Har någon testat Gravity Pro Indica, engångsvape från Ufor**?
Jag upplevde den som mycket potent men nu dagen efter är jag mer sliten än jag blir på thca och thcnm. Lite trött i huvudet, lätt huvudvärk, snudd på lätt obalans osv. Det kan bara vara knepig sömn så är intresserad av andras upplevelser-
Köpte vappar från Dr. Herbals
THCA och Muscimol vappar
Sicken jävla blåsning. Hände inte ett skit. Sög mig blå i ansiktet noll flum. Verkligheten lika irriterande som vanligt.
EU är hampa undantagen från narkotikadefinitionen, vilket innebär att den är laglig om den uppfyller vissa krav. Enligt EU måste hampans sort vara godkänd av EU och vara med på Jordbruksverkets årliga lista. EU-godkänd hampa får innehålla som mest 0,3% THC, en gräns som höjdes från 0,2% till 0,3% den 1 januari 2023.
EU är hampa undantagen från narkotikadefinitionen, vilket innebär att den är laglig om den uppfyller vissa krav. Enligt EU måste hampans sort vara godkänd av EU och vara med på Jordbruksverkets årliga lista. EU-godkänd hampa får innehålla som mest 0,3% THC, en gräns som höjdes från 0,2% till 0,3% den 1 januari 2023.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!