2025-05-26, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Jag GÖR saker som de uppskattar.

Jo men det är rätt !
Citera
2025-05-26, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo men det är rätt !

Kvinnor ger mig sällan eller aldrig komplimanger eller uppskattning så varför skulle jag särbehandla dem i ett jämställt samhälle? Då får de samma kalla tillbakakaka från mig. Kvinnorna vill ha det jämställt och då behandlar jag dem jämställt. Jag gör ingen skillnad om det är en kvinna eller man oavsett situation. Kvinnor har själva bett om det.
Senast redigerad av JqsClouseau 2025-05-26 kl. 17:02.
Citera
2025-05-26, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JqsClouseau
Kvinnor ger mig sällan eller aldrig komplimanger eller uppskattning så varför skulle jag särbehandla dem i ett jämställt samhälle? Då får de samma kalla tillbakakaka från mig. Kvinnorna vill ha det jämställt och då behandlar jag dem jämställt. Jag gör ingen skillnad om det är en kvinna eller man oavsett situation. Kvinnor har själva bett om det.

Ok , men vad gör du om du vill att din fru ska gilla dig mer ?
Citera
2025-05-26, 18:29
Medlem
Citat:

Jag har redan svarat på det. Att du inte förstår vad du läser får du ta ansvar för.
Citera
Igår, 07:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Det är inte lönt du frågar Jacques om det, han är fortfarande sur över att sportskillarna inte fick tillräckligt med ligga mellan 20-30 så nu sitter han och trollar feminismforumet som hämnd.
Citera
Igår, 08:05
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Behöver veta lite grann om logik ,det räcker. Fast du måste veta om rätt sorts logik.

Säger du något positivt så är sannolikheten större kvinnan blir positiv till dig.

Tycker du hon är snygg och ger utryck för det blir hon mer positiv.

Hjälper du henne blir hon mer positiv,

Vad har du för råd för att kvinnor ska gilla dig eller vilja ha barn ?

Du är den i särklass konstigaste stammisen på feministforumet. Ibland tror jag att du är 70+, ibland tror jag att du är autistisk.
Citera
Igår, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det är inte lönt du frågar Jacques om det, han är fortfarande sur över att sportskillarna inte fick tillräckligt med ligga mellan 20-30 så nu sitter han och trollar feminismforumet som hämnd.

Jo . olika personer har olika anledningar vara arga och det är svårt att ändra på ,det är inte lätt att ändra känslor.

Fast det går och vad som borde ändras är att.

Kvinnor och män gillar varandra mer

Vill ha barn

Annars går vi mot ett barnfritt samhälle.

De som får barn är de som tvingar kvinnor till sex och skaffa barn och det är en negativ utveckling kulturelt
Citera
Igår, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Du är den i särklass konstigaste stammisen på feministforumet. Ibland tror jag att du är 70+, ibland tror jag att du är autistisk.

Vad tror du är anledningen till att personer inte vill ha barn ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in