2025-05-06, 18:23
Medlem
bulletproofsouls avatar
Hur många var de samtidigt i det här hålet i väggen som några kallar "frisörsalong"? Lokalen är väldigt liten och trång beläget i källarplan.
Citera
2025-05-06, 18:30
Medlem
Remixizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Hur många var de samtidigt i det här hålet i väggen som några kallar "frisörsalong"? Lokalen är väldigt liten och trång beläget i källarplan.
3 frisörer, en som skulle börja som frisör. 3 offer och en gömde sig på toaletten. Så borde vara 8
Citera
2025-05-06, 18:36
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remixiz
3 frisörer, en som skulle börja som frisör. 3 offer och en gömde sig på toaletten. Så borde vara 8

8 st alltså...Helt sanslöst
Citera
2025-05-06, 18:39
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:

8 st alltså...Helt sanslöst.

3st blev dödade och en gömde sig på toan. Det blir 4st.

De andra 4 stod de bara och titta på medans avrättningen ägde rum? De måste ha varit mycket nära skytten eftersom det inte finns så mycket till svängrum i lokalen.
Citera
2025-05-06, 18:41
Medlem
Hela skiten i denna röra - sannolikt ca 2 000 pers i olika klanverk sammantaget sett - bör förlora sina bostäder, sina låtsasjobb, sina medborgarskap och snarast deporteras från Sverige.
Citera
2025-05-06, 18:49
Medlem
Citat:

Plus mördaren så blir det 9
Citera
2025-05-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
8 st alltså...Helt sanslöst.

3st blev dödade och en gömde sig på toan. Det blir 4st.

De andra 4 stod de bara och titta på medans avrättningen ägde rum? De måste ha varit mycket nära skytten eftersom det inte finns så mycket till svängrum i lokalen.
Från Expressen.

”För att komma undan faran sprang en av de beskjutna männen in i salongen och tog skydd på toaletten där han låste in sig. Skytten jagade efter honom in i lokalen, vilket får polisen att misstänka att han var den huvudsakliga måltavlan.

När personalen fick syn på en beväpnad och maskerad inkräktare kurade de ihop och tog skydd bakom kassan. Även de klarade sig oskadda.”
Citera
2025-05-06, 19:19
Medlem
DrMacaks avatar
Enligt rykten på stan så är det fel skytt som är häktad, ska bli mycket intressant och se hur bevisläget ser ut.
Citera
2025-05-06, 19:43
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Från Expressen.

”För att komma undan faran sprang en av de beskjutna männen in i salongen och tog skydd på toaletten där han låste in sig. Skytten jagade efter honom in i lokalen, vilket får polisen att misstänka att han var den huvudsakliga måltavlan.

När personalen fick syn på en beväpnad och maskerad inkräktare kurade de ihop och tog skydd bakom kassan. Även de klarade sig oskadda.”

OK tack!
Citera
2025-05-06, 19:50
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster

Förövrigt så är det märkligt att du känner en massa som skojar årligen om jordgubbar och det insinuerar att du tillhör lägre klasser eller är ganska utdaterad (äldre medelålders dvs).

Nu skrev jag "åtminstone en av alla mina "vänner" på FB ut något "roligt" inlägg om Jord"gubbar"
Hade jag haft 2-3 vänner kanske det hade varit "massa"

Tror du förlorade dig lite i allt du ville förmedla så du missade min "point" och istället valde att IQ befria mig.
Jag håller dock med om att hon verkar vara psykiskt instabil men det baserar jag på annat än just jordgubbsinlägget.

Min point var i alla fall att man kanske inte skulle haka upp sig på ett nonsensinlägg, och att hon inte raderade jordgubbe inlägget direkt när sonen anhölls är troligtvis för att hon helt enkelt inte ens var medveten om kopplingen, eller så kanske hon hade annat för sig än att direkt gå ut på facebook för att radera inlägg.
Citera
2025-05-06, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wetske
Jag ska hjälpa dig då du verkar brista något i slutledningsförmåga.

Fyra generationer är ca 100 år med gängse uppfattning om hur många år en "generation" är. Migrationen från Syrien till Sverige för 100 år sen var obefintlig. Skulle.kunna vara andra generationens incandrare , möjligen.
Men personen i fråga ser 100% etniskt svensk ut. Inom naturliga variationen alltså.
De finns fler länder och många andra sätt att rasblanda på än enbart via migration så du kan sluta svammla nu tack
Citera
2025-05-06, 20:00
Citat:
Ursprungligen postat av DrMacak
Enligt rykten på stan så är det fel skytt som är häktad, ska bli mycket intressant och se hur bevisläget ser ut.
Det är väl standardsvaret efter allt ingripande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in