Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Måste göra dig besviken. Hon var svenska, och hyffsat snygg faktiskt av vad jag kommer ihåg, sprang ute mycket och de träffades på BZ i Sthlm. Hette Carina för övrigt och hade en tämligen stor mun som naturligtvis alltid var rödmålad.
Du skrev att hon kanske hade lärt sig det från porrfilmer. Men höll man verkligen på med sånt skit på p-rullarna på den tiden? Men för all del, fanns ju säkert bara det att det aldrig stod framme bland standardporren, utan rövslickarfilmer kanske man fick leta efter i den så kallade specialavdelningen.
Att jag gissade på att det var en latinamerikansk sedvänja beror på att jag umgicks en del med dem i unga dar. Och de var betydligt mer avancerade än oss svenskar sexuellt. Iofs var de också lite äldre än mig, jag var blott en pryd flicksnärta. De kanske haft en annan tradition sedan generationer, vad vet jag.
Dock har jag inte hört talas om det tråden handlar om förrän långt senare.
Men visst fanns det alla möjliga sorters porr redan på 80-talet. Alltså filmad. Även om jag misstänker att det var mer utflippat på 70-talet baserat på vad jag råkade få syn på som barn.