2025-09-26, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebliti
Jag tycker inte otrohet är ok. Men ingen här VET hur BO och hans fru resonerar kring det.

Eventuella rattfylla. Det finns ju bara en tolkning om att han ska ha kört bilen. INGEN har sagt det.

Det finns bara TVÅ skurkar här. 21_åringen och hennes sambo.
Vad du och andra tycker om BOs beteende är ovidkommande för fallet. Han blir inge skurk för att du ogillar det han har gjort.

Om du röstar höger och ett BO är Vänster. Är det då ok att se BO som en skurk för att hen röstar konstigt ?
Vd muppen säger i förhöret han kört sin bil från olearys till ginbaren,,,
Citera
2025-09-26, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stizze1
Vd muppen säger i förhöret han kört sin bil från olearys till ginbaren,,,

Nej han säger aldrig explicit att han kört, bara att de tog hans bil och att han satt i ett framsäte. Visst kan man ändå förstå att så var fallet..
Citera
2025-09-26, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talacaris
Nej han säger aldrig explicit att han kört, bara att de tog hans bil och att han satt i ett framsäte. Visst kan man ändå förstå att så var fallet..
namn på den pajasen,,? " jag älskar min fru,,,mina barn var så snälla när jag blivit misshandlad,,,de fick känns på bulorna,,,,jag är VD på ett börsbolag o hade högsta betyg i skolan o tog 2 masters på rekord tid, o jag tränar också kampsport,,, o jag respekterar kvinnor skulle aldrig göra något mot en kvinnas vilja, ALDRIG, bla bla bla,,vilken pajas! hade jag suttit som ägare i det börsbolaget hade jag själv givit honom en spark i arslet,, hur jävla slut i huvudet är man om man knullar med en ung tjej på en restaurang toalett i hans sits? jag har orolig för mitt huvud efter misshandeln för det är ju det som fört mig till min position som börs VD,,,synd hjärnan var paj på muppen redan innan han fick på käften,,,,
Citera
2025-09-27, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Jag hatar inte män, jag är själv man och förstår problematiken. Det sjuka är att du och andra här är så besatta av att fokusera på kvinnor som begår brott kopplat till falskanmälningar. Du verkar tro att de flesta våldtäktsanmälningar är falska, vidare att barnen/kvinnorna som blir utsatta för våldtäkt får skylla sig själv. Du är en mycket mycket sjuk människa som besudlar trådar som dessa med ditt kvinnohat.
I detta fall var det en mycket begåvad och intelligent 40-årig börs-VD som valde att gå och sätta på en 21-årig flicka. Du skyller allt på henne, vilket avslöjar ditt bias och ditt kvinnohat
mycket begåvad och intelligent?? Och 100% omdömeslöst klantarsel som försätter sig i denna situation,, sätter hela sin tillvaro på spel, för att knulla en gång på en toalett!! Vem är denna hjälte? Vilket bolag är han VD på? Har han kvar fru o jobb?
Citera
2025-09-27, 11:02
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
mycket begåvad och intelligent?? Och 100% omdömeslöst klantarsel som försätter sig i denna situation,, sätter hela sin tillvaro på spel, för att knulla en gång på en toalett!! Vem är denna hjälte? Vilket bolag är han VD på? Har han kvar fru o jobb?
https://www.linkedin.com/in/axel-sch...ling-3161996b/
Citera
2025-09-27, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Är det sant? Är detta melkers son?
Citera
2025-09-27, 11:11
Medlem
Citat:
hur ör släktskapet med melker? Är han ingift i familjen?
Citera
2025-09-27, 23:21
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
hur ör släktskapet med melker? Är han ingift i familjen?

Citat:
Är det sant? Är detta melkers son?

Någon form av släktskap finns det, silversked får man inte in i VD post vid 35års ålder annars.
Citera
2025-09-28, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Någon form av släktskap finns det, silversked får man inte in i VD post vid 35års ålder annars.
Vilken fjant detta är!
Citera
2025-09-28, 16:14
Medlem
Citat:
namn på den pajasen,,? " jag älskar min fru,,,mina barn var så snälla när jag blivit misshandlad,,,de fick känns på bulorna,,,,jag är VD på ett börsbolag o hade högsta betyg i skolan o tog 2 masters på rekord tid, o jag tränar också kampsport,,, o jag respekterar kvinnor skulle aldrig göra något mot en kvinnas vilja, ALDRIG, bla bla bla,,vilken pajas! hade jag suttit som ägare i det börsbolaget hade jag själv givit honom en spark i arslet,, hur jävla slut i huvudet är man om man knullar med en ung tjej på en restaurang toalett i hans sits? jag har orolig för mitt huvud efter misshandeln för det är ju det som fört mig till min position som börs VD,,,synd hjärnan var paj på muppen redan innan han fick på käften,,,,

Han äger typ själv bolaget!
Citera
2025-09-28, 17:43
Medlem
Orgelnistens avatar
Citat:
Har Axel sagt detta (källa?), eller fabulerar du?
Citera
2025-09-28, 17:59
Medlem
Citat:
Har Axel sagt detta (källa?), eller fabulerar du?
han har sagt detta i polisförhör, lyssna själv på primecrime, dock tog jag det ur minnet när jag skrev, Så det är inte ordagrant,men i grova drag så ja,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in