• 2
  • 3
2025-05-01, 07:40
Medlem
Har hänt några ggr, men inget jag går igång på alls.
Citera
2025-05-01, 16:59
Medlem
Det beror väl på personen skulle jag säga. Jag själv fick mitt första rimjob av min första flickvän när jag var 15 år. Man experimentera allt i sexet. Jag själv tycker om det och varit ärlig med mina partners jag varit med att jag verkligen tycker om det. Och har väl haft tur att dom flesta velat testa och sedan inte haft några problem med att göra det! Så av mina senaste 10 tjejer jag varit med har 7 gett mig rimjob.
Citera
2025-05-01, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Måste göra dig besviken. Hon var svenska, och hyffsat snygg faktiskt av vad jag kommer ihåg, sprang ute mycket och de träffades på BZ i Sthlm. Hette Carina för övrigt och hade en tämligen stor mun som naturligtvis alltid var rödmålad.

Du skrev att hon kanske hade lärt sig det från porrfilmer. Men höll man verkligen på med sånt skit på p-rullarna på den tiden? Men för all del, fanns ju säkert bara det att det aldrig stod framme bland standardporren, utan rövslickarfilmer kanske man fick leta efter i den så kallade specialavdelningen.
Att jag gissade på att det var en latinamerikansk sedvänja beror på att jag umgicks en del med dem i unga dar. Och de var betydligt mer avancerade än oss svenskar sexuellt. Iofs var de också lite äldre än mig, jag var blott en pryd flicksnärta. De kanske haft en annan tradition sedan generationer, vad vet jag.

Dock har jag inte hört talas om det tråden handlar om förrän långt senare.

Men visst fanns det alla möjliga sorters porr redan på 80-talet. Alltså filmad. Även om jag misstänker att det var mer utflippat på 70-talet baserat på vad jag råkade få syn på som barn.
Senast redigerad av XY3000 2025-05-01 kl. 19:09.
Citera
2025-05-05, 10:05
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pj759170
Jag var ihop med en tjej under en kortare tid och hon var helt galen i att slicka och pulla mig i anus.
I princip alla våra knull startade med att hon slickade mig där bak, jag tror helt enkelt att hon gick igång på det, ungefär som en fetish.

Jag tror att kvinnor som är mentalt maskulina och har en dragning till tjejer även om de aldrig haft sex med tjejer gillar att slicka en man i röven. Dessa kvinnor är ofta ihop med feminina/mjuka män som de kan dominera och som mentalt påminner de om tjejer, det kan också vara så att dessa män har smal kropp som påminner de om en tjejs kropp.

Det finns också bland kvinnor en utbredd fascination av mäns rumpor och därför tror jag att fler kvinnor slickar män i röven än vad vi tror.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in