Citat:
Ursprungligen postat av
MissAjDiHiDi
Ok det skulle jag med vilja testa, en sån där heriöoic. Men rädd för att det ska slå åt fel håll eller vad jag ska säga.
Har inte testat svamp så många ggr men LSD. Grundar man mängden på svampen pga sin längd oxå?
Justja det glömde jag säga. Jag utgår från att du är en förtjusande kvinna, och jag tolkade dina 3g svamp som mina 5g. För att jag är en stor och stark och snygg och välutbildad och artig och lång samt ett partytrick som jag brukar kalla "resa majstång". Alltid kul att se folket dansa runt den.
Men ja helt klart är jag av den åsikten att om jag och en tjej ska knarka, även om hon är överviktig, då ska hon ha 50-75% min dos som mest. I alla fall om jag är ansvarig för henne. Vill hon ha ecstasy så får hon ta hur mycket hon vill, så ska vi ha sex, och sedan dumpar jag henne, för tjejer ska inte äta ecstasy. Jag mår dåligt när jag tänker på hur otroligt jäkla brutal drog MDMA är, och att pillrena numera är 300mg, och att små kvinnokroppar trycker i sig det!!! Min hjärna börjar liksom spraka lite grann av bara tanken
Angående heroic dose, varsågod att testa, men om syftet är "jag vill testa en heroic dose", då får du nog samma upplevelse som jag, alltså en besvikelse. Som du egentligen vet, så kommer du veta hur mycket du ska ta när det är dags. Jag skulle rekommendera max 2g i ditt fall ifall det bara är chill på schemat och inget mer sofistikerat. Eller 3g förstås om du föredrar det, men jag tror skalan skulle se ut såhär för båda kvinnor och män, men att kvinnor är "känsligare" eller männen "tåligare"
1g: Mild effekt, kanske ingen effekt
2g: Mild effekt, kanske ordentlig effekt med tillhörande trip
3g: Mild-stark effekt, förmodligen maxdosen för 99% av människor. Denna dos eller högre kommer orsaka obehag för dom som inte vet vad dom gett sig in på
4g och uppåt: Samma som 3g