Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-09, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Det gäller att hyndan har borstat tänderna ordentligt så man inte får baciller där bak.
Tandtråd.

Nej jag tror att majoriteten av tjejer inte är porrskadade och slickar rumpor. Kanske en del bisexuella tjejer är
Citera
2025-06-09, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floskellevererarn
Tandtråd.

Nej jag tror att majoriteten av tjejer inte är porrskadade och slickar rumpor. Kanske en del bisexuella tjejer är
Har träffat flera helt normala och trevliga tjejer som har berättat att dom gillar att göra det.
Citera
2025-06-09, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kesolukt
Har träffat flera helt normala och trevliga tjejer som har berättat att dom gillar att göra det.
Det låter märkligt. Och ganska cuckigt för män att gilla bli rensade på det sättet
Citera
2025-06-09, 15:22
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Går det ens att bli äckligare än så?
Håller med, det är väl bättre att använda dasspapper jag förstår inte detta 😕
Citera
2025-06-09, 21:39
Medlem
Citat:
Det gäller att hyndan har borstat tänderna ordentligt så man inte får baciller där bak.
Du tänker så du. Ja, det säger ju vetenskapen numera att dålig tandhälsa kan ge fruktansvärda efterverkningar i resten av kroppen!
Good thinking.
Citera
2025-06-10, 10:02
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Jag har haft en kvinna som velat göra det. Jag tyckte inte alls om det, det kändes obehagligt. Däremot älskar jag att själv äta röven på en sexig kvinna. Jag antar att smaken är som baken; varierad.

Rent biologiskt borde män njuta av stimulans av prostatakörteln. Så egentligen är det inte kvinnor utan män som kan njuta av analsex.
Många män får panik eftersom en njutning där bak skulle göra de till bögar.
Kvinnor ofta säger om män i tex. jeans att de har fick häck, de gillar stora skinkor.
Så det är inte konstigt att när de blir riktigt kåta och suger kuk och slickar pungkulor att de fortsätter slicka även rövhållet.
Det eggar de och sedan har vi jo jämställdhet...
Om vi slickar deras röv så vill de slicka vår röv.

PS

De senaste 30 åren har vi haft en enorm ökning av cancer i halsen som enligt läkarna beror på att oralsex blivit standard.
Slickar man fitta varje dag då får man i halsen en massa bakterier som vår hals är inte byggd för att bekämpa. Men även i penisar finns HPV virus som orsakar livmodercancer men som kan även ge cancer i halsen och då tänker ni, jag suger inte kuk men din tjej suger kuk och sedan kysser dig och du får kuksmak i munnen +HPV virus.
Senast redigerad av rex144 2025-06-10 kl. 10:10.
Citera
2025-06-10, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Du tänker så du. Ja, det säger ju vetenskapen numera att dålig tandhälsa kan ge fruktansvärda efterverkningar i resten av kroppen!
Good thinking.

Haha ja tack så mycket. Jag kan tänka mig att sånt här slickande förekommer hos hämmad överklass.

Undrar om Silvia gör det här med Carl Gustaf?
Citera
2025-06-10, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Rent biologiskt borde män njuta av stimulans av prostatakörteln. Så egentligen är det inte kvinnor utan män som kan njuta av analsex.
Många män får panik eftersom en njutning där bak skulle göra de till bögar.
Kvinnor ofta säger om män i tex. jeans att de har fick häck, de gillar stora skinkor.
Så det är inte konstigt att när de blir riktigt kåta och suger kuk och slickar pungkulor att de fortsätter slicka även rövhållet.
Det eggar de och sedan har vi jo jämställdhet...
Om vi slickar deras röv så vill de slicka vår röv.

PS

De senaste 30 åren har vi haft en enorm ökning av cancer i halsen som enligt läkarna beror på att oralsex blivit standard.
Slickar man fitta varje dag då får man i halsen en massa bakterier som vår hals är inte byggd för att bekämpa. Men även i penisar finns HPV virus som orsakar livmodercancer men som kan även ge cancer i halsen och då tänker ni, jag suger inte kuk men din tjej suger kuk och sedan kysser dig och du får kuksmak i munnen +HPV virus.
Ja, har också alltid tänkt att det borde falla män betydligt mer i smaken än kvinnor. Fattar inte varför så många män har denna enorma skräck för att ses som "bögiga". Löjligt.

Usch ja, man blir mörkrädd. Har läst om de hälsoriskerna för länge sedan så vet det är väl belagt.

Citat:
Haha ja tack så mycket. Jag kan tänka mig att sånt här slickande förekommer hos hämmad överklass.

Undrar om Silvia gör det här med Carl Gustaf?
Usch nej, nu planterade du en sån där sak i mitt huvud jag aldrig blir av med

Haha, fan vad pinsam jag är
Skriver mängder med inlägg i en tråd som handlar om något jag absolut aldrig vill uppleva
Ibland begriper man sig knappt på sig själv.
Senast redigerad av XY3000 2025-06-10 kl. 20:44.
Citera
2025-06-11, 08:08
Medlem
Citat:
Ja, har också alltid tänkt att det borde falla män betydligt mer i smaken än kvinnor. Fattar inte varför så många män har denna enorma skräck för att ses som "bögiga". Löjligt.

Usch ja, man blir mörkrädd. Har läst om de hälsoriskerna för länge sedan så vet det är väl belagt.

Usch nej, nu planterade du en sån där sak i mitt huvud jag aldrig blir av med

Haha, fan vad pinsam jag är
Skriver mängder med inlägg i en tråd som handlar om något jag absolut aldrig vill uppleva
Ibland begriper man sig knappt på sig själv.

Haha japp nu vet du vad silvia kanske gör med stackars kungen i sommar 😂 Jag kan faktiskt tänka mig att hon är lite snuskig under den prydliga fasaden. Och Carl Gustaf ska vi ju inte ens prata om... herregud 😛
Citera
2025-06-11, 18:36
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Svarta kyssen?

Ja jag visste att jag var något på spåret
Har haft för många latinas som kompisar genom åren för att lyckas missuppfatta det tycker jag.

Kan uppdatera dig om att hon kom förbi mig häromdagen och var på väg att utföra det på mig men jag styrde upp henne mot kulorna igen haha
Citera
2025-06-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Kan uppdatera dig om att hon kom förbi mig häromdagen och var på väg att utföra det på mig men jag styrde upp henne mot kulorna igen haha
Är kanske inget som faller alla i smaken...
Har personligen aldrig varit med om att någon ens insinuerat något åt det hållet. Tack o lov!
Citera
2025-06-14, 21:09
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Rimjob, rimming, rymjob,

Är det en utveckling likt den med kuksugning i porrfilmer på 1970-talet som idag är standard.
I slutet av 1990-talet blev det populärt med rakade fittor - idag är det en standard.
De senaste decennier är det stort fokus på analsex som är också standard idag och män som slickar röven på kvinnor.
Nu slickar kvinnor röven på män i många filmer och det blir väl den nya standarden.

Vad tycker ni om det?

www.girlsrimming.com

I rätt sinnestillstånd kan jag absoluta slicka röv. Älskar själv att bli slickad analt men för att själv göra det krävs det betydligt mer än att "bara göra det".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in