Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-14, 23:03
  #3925
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Känner mig inte som SD'are men landets absolut viktigaste fråga just nu är utan tvekan att få stopp på massinvandringen då den fullständigt dränerar samhället på resurser och raserar det svenska välfärdssystemet. Det finns mängder av andra problem men en stor del av dessa relaterar till just massinvandringen.

Debatten och diskusionen om en framtid där antalet arbetstillfällen och arbetstimmar radikalt minskar pga automatisering och robotisering är helt förlamad då invandringsfrågan ligger som en våt filt över debatten. Istället för att diskutera hur detta skulle kunna utnyttjas till att ge befolkningen en förbättrad livskvalitet diskuteras hur fler enkla jobb ska kunna skapas, hur analfabeter ska "förstärka" arbetsmarknaden . . .

För att landet ska kunna ta sig an framtidens problem och utmaningar.
För att jag inte vill lämna efter mig ett land som är mycket sämre än det jag själv föddes till.

Ja så är det!
Islam är en stenålders politisk religion,, så ju mer denna arkaiskt elaka kvinnohatande ideologi växer desto mer så får vi vrida tillbaka klockorna i tiden.

Vi ska rösta på Sd för att det är enda stora partiet som vill krossa dom vidriga islamiska lagar.
__________________
Senast redigerad av Feministerna 2018-08-14 kl. 23:08.
Citera
2018-08-16, 00:33
  #3926
Medlem
8711s avatar
För att dina barn och barnbarn ska få växa upp i ett tryggt Sverige utan denna enorma kriminalitet som massinvandringen från mellanöstern och afrika orsakats och direkt importerats genom.

För att svenska barn och ungdomar ska vara i majoritet i sitt eget land genom att man stoppar asylinvandringen och relaterad anhöriginvandring helt vid våra gränser.
Citera
2018-08-17, 09:26
  #3927
Medlem
Larasofts avatar
Ni som avser att rösta på SD, kan ni ange 5 åtgärder som ni prioriterar högst.
Citera
2018-08-22, 00:38
  #3928
Medlem
8711s avatar
Citat:
Därför ska du rösta på Sverigedemokraterna

Man får höra ganska ofta att man inte ska rösta på SD. Men här kommer några skäl till varför man bör rösta på SD!

https://www.allehanda.se/artikel/opi...demokraterna-1
Citera
2018-08-27, 17:28
  #3929
Medlem
Jimmie är självklart val men i Stockholm som jag ska rösta blir jag osäker.

Kommun och landsting håller med flera att det är lite väl ungt, klarar de unga uppgiften?
Det är många unga i topp på listorna!
Vad fan ska jag rösta på?
Kan nån serös ge råd, vill nog lägga min röst på en 30+ iaf
Och enbart SD annars blir det blankt.

Nu går jag och poströstar Åkesson iaf ❤️🤗👌
Citera
2018-08-27, 20:51
  #3930
Medlem
ProtonSwitzers avatar
Socialdemokraterna i Jönköpings län går till val på att göra Jönköping tryggare. En Socialdemokrat på landstings- och kommunlistan har dömts för misshandel så sent som i november 2017. Socialdemokraten ska ha blivit missnöjd med maten på en restaurang, vägrat betala och försökt strypa en kassör. ”Det är viktigt att minska brottsligheten bland invandrare,” säger mannen till Samhällsnytt. Tidigare försökte han smuggla sex säckar med drogen khat till Sverige.
Citat:
Mohamed Hersi kom till Sverige från Somalia 1990. Enligt en dom i Jönköpings tingsrätt attackerade Hersi en anställd vid en restaurang i Gislaved. Hersi var tidigare inblandad i två incidenter med samma anställd då han klagat på maten i restaurangen och vägrat betala. Denna gång arbetade den anställde i kassan. När landstingskandidaten fick syn på honom ska han ha ”hoppat på honom” och försökt strypa kassören med båda händer. Hersi skallade även honom mot munnen vilket orsakade en långvarig skada, enligt målsäganden.

Enligt hans vittnesmål fick den anställde svårigheter med att äta och ont i halsen i flera veckor efter attacken. Tingsrätten bedömde att stryptaget var styrkt och dömde Hersi till samhällstjänst i 50 timmar villkorligt för misshandel av normalgraden.

Detta är dock inte hans första brott i Sverige. Totalt förekommer Hersi under 21 avsnitt i belastningsregistret med 4 domar. År 2010 dömdes han till 6 månaders fängelse för ett försök att smuggla sex säckar med den somaliska drogen khat från Danmark. Tullinspektörer hade under en slumpmässig kontroll hittat drogen packad i två väskor på Öresundståget och grep honom med en kumpan. Vid den tiden hade Hersi inte svenskt medborgarskap, men åklagaren yrkade aldrig på utvisning. Detta trots att det inte var första domen om narkotikasmuggling – redan 2004 dömdes Hersi för narkotikasmuggling vid ett annat tillfälle. källa
__________________
Senast redigerad av ProtonSwitzer 2018-08-27 kl. 20:56.
Citera
2018-08-30, 22:39
  #3931
Medlem
En SD förtidsväljares tankar

Att rösta på SD är fortfarande stigmatiserat. Många i Sverige vet inte vem de ska rösta på, för att de instinktivt vet att SD är rätt och andra är fel, men blivit indoktrinerade att tänka annorlunda. S, M och alla andra hoppas att vallöften kommer räcka. Men jag glömmer inte. Med internet går inget dölja längre.

Jag röstade på SD för offren på Drottninggatan!
Jag röstade på SD för mamman och sonen som mördades på IKEA!
Jag röstade på SD för den mördade HVB arbetaren!
Jag röstade på SD för alla de tjejer som blivit våldtagna, kränkta och ofredade!
Jag röstade på SD för den kollektiva bestraffning makthavare försökt trycka på CIS män!
Jag röstade på SD för att de är de enda som verkligen är emot hederskultur, islamisering och kriminella nätverk i Sverige!
Jag röstade på SD för att de bryr sig om barns rättigheter!
Jag röstade på SD för att de vill se till att människor som kommer hit inte ska gå under jorden för att systemet är korrupt!
Jag röstade på SD för att de vågar säga till bedragare att de ljuger!
Jag röstade på SD för att de vill rusta upp Sveriges försvar, så vi inte står handfallna i nästa naturkatastrof!
Edit: Jag röstade på SD för att visa att sjuklövern är inkompetenta, svikit folket och inte representerar oss!
Jag röstade på SD för Sverige i tiden!
__________________
Senast redigerad av Kopparbergaren 2018-08-30 kl. 22:47.
Citera
2018-08-30, 23:54
  #3932
Medlem
Sooks avatar
Det låter ju helt fantastiskt. Hur SD ska ha råd att tex rusta försvaret är lite oklart, trycka egna pengar?
Citera
2018-08-30, 23:56
  #3933
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Det låter ju helt fantastiskt. Hur SD ska ha råd att tex rusta försvaret är lite oklart, trycka egna pengar?

Varför inte ta av de hundratals miljarder vi spenderar på invandringen? Nästan som en pengapress
Citera
2018-08-30, 23:57
  #3934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Det låter ju helt fantastiskt. Hur SD ska ha råd att tex rusta försvaret är lite oklart, trycka egna pengar?

Varför inte ta av de hundratals miljarder vi spenderar på invandringen årligen? Nästan en pengapress
Citera
2018-08-30, 23:57
  #3935
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Det låter ju helt fantastiskt. Hur SD ska ha råd att tex rusta försvaret är lite oklart, trycka egna pengar?

Om du väljer att tro SD, vilket jag valt att göra, så kommer väldigt mycket pengar läggas om när gränserna stängs och invandring minimeras.
Citera
2018-08-30, 23:59
  #3936
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparbergaren
Om du väljer att tro SD, vilket jag valt att göra, så kommer väldigt mycket pengar läggas om när gränserna stängs och invandring minimeras.
Ja men vi har ju väldigt många invandrare som redan är här. De kommer inte sluta kosta pengar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback