2025-04-25, 22:34
Medlem
DarkestSurfaces avatar
Hej detta tråd är designerad till vart folk köper den legala cannabioden THC-A.

Jag har en fråga till någon som kanske har köpt därifrån, hur har det gått med Magic Farmers?
hört att folk köper från ST men det är alldeles för dyrt och jag tycker att det är smartare att bulkköpa än att köpa enstaka för 1000 riksdaler styck.
Citera
2025-04-25, 22:38
Medlem
KebabMedWhiskys avatar
Jag köper från Smoketower eftersom jag vet att jag då får äkta vara och leverans inom 24 timmar. Köper man "magic farmers" på någon obscen sajt så kanske man får likadana vapes men med hemmagjord olja i, det kan vara livsfarligt. Magic farmers är min favorit då dom har lite styrka i sig och inte massa utfyllnadsmaterial i.

Vill du bli hög lagligt, betala då det lilla extra det kostar hos Smoketower och stöd landets bästa headshop.

Dom andra altnoiderna är inte värda det. Riktig vara, eller THC-A, eller alkohol, annars kan det vara.
Citera
2025-04-26, 20:17
Medlem
Avråder starkt från Clubc som verkar ha gjort en exit scam. Inga produkter skickade på över en vecka och dom ignorerar alla mail/telefonsamtal.
Citera
2025-04-26, 21:00
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KebabMedWhisky
Jag köper från Smoketower eftersom jag vet att jag då får äkta vara och leverans inom 24 timmar. Köper man "magic farmers" på någon obscen sajt så kanske man får likadana vapes men med hemmagjord olja i, det kan vara livsfarligt. Magic farmers är min favorit då dom har lite styrka i sig och inte massa utfyllnadsmaterial i.

Vill du bli hög lagligt, betala då det lilla extra det kostar hos Smoketower och stöd landets bästa headshop.

Dom andra altnoiderna är inte värda det. Riktig vara, eller THC-A, eller alkohol, annars kan det vara.

Finns ingen skum/obscen sida som säljer mf vapes.

Smoketower har samma leverantörer som alla andra.
Citera
2025-04-26, 21:41
Medlem
KebabMedWhiskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Finns ingen skum/obscen sida som säljer mf vapes.

Smoketower har samma leverantörer som alla andra.
Förhoppningsvis så förstod alla förutom du då att bara för att du inte känner till skumma/obscena sidor som säljer fejk-vapes så betyder det inte att dom inte finns, eller att dom inte dyker upp imorgon, eller om 1 år när någon googlar och råkar hitta denna tråd.
Citera
2025-06-25, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabMedWhisky
Förhoppningsvis så förstod alla förutom du då att bara för att du inte känner till skumma/obscena sidor som säljer fejk-vapes så betyder det inte att dom inte finns, eller att dom inte dyker upp imorgon, eller om 1 år när någon googlar och råkar hitta denna tråd.

Hur blir man av detta? Är det precis som vanlig cannabis när man röker det? Verkar ju va helt sjukt om de hittat ett kryphål (än så länge) att sälja cannabis, om det nu är som vanlig cannabis är i ruset då d.v.s.

Skulle du vilja förklara? Hittar fan ingenting om dess effekter på nätet konstigt nog. Bara att man blir hög av det.

Det viktigaste att veta är väl fall det inte är några konstiga RC drogs effekter och att det fungerar likadant som cannabis i ruset och inte på nåt annat tokigt sätt med oönskade effekter.

Vad jag fattar det som omvandlas THC-a till THC i hög värme, en sida rekommenderar att förvara det helst under 5 grader. Men det är väl nån överdrift bara för att det ska låta som att dom verkligen avråder folk från att värma upp det och bli höga.

Eller är det så att om du rullar en spliff av det och röker så blir du hög? Alltså att det krävs ordentlig värme. Då omvandlas det automatiskt med andra ord i hög värme.
Senast redigerad av Mupp18 2025-06-25 kl. 22:41.
Citera
2025-06-25, 22:55
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Vi har ju gjort en tråd redan.

(FB) Nätshoppar för lagliga cannabinoider

Citat:
Ursprungligen postat av DarkestSurface
Hej detta tråd är designerad till vart folk köper den legala cannabioden THC-A.

Jag har en fråga till någon som kanske har köpt därifrån, hur har det gått med Magic Farmers?
hört att folk köper från ST men det är alldeles för dyrt och jag tycker att det är smartare att bulkköpa än att köpa enstaka för 1000 riksdaler styck.
Senast redigerad av Iwasbanned2 2025-06-25 kl. 23:01.
Citera
2025-06-25, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Vi har ju gjort en tråd redan.

(FB) Nätshoppar för lagliga cannabinoider

Tack.
Citera
2025-06-25, 23:06
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Du kommer säkert hitta många bra svar där.
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp18
Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in