Hur stor är sanningshalten i dessa namn som sprids? För jag har hört från folk att detta inte är rätta namnen alls. Jag har inga namn men tydligen ska det inte alls vara dessa, vart kommer de ifrån? Kan de finnas fler offer som polisen inte gått ut med än? För dessa namn ska tydligen inte alls stämma
Ok .. tre döda svarta barn , tragiskt men dom valde the way of the Gucci cap precis som Knogis skulle bry sig om dom , dom e glömda imorgon och 3 nya redo med Gucci keps och väska innan lunch imorrn
Hur stor är sanningshalten i dessa namn som sprids? För jag har hört från folk att detta inte är rätta namnen alls. Jag har inga namn men tydligen ska det inte alls vara dessa, vart kommer de ifrån? Kan de finnas fler offer som polisen inte gått ut med än? För dessa namn ska tydligen inte alls stämma
Det är obekräftat. Har du något mer att tillföra så är det intressant.
Vilka som skjutits ihjäl klarnar inom ett par dygn.
P4 Uppland säger att GM "tog sig in på en frisörsalong och sen gick det snabbt".
Så tydligen ska det ha hänt inne på en salong iallafall. Frågor:
- Vad gjorde alla 3 BO där inne på salongen?
- Hur visste GM att BO var där inne?
- Finns det någon koppling till salongen?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!