2025-05-06, 20:19
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Nu skrev jag "åtminstone en av alla mina "vänner" på FB ut något "roligt" inlägg om Jord"gubbar"
Hade jag haft 2-3 vänner kanske det hade varit "massa"

Tror du förlorade dig lite i allt du ville förmedla så du missade min "point" och istället valde att IQ befria mig.
Jag håller dock med om att hon verkar vara psykiskt instabil men det baserar jag på annat än just jordgubbsinlägget.

Min point var i alla fall att man kanske inte skulle haka upp sig på ett nonsensinlägg, och att hon inte raderade jordgubbe inlägget direkt när sonen anhölls är troligtvis för att hon helt enkelt inte ens var medveten om kopplingen, eller så kanske hon hade annat för sig än att direkt gå ut på facebook för att radera inlägg.

Nej. Jag har inte en susning om hur många du har på Facebook. Somliga har lika få som jag och även mindre även om det är ovanligt bland medelålders människor. Det är inte att intelligensbefria dig stt påpeka att nonsenspostande, som även jag själv främst pysslar med, inte är normalt för medelålders människor.

Tror väldigt få i min ålder mest sitter och delar memes och skriver noveller kring deras egen bakgrund av utsatthet eller reflektioner kring ansras beteenden. Det är avvikande från normen även om jag börjat posta mer inblickar i min vardag som fullt fungerande.

Människor får sällan respons numera om det inte är mycket normativa inlägg och får människor det så är de inte inom den normativa skalan av samhället. T.ex så har de flesta ungar mest Facebook för att ha sina medelålders släktingar och deras nätverk på ett socialt medium precis som de bägge brödernas sidor visar (och otroligt många andras).

Hennes nonsensinlägg visar mycket av hela situationen på samma vis som att hon ber folk tyda saker i hennes blod. Vem den där katten är, har jag aldrig hört innan den här tråden och då endast att det finns någon som kallas för det såsom att någon annan kallas knogis. Det är inte en referens över att hon däremot inte skulle kunna veta det. Trots allt är hon Uppsalabo (vilket jag inte är) och har minst en son som dragits in i drogvärlden. Mam kan återigen jämföra med min anhörig som definitivt läst i tidningar att en person i dagens konflikter kallas för Räven och således antagligen tycker att det är jättekul såsom andra inavlade bönder (vi är inte inavlade men hon föll måhända källartrappan ner istället) samtidigt som en dödsskjutning skett när hon rastat hundarna och då hördd skottlossningen. Humorn handlar om att det är avlägset och inte berör personen samtidigt som respektlösheten mot mig när jag ber personen sluta, förstärker beteendet av att uppträda som en sopa.

Normala människor lyssnar när de blir tillsagda om något är olämpligt eller tar bort saker som kan ses som olämpliga och smaklösa. Normala människor gör det.
Citera
2025-05-06, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarkov
Men NEJ din mupp. Han ser ut som att ena föräldern har arabiska drag, med tanke på åldern så kan mycket väl vara tredje eller fjäde generations resultat av rasförräderi vilket förklarar den ljusa hyn.
Du tar till fjärde generationen och tror att ingen orkar kolla. Men det gick, alla 8 var svenska.
Citera
2025-05-06, 20:47
Medlem
Angeliqas avatar
Nu skriver Expressen om Knogis.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...ot-gangmannen/
Citera
2025-05-06, 20:52
Medlem
Haha knogis är odödlig så många gånger man försökt döda han men aldrig lyckas
Citera
2025-05-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBIWiesbaden
Åklagare som släpper ut mordmisstänkta .
Helt galet varför tvättade han kläder i klorin när han greps det borde då vara en liten misstanke på att man är insyltad i morden.
Ja iallafall medhjälp.
Citera
2025-05-06, 21:03
Medlem
Angeliqas avatar
Det syns att Expressen följer tråden.

Ser att Knogis, Moh*mmed A*m*sri, klättrar på mrkoll.se. Det är det här som blir så dumt. Mrkoll.se har inaktuella uppgifter. Tycker synd om hans tidigare grannar som kan utsättas för saker bara för att mrkoll.se sprider gamla uppgifter. Ratsit.se är däremot uppdaterade.

(a)
Citera
2025-05-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
Nu blir jag verkligen brydd! När häktades sonen? Varför är det så konstigt att hon visar bilder på sina katter just en dag då han inte är häktad?
Är det möjligt att hon skojade om jordgubben? Fint exemplar av jordgubbe, skulle jag säga. Den 24 april?
Curioser and curioser ...
Vem är MGMs mamma?
FB?
Citera
2025-05-06, 21:09
Medlem
Angeliqas avatar
Lite känsligt att skriva ut misstankarna mot Omar när Expressen har publicerat hans namn och bild.

Citat:
Ursprungligen postat av Expressen
16-årige Omar var vid tiden för sin död misstänkt för två personrån, vilket kan ha lett till en personlig vendetta. Även den uppgiften tittar polisen på, erfar Expressen.

Därav Omars pappas "Han är inte dömd för något".
Citera
2025-05-06, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Haha knogis är odödlig så många gånger man försökt döda han men aldrig lyckas
Han gömmer sig inte pga att han inte är efterlyst. Hade han varit efterlyst som räven och jordgubben hade han gömt sig i Palestina eller Dubai.

Han har nog bra polisskydd nu
Citera
2025-05-06, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Vem är MGMs mamma?
FB?
Jag vet inte, har inte FB själv. Jag kommenterade det här inlägget
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Mammans Facebook ser lite konstig ut och 24 april så har hon lagt upp ett inlägg som i sammanhanget är något märkligt.
https://ibb.co/hJYdyfvP
Citera
2025-05-06, 21:56
Avstängd
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
Han gömmer sig inte pga att han inte är efterlyst. Hade han varit efterlyst som räven och jordgubben hade han gömt sig i Palestina eller Dubai.

Han har nog bra polisskydd nu
Vem säger att han gömmer sig?
Citera
2025-05-06, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Vem säger att han gömmer sig?
Han har aldrig gömt sig och kommer aldrig göra. Han har levt på som vanligt trots hotbilden och alla mordförsök. Att folk inte fattar att bullen har änglavakt. Han själv verkar ganska obrydd. Alla som kommit efter honom sitter idag antingen bakom lås och bom i flera år eller så har dem dragit från landet och kommer inte komma tillbaka hit. Tackar och bockar för den!
Senast redigerad av tuumadree 2025-05-06 kl. 22:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in