Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-04-28, 22:37
Medlem
rex144s avatar
Rimjob, rimming, rymjob,

Är det en utveckling likt den med kuksugning i porrfilmer på 1970-talet som idag är standard.
I slutet av 1990-talet blev det populärt med rakade fittor - idag är det en standard.
De senaste decennier är det stort fokus på analsex som är också standard idag och män som slickar röven på kvinnor.
Nu slickar kvinnor röven på män i många filmer och det blir väl den nya standarden.

Vad tycker ni om det?

www.girlsrimming.com
Citera
2025-04-28, 22:54
Medlem
RAKA-KORTs avatar
Jag har blivit rimmad några gånger. Första gången sa jag vid förfrågan att om hon så mycket som rör mitt anus så tar jag det som en våldtäkt. Inte som en cuck, utan alltså, jag kommer försvara mig. Men vad ihärdig hon var! Hon skulle bestämt slicka mig i rumpan? Vad i helvete tänkte jag, sånt gör man på tjejer, allt annat är 100% homo. Inget fel att vara homo men jag antar att en homosexuell inte skulle vilja "bli tvingad" att utföra en heterosexuell handling.

Men jag är ju inte en tjej direkt, så även om jag plötsligt fick en våt tunga direkt på mitt anus, så fick jag faktiskt noll lust att ta tag i telefonen och posta på instagram om Cissi Wallin och hur coolt feminism är och att min partner egentligen är en våldtäktsmanskvinna. Istället låg jag där och tog det, och hon höll på säkert 20 minuter. Inte en sekund så njöt jag. Jag funderade på hur fan jag ska lösa situationen efteråt, förväntar hon sig att jag ska hångla henne när hon har mitt rövhål i munnen? Aldrig i livet!

Men så var hon klar, och det var min tur, och då jävlar blev jag nöjd tillslut! Men rimmingen på mig kunde jag vara utan.

Efter detta så rimmar hon mig ~3 gånger i veckan och jag ligger där och tar det. Man undrar ju vad som är SÅ IN I HELVETE JÄVLA SVÅRT att visa samma kärlek tillbaka när det är ombytta roller. Fan jag hade en tjej i högstadiet och hon lät mig ha sex med henne max en gång i månaden. Det var nog där det började, mitt förakt mot kvinnor... Jag har inget förakt mot kvinnor förresten men en kvinna som slickar manligt anus är lite som en man som slickar en bättre mans skor. Mindervärdigt. Underkastelse.
Citera
2025-04-28, 22:56
Avstängd
Lacerdas avatar
För några år sedan satt jag på en balkong med en vän och delade en öl. Vi hade för ett par veckor sedan blivit bekanta med en söt latinobrud. Vi är båda över 40, latinobruden var över 35. Ingen av oss har barn. Snubben fnissade till och berättade om att han hade greppat tag i latinotjejens hår när dom var nakna på soffa och tvingat hennes ansikte in i sitt eget rövhål. Hon hade hängt med hela vägen och genast börja köra trumvirvlar med tungan i polarens anus. Jag blev rätt paff, såna där märkliga företeelser är lite för mycket. Räcker det inte med att bara köra upp kuken i fittan, röven och munnen på brudarna längre?

EDIT, det är en aning off topic. Jag kan tillföra att jag hade en tajt kk från Thailand för många år sedan. Hon gillade att rida på kuken och när jag förde upp ett lillfinger i hennes anus så blev hon som besatt. Rätt intressant och komiskt på samma gång, önskar att jag hade dokumenterat det på film.
Senast redigerad av Lacerda 2025-04-28 kl. 22:59.
Citera
2025-04-28, 23:03
Medlem
Väldigt ovanligt, kanske 1 av 100 som gör det utan att man ber om det. Hur många som gör det på beställning vet jag inte för det är inte många tjejer som jag vågar be om det.

Bland bögar är det fler som gör det. Bara lyfta på pungen så vet dom ofta vart tunga ska.
Citera
2025-04-28, 23:05
Medlem
RAKA-KORTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda

EDIT, det är en aning off topic. Jag kan tillföra att jag hade en tajt kk från Thailand för många år sedan. Hon gillade att rida på kuken och när jag förde upp ett lillfinger i hennes anus så blev hon som besatt. Rätt intressant och komiskt på samma gång, önskar att jag hade dokumenterat det på film.
Eeh, det tillhör väl standard att ett finger åker in i hennes anus? Jag tror jag har gjort det på varenda tjej, förutom när jag förlorade oskulden. Porrskadad? Ja både jag och tjejen isåfall då, nice var det iallafall.

Edit: ja varenda tjej. En dag gick jag ut på krogen själv och satt och drack whisky, och en kort latina kommer fram och pratar. Jag bor 50 meter från krogen. Det visade sig att hon var intresserad (packad) och jag kunde tänka mig att köra på, så jag bjöd hem henne. När jag gick ner henne så gick omedelbart ett finger i hennes anal, och hon älskade det. Tjejer älskar det!!

För dom mörkhyade som läser: Om ni försöker pilla in ett finger i rumpan och ni märker att hon inte vill, alltså om det uppstår svårigheter att få in fingret eller ens närma sig hennes anus, då har du inte samtycke och du ska låta bli! Prata istället, fråga om du gjorde något fel. Hon kanske säger något som gör dig glad, t.ex. "jag trodde du skulle in i min rumpa, och om du vill det så vill jag ändra position först". Så ha inte för bråttom och bli inte våldsam.
Senast redigerad av RAKA-KORT 2025-04-28 kl. 23:08.
Citera
2025-04-28, 23:10
Medlem
rex144s avatar
Som hetero-man har man en fobi vad gäller ens röv.
Men om man studerar anatomi så finns där en prostata körtel så rent tekniskt borde män känna mycket större njutning av analsex än kvinnor.
Det är en erogen zon men samtidigt tabu eftersom man ska inte känna njutning där.

Själva tanken att man blir påsatt med en dildo är skrämmande och kränkande för ens maskulinitet, för tänk om man skulle gilla det? Då är man jo bög.

Men att blir slickad med en varm tunga på pungkulor och sedan i röven samtidigt som tjejen runkar en är faktiskt väldigt skönt. Det bästa vore att knulla en tjej och samtidigt bli slickad av en annan tjej.
Citera
2025-04-29, 00:29
Medlem
Smashngrabsthlms avatar
Jag slickar gärna min käresta i röven men att bli slickad i röven vetifan
Citera
2025-04-29, 00:52
Citat:
Ursprungligen postat av Smashngrabsthlm
Jag slickar gärna min käresta i röven men att bli slickad i röven vetifan

Du behöver inte skämmas över att du inte är bög, du jag och 2-3 st till här på flashback är inte heller bögar som vill bli slickade i röven och vi vill inte heller umgås med luder som slickar män i röven.
Citera
2025-04-29, 01:03
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RAKA-KORT
Jag har blivit rimmad några gånger. Första gången sa jag vid förfrågan att om hon så mycket som rör mitt anus så tar jag det som en våldtäkt. Inte som en cuck, utan alltså, jag kommer försvara mig. Men vad ihärdig hon var! Hon skulle bestämt slicka mig i rumpan? Vad i helvete tänkte jag, sånt gör man på tjejer, allt annat är 100% homo. Inget fel att vara homo men jag antar att en homosexuell inte skulle vilja "bli tvingad" att utföra en heterosexuell handling.

Men jag är ju inte en tjej direkt, så även om jag plötsligt fick en våt tunga direkt på mitt anus, så fick jag faktiskt noll lust att ta tag i telefonen och posta på instagram om Cissi Wallin och hur coolt feminism är och att min partner egentligen är en våldtäktsmanskvinna. Istället låg jag där och tog det, och hon höll på säkert 20 minuter. Inte en sekund så njöt jag. Jag funderade på hur fan jag ska lösa situationen efteråt, förväntar hon sig att jag ska hångla henne när hon har mitt rövhål i munnen? Aldrig i livet!

Men så var hon klar, och det var min tur, och då jävlar blev jag nöjd tillslut! Men rimmingen på mig kunde jag vara utan.

Efter detta så rimmar hon mig ~3 gånger i veckan och jag ligger där och tar det. Man undrar ju vad som är SÅ IN I HELVETE JÄVLA SVÅRT att visa samma kärlek tillbaka när det är ombytta roller. Fan jag hade en tjej i högstadiet och hon lät mig ha sex med henne max en gång i månaden. Det var nog där det började, mitt förakt mot kvinnor... Jag har inget förakt mot kvinnor förresten men en kvinna som slickar manligt anus är lite som en man som slickar en bättre mans skor. Mindervärdigt. Underkastelse.
Du låter som en bög. Alternativt extremt osäker på din sexualitet. Det är de enda två alternativen.
Bli rimmad som man och avrunkad/av sugen samtidigt är ju himmel.
Citera
2025-04-29, 01:16
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Alldeles för ovanligt tyvärr!
Citera
2025-04-29, 08:40
Avstängd
67arigGubbes avatar
Jävligt bögigt att villa få sitt anus stimulerat av något slag.
Citera
2025-04-29, 14:31
Medlem
davetheslaves avatar
Hatar när det blir random rimjobs i porr, lägg av för fan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in