2025-06-27, 20:18
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Den här ser ju intressant ut annars. Baka in 1/4 CBG i batchen. Jag har rätt mycket isolat hemma så jag letar mest efter bra CBD hasch för att mixa med isolat. Jag tycker det är skälva haschet som gör hela ruset.

CBG Hasch 'Libanais Rogue'

https://hempli.se/produkt/cbg-hasch-libanais-rogue/

Hempli.se är en bra shop som jag rekommenderar. Jag tycker dom har bra priser och lite annorlunda sortiment.

Senast redigerad av Iwasbanned2 2025-06-27 kl. 20:23.
Citera
2025-06-27, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banansoda
Finns ju hopp för er andra också om jag får mitt idag

Var det från Himood.se?? Tänkte beställa lite thca diamond sauce men vet inte om jag vågar beställa för 1700 då jag precis köpte från kioskigloo den 16de och har inte så mycket pengar så undrar om den verkligen är legit? Köpte för 1500 på kioskigloo
Senast redigerad av macka123xx 2025-06-27 kl. 20:53.
Citera
2025-06-28, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macka123xx
Var det från Himood.se?? Tänkte beställa lite thca diamond sauce men vet inte om jag vågar beställa för 1700 då jag precis köpte från kioskigloo den 16de och har inte så mycket pengar så undrar om den verkligen är legit? Köpte för 1500 på kioskigloo

Ja från himood. Skulle definitivt våga beställa från dom. Min försändelse tog några dagar extra att komma fram men det var postnords fel
Citera
2025-06-28, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Den här ser ju intressant ut annars. Baka in 1/4 CBG i batchen. Jag har rätt mycket isolat hemma så jag letar mest efter bra CBD hasch för att mixa med isolat. Jag tycker det är skälva haschet som gör hela ruset.

Hempli.se är en bra shop som jag rekommenderar. Jag tycker dom har bra priser och lite annorlunda sortiment.

Hur bakar du in det i haschet?
Citera
2025-06-28, 10:21
Medlem
Citat:

Jag blev oxå av med jobbig summa pengar till kioskigloo(5200kr) och är ute efter nån shop som är 💯. Har inte råd/lust att förlora mera men jag vill inte heller betala smoketower priser
Kioskigloo hade väl leverans garanti när man körde med rek? Hoppas dom kommer tillbaks och skickar ut alla ordrar som betalats.

Hatar förövrigt hur cb marknaden är idag i Sverige. Finns så mycket skit och det som är ok/bra vill dom ha 9k/hekto?!? Eller inaktivt mousse för 100ing grammet, skit bara skit!

Jag tycker om thca isolat som fan. Sparar flera tusen varje månad men sen hände det där med kioskigloo..

Vill ha en bra shop med vettiga priser.
Citera
2025-06-28, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Jag blev oxå av med jobbig summa pengar till kioskigloo(5200kr) och är ute efter nån shop som är 💯. Har inte råd/lust att förlora mera men jag vill inte heller betala smoketower priser
Kioskigloo hade väl leverans garanti när man körde med rek? Hoppas dom kommer tillbaks och skickar ut alla ordrar som betalats.

Hatar förövrigt hur cb marknaden är idag i Sverige. Finns så mycket skit och det som är ok/bra vill dom ha 9k/hekto?!? Eller inaktivt mousse för 100ing grammet, skit bara skit!

Jag tycker om thca isolat som fan. Sparar flera tusen varje månad men sen hände det där med kioskigloo..

Vill ha en bra shop med vettiga priser.

Ja asså hoppas verkligen kioskigloo gör det men vet att de håller på o skaffa ny manager till kiosken, en snubbe som hjälpte dem göra vapes och sådant har de slutat svara för 2 dagar sedan så vet verkligen inte om de kommer skicka ut våra grejer men det hoppas jag! Beställde från himood och får väll hoppas på de bästa från dem och om jag får från kioskigloo oxå senare är ju det dunder. Ändå lite roligt att dom inte kan ta bort thca från markanden i dagsläget.
Citera
2025-06-28, 18:05
Medlem
Kan säga att himood är snabba på att skicka ut sina grejer rejäl service har aldrig vart med om så snabb service o sen även på en helg! Dom jobbar ju nästan 24/7 haha nu väntas bara att testa produkterna när de ploppar ner i lådan!! Ska bli rejält nice längtar redan.

Sen så tror jag kioskigloo förvarade sina vapes dåligt så de decarbade till över 0.3% thc tyvärr. Man kan ju hoppas de testar de som inte har decarbat.
Senast redigerad av macka123xx 2025-06-28 kl. 18:14.
Citera
2025-06-28, 18:32
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2

Visste knappt att dom fanns kvar. Det är dom som drev lgd från början innan sumpan/hero köpte dom.

Citat:
Ja asså hoppas verkligen kioskigloo gör det men vet att de håller på o skaffa ny manager till kiosken, en snubbe som hjälpte dem göra vapes och sådant har de slutat svara för 2 dagar sedan så vet verkligen inte om de kommer skicka ut våra grejer men det hoppas jag! Beställde från himood och får väll hoppas på de bästa från dem och om jag får från kioskigloo oxå senare är ju det dunder. Ändå lite roligt att dom inte kan ta bort thca från markanden i dagsläget.

Tar för givet att dom kommer att göra rätt för sig. Tålamod. Tog jättelång tid när tt satt häktade.

Citat:
Ursprungligen postat av banansoda
Hur bakar du in det i haschet?

Är väl bara att mecka in det. Platta ut biten. Pudra på lite isolat. Vik ihop den. Knåda ihop den/kavla ut den. Upprepa. Som om du knådar en deg.
Citera
2025-06-28, 19:30
Medlem
Shamanen.net
+Billigaste priserna. 2 stycken vejps för 899kr, alltså halva priset typ.
+bra service
-finns bara bitcoin betalning
-dåligt utbud
-verkar vara en hippie tönt
Citera
2025-06-29, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retardboy
Shamanen.net
+Billigaste priserna. 2 stycken vejps för 899kr, alltså halva priset typ.
+bra service
-finns bara bitcoin betalning
-dåligt utbud
-verkar vara en hippie tönt

Inte en chans att jag beställer därifrån. Sjukt oseriös sida. Men ett gäng kommer han nog lyckas blåsa 😄
Citera
2025-06-29, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottensshaman
Inte en chans att jag beställer därifrån. Sjukt oseriös sida. Men ett gäng kommer han nog lyckas blåsa 😄

Känner mig inte alls blåst.. Kände mig blåst när jag payade 800-900kr för altnoid vejps med annat än thca i…
Citera
2025-06-29, 18:56
Medlem
sandlosts avatar
beställde från himood och är nöjd med servicen! tog 2 vardagar att komma till brevlådan och allt var smidigt. dock så kände jag verkligen noll effekt av mina THCB gummies jag beställde, men det kanske ligger på mig? är inte intresserad av att röka eller vapea.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in