Citat:
Ursprungligen postat av
Kalle-i-KBA
för det första är det svårt att förstå vad du skriver med dina stavfel mm. Men det har väl ändå inget att göra med insiderbrott som jag talat om....
Stavfelen kommer av touchen.
Mina betyg är högre än dina med stor sannolikhet och därför förstår du inte mycket.
Återigen så gav jag dig ett bra exempel om insiderbrott. Vem plockade bort mig ur systemet?
Ett exempel är man nu från polisens sida lagt ner min begäran om att få ut mina papper med hänvisning till att jag inte lämnat korrekta uppgifter trots att man ringt mig efter att jag begärt ut ha dlingar och
pratat med mig och därmed bör veta väldigt tydligt att jag ville ha ut papper från min stad i min stad.
Så ser det korrupta samhället ut. Du får ingenting, inte ens dina egna papper som är allmänna handlingar, utan att de försöker förstöra för dig och sabotera alla dina möjligheter till något.
Förklara hur polisen kan ringa till mig för att kontrollera en begäran och sedan avslå den med påståendet om att jag inte inkommit med uppgifter de behöver för att lämna ut mina egna papper till mig? Papper som dessutom då är allmänna handlingar och det ingår i mina demokratiska rättigheter att få ut dem.