Wow....
Sia Glass VD, Stefan Carlsson
Vill sälja mer glass och då har en svart man, blond kvinna, och blandade barn. I reklamen...
Jag har tidigare pratat gott om företaget då de gör bra glass nere i Slöinge...
Men när han säger "
han kallar kritikerna för extremister och säger uttryckligen att de får bojkotta företaget om de inte gillar kampanjen." Signera han företagets dödsdom...
Aldrig i helvete att jag köper deras glass igen eller berömmer deras tillverkning när han kallar oss svenska stamkunder för extremister, det är vi som betalat hans lön...
Ofta när man levde i Falkenberg åkte man till fabriken med ungarna, nu har man köpt glassen i lokala butiker... Men nu när man vet att företaget styrs av en som gillar massinvandring före oss svenskar, hoppas jag han kan livnära sig på icke svenska kunder i framtiden...
Citat:
Ursprungligen postat av
IceEyes
I princip alla reklamfilmer består väl av detta numera, Sia, Coop, Ikea m.fl.
Alla dessa företag bojkottar jag av anledningen att har de negrer eller afrikaner i reklamen, så vill de har negrer och afrikaner som kunder och inte mig som är svensk... Handlar inte svenskar så får de mindre inkomst och kanske slutar ragga på negrer/afrikaner i reklamen. Vi lever i sverige, så ha svensk reklam för oss svenskar om ni vill sälja era grejer.