på köttmarknaden.
I Sverige kretsar hela samhället kring fittan och att tillfredställa varenda litet småaktigt behov hos kvinnan. Det kommer att förhålla sig så ett bra tag till. Tro inget annat.

Nix! Etniska engelska sårbara flickor drabbas hårt och brutalt p.g.a. att de är etniskt engelska.
Vänta du bara.

Allt ligger redan på plats och är klart för att det skall bli en fantastisk verklighet här också.
Alla radikalfeministiska journalister på de radikalfeminiserade medierna förnekade unisont taffsattackerna t.ex.
Sug på den verklighetskuken en stund.

Det var det brutala. Nu till det lite mer mjuka.
Vi har redan gott om kvinnor som aldrig blir rörda av en man. De kommer inte att bara sära på benen för en man som hör till de nedre 70%-en.
Sammhället håller på att tappa funktionalitet redan nu p.g.a. feminiseringen. Det kommer bara bli värre.
Jag kommer inte att hjälpa till. Pojkarna kommer inte heller att göra det.
Förfittningen av era pojkar kommer att spela en stor roll också.
Citera
Idag, 09:53
Medlem
Gugugagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Man kan ha det riktigt dåligt utan att vara uteliggare. Kolla hur vissa somaliska kvinnor lever i vårt land. Knappt ett liv värt att leva.
Man skulle behöva kvotera ner värdelösa etniska svenskor till samhällsbotten, inte plocka in några fattiga zigenarsomaliskor. Det är nog det som kommer hända snart tror jag. Ojämlikheten måste brytas.
Citera
Idag, 10:19
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Kanske botten ser annorlunda ut för den dekadenta kvinnan som särar på benen till vad som helst för att inte falla till botten?

Jag är av uppfattning att kvinnor är alla samhällens blödande hjärta, och en varelse vars lidande närmast är spirituell i sin essens. Det kan vara därför som kvinnlig lidande till och med under krig rapporteras så mycket även när det tycks vara män som lider mest.

För att mammor exempelvis bär på lidandet av att förlora sin enda son på ett sätt som vi män kanske inte ens kan förstå oss på. De är biologiskt skapade att bära världens lidande på ett djupare plan, speciellt efter att de har fått barn men även all världens ångest innan de ens har burit i sin livmoder varelsen som verkligen blir gravitationscentrum för hela hennes framtida lycka och olycka.

Män har helt enkelt enklare att koppla bort från världens lidande, även när vi lider. Vi är inte biologiskt skapade för att bry oss om så mycket eller oroa oss så mycket. Till och med alkisen som är uteliggare i gatan ser oftast inte ut att lida så mycket, han tycks faktiskt till och med njuta av att ha så lite att förlora.
Citera
Idag, 14:58
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Fast jag fick inte mina utbildningar eller arbeten genom att sära på benen. Det "enda" jag fått genom att sära på benen nu när jag tänker efter är en massa sköna orgasmer.

Vissa kvinnor använder säkerligen sex för att få högre status, mer resurser osv. Men inte alla kvinnor. Troligen beror det på att kvinnor är individer med olika värderingar och livsmål.
Citera
Idag, 15:21
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast jag fick inte mina utbildningar eller arbeten genom att sära på benen. Det "enda" jag fått genom att sära på benen nu när jag tänker efter är en massa sköna orgasmer.

Vissa kvinnor använder säkerligen sex för att få högre status, mer resurser osv. Men inte alla kvinnor. Troligen beror det på att kvinnor är individer med olika värderingar och livsmål.

Fast tråden heter inte "borde Jenny9 vara på samhällets botten?".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in