2026-08-03, 15:02
Medlem
Kan rekommendera kus*y, starkt.
Citera
2026-08-03, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Kan rekommendera kus*y, starkt.
Vilket därifrån? Har beställt buds cb9 idag?
Citera
2026-08-03, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Vilket därifrån? Har beställt buds cb9 idag?

Exakt.
Citera
2026-08-03, 17:39
Medlem
Citat:
Exakt.
Om du jämför med thc-a?
Citera
2026-08-03, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Om du jämför med thc-a?

Det gör jag inte, men jag kan nog tänka mig att det säkerligen fungerar, hoppas du blir nöjd iallafall.
Citera
2026-08-03, 18:55
Medlem
Doncoldgs avatar
Citat:
Det gör jag inte, men jag kan nog tänka mig att det säkerligen fungerar, hoppas du blir nöjd iallafall.

*Fundersam, varför skulle man inte jämföra just buds, dvs infuserad hampa som just försöker efterlikna the real deal thc? Känns ju lite som hela poängen
Citera
2026-08-03, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doncoldg
*Fundersam, varför skulle man inte jämföra just buds, dvs infuserad hampa som just försöker efterlikna the real deal thc? Känns ju lite som hela poängen

Jag kan inte göra det, eftersom jag ej ännu har provat cb9. Dåligt svar av mig så jag får be om ursäkt. Men som jag tänker jämför man inte äpplen och bananer med plommon eller hallon. Men jag återkommer
Citera
2026-08-03, 19:11
Medlem
Doncoldgs avatar
Citat:
Jag kan inte göra det, eftersom jag ej ännu har provat cb9. Dåligt svar av mig så jag får be om ursäkt. Men som jag tänker jämför man inte äpplen och bananer med plommon eller hallon. Men jag återkommer
Tack för förtydligandet 🙏🏻
Citera
2026-08-04, 21:31
Medlem
Doncoldgs avatar
Mailat kus*y ang CoA på deras cb9.

Fick till svar att dom inte hunnit få några analyser, men väntade på dem... ^^

Det känns ju semi - no pun

En seriös återförsäljare kräver väl vanligtvis att analyscertifikatet (CoA) följer med innan, eller i samband med att batchen levereras och läggs upp i webbshoppen ?

Personligen kommer jag avstå att avnjuta produkter de inte kan verifiera innehållet på.
Tråkigt... men följderna kan bli tråkigare
Citera
2026-08-04, 22:39
Medlem
Doncoldgs avatar
Okej att gråzons-shoppar friskriver sig från ansvar genom att skriva ej för mänsklig konsumption

Men att sälja buds, vapes osv och inte lägga upp CoA eller verifiera den aktiva molekylen är ju diabolical...
Vuxna får således inte en chans att ta ansvar förutom att säga Baby tack men Nej tack!
Citera
2026-08-11, 17:12
Medlem
Vad händer? Är tomt överallt och inga butiker verkar få in något förutom vapes? Är det semester för dom eller är det nått bakom kulisserna?
Citera
2026-08-11, 17:49
Medlem
Jag har själv köpt en del från dessa shoppar men då har det varit produkter jag vetat funkar samt vad det har varit jag köpt och det har bara varit när det varit billigare än riktig cannabis. Inte så mycket för att det varit lagligt, för det var bara lagligt att köpa det. Så fort man brukade det blev det ändå olagligt och man lämnar ju likförbannat positivt på drogtest, så när det kostar typ 695kr femman eller liknande så fattar jag inte varför nån köper saker som i bästa fall är nästan lika bra som originalet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in