Citat:
Ursprungligen postat av
Lacerda
EDIT, det är en aning off topic. Jag kan tillföra att jag hade en tajt kk från Thailand för många år sedan. Hon gillade att rida på kuken och när jag förde upp ett lillfinger i hennes anus så blev hon som besatt. Rätt intressant och komiskt på samma gång, önskar att jag hade dokumenterat det på film.
Eeh, det tillhör väl standard att ett finger åker in i hennes anus? Jag tror jag har gjort det på varenda tjej, förutom när jag förlorade oskulden. Porrskadad? Ja både jag och tjejen isåfall då, nice var det iallafall.
Edit: ja varenda tjej. En dag gick jag ut på krogen själv och satt och drack whisky, och en kort latina kommer fram och pratar. Jag bor 50 meter från krogen. Det visade sig att hon var intresserad (packad) och jag kunde tänka mig att köra på, så jag bjöd hem henne. När jag gick ner henne så gick omedelbart ett finger i hennes anal, och hon älskade det. Tjejer älskar det!!
För dom mörkhyade som läser: Om ni försöker pilla in ett finger i rumpan och ni märker att hon inte vill, alltså om det uppstår svårigheter att få in fingret eller ens närma sig hennes anus, då har du inte samtycke och du ska låta bli! Prata istället, fråga om du gjorde något fel. Hon kanske säger något som gör dig glad, t.ex. "jag trodde du skulle in i min rumpa, och om du vill det så vill jag ändra position först". Så ha inte för bråttom och bli inte våldsam.