2025-04-29, 17:37
Medlem
Intresserar mig inte det minsta. Det kan han glömma.
Aldrig fått frågan fö.
Citera
2025-04-29, 17:49
Medlem
halaltarzans avatar
Kommer ihåg att polaren blev som äldre tonåring uppraggad av en typ fem år äldre brud som slickade honom i röven, och det på 80-talet. Kommer ihåg det för det kändes så jävla skruvat, ingen av grabbarna hade ens hört talas om något liknande. Undrar var hon hade lärt sig det någonstans?
Citera
2025-04-29, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Kommer ihåg att polaren blev som äldre tonåring uppraggad av en typ fem år äldre brud som slickade honom i röven, och det på 80-talet. Kommer ihåg det för det kändes så jävla skruvat, ingen av grabbarna hade ens hört talas om något liknande. Undrar var hon hade lärt sig det någonstans?
VHS-tape.
Citera
2025-04-29, 22:40
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poteter
Du behöver inte skämmas över att du inte är bög, du jag och 2-3 st till här på flashback är inte heller bögar som vill bli slickade i röven och vi vill inte heller umgås med luder som slickar män i röven.
Det är just där hela dilemmat klickar in. Jag har en barndomsvän som har börjat dejta denna galna latina som älskar att slicka hans anus. Jag är van vid att hälsa på latinobrudar med en kyss på kinden där hon samtidigt besvarar mig på samma vis. Just den här snubbens nya häftiga sambo kommer jag att ge en kram fortsättningsvis...
Citera
2025-04-30, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Det är just där hela dilemmat klickar in. Jag har en barndomsvän som har börjat dejta denna galna latina som älskar att slicka hans anus. Jag är van vid att hälsa på latinobrudar med en kyss på kinden där hon samtidigt besvarar mig på samma vis. Just den här snubbens nya häftiga sambo kommer jag att ge en kram fortsättningsvis...
Nu har bevis på bevis staplats på sig i denna tråd. Jag anade tidigt men får väl vara den som uttrycker det;
Det är en Latina-grej.
Citera
2025-04-30, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
VHS-tape.
Åh, kom på. Såklart det var en chilenska?
Citera
2025-04-30, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu lyckades jag citera mig själv istället för dig.
Men visst var den där bruden på 80-talet chilenska?

Medge, medge, medge?
Citera
2025-04-30, 06:51
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Nu lyckades jag citera mig själv istället för dig.
Men visst var den där bruden på 80-talet chilenska?

Medge, medge, medge?

Måste göra dig besviken. Hon var svenska, och hyffsat snygg faktiskt av vad jag kommer ihåg, sprang ute mycket och de träffades på BZ i Sthlm. Hette Carina för övrigt och hade en tämligen stor mun som naturligtvis alltid var rödmålad.

Du skrev att hon kanske hade lärt sig det från porrfilmer. Men höll man verkligen på med sånt skit på p-rullarna på den tiden? Men för all del, fanns ju säkert bara det att det aldrig stod framme bland standardporren, utan rövslickarfilmer kanske man fick leta efter i den så kallade specialavdelningen.
Citera
2025-04-30, 07:01
Avstängd
Galejans avatar
Jag har haft en kvinna som velat göra det. Jag tyckte inte alls om det, det kändes obehagligt. Däremot älskar jag att själv äta röven på en sexig kvinna. Jag antar att smaken är som baken; varierad.
Citera
2025-04-30, 07:08
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Där gick den teorin i stöpet.
Jadu, heter man Carina så är allt möjligt...
Här i stan hette lokala byhoran Susann. Och det var inte mitt namn.

Du, var och varannan kvinna som sprang ute på krogen - under min karriär i alla fall - förvandlades ju till typ byhora efter en 4-5 glas vin. Bara älska berusade kvinnor och har tagit för mig rejält av dem, dock har ingen slickat mig i röven, tämligen säker på att jag inte hade känt mig bekväm med det.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-04-30 kl. 07:11.
Citera
2025-04-30, 15:10
Medlem
Jag var ihop med en tjej under en kortare tid och hon var helt galen i att slicka och pulla mig i anus.
I princip alla våra knull startade med att hon slickade mig där bak, jag tror helt enkelt att hon gick igång på det, ungefär som en fetish.
Citera
2025-05-01, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Väldigt ovanligt, kanske 1 av 100 som gör det utan att man ber om det. Hur många som gör det på beställning vet jag inte för det är inte många tjejer som jag vågar be om det.

Bland bögar är det fler som gör det. Bara lyfta på pungen så vet dom ofta vart tunga ska.

Jag var träffat 4 eller 5 kvinnor som själva tagit initiativ till det. Faktiskt fler än som velat ha analsex. Så min uppfattning är att det är betydligt fler än 1 på 100.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in