2025-07-30, 13:54
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är sambons aggressionsproblem som ligger till grund för att han misshandlade målsägande. Han är tidigare dömd för misshandel och för våldsamt motstånd. En man med aggressionsproblem. De allra flesta människor hade inte misshandlat någon om de kom på sin partner med att vara otrogen. Jag har varit i den situationen. Såg min dåvarande ha sex med en annan. Inte fan misshandlade jag någon av dem för det! Jag gick därifrån och sedan hade jag noll kontakt med min dåvarande. Ringde hon, så la jag på. Hon fick böna och be bäst hon ville, i mina ögon var det klippt.

Får se om åklagaren överklagar det. Hade jag varit målsägande, så hade jag velat se en överklagan. Sambon är ju med och ljuger om att målsägande är en våldtäktsförövare. Tycker du att det är ett ok beteende? Förtal borde han iaf kunna bli dömd för.

Jag har inte haft mer "sanslöst fel" i tråden än någon annan, sluta upp med din falska ryktesspridning. Men jag förstår att du vill baktala oss som ser din kvinnofientliga sida i varenda jädra tråd. Du anklagar ju tom kvinnliga mordoffer för att i princip vara skyldiga till att de blivit mördade. Och i dessa trådar om tex Beata och Saga så är det du som har haft sanslöst fel.
Du verkar inte trots dina 20 år som påläst veta vad ett förtal är och hur man blir dömd för det.
Citera
2025-07-30, 13:57
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Det är sambons aggressionsproblem som ligger till grund för att han misshandlade målsägande. Han är tidigare dömd för misshandel och för våldsamt motstånd. En man med aggressionsproblem. De allra flesta människor hade inte misshandlat någon om de kom på sin partner med att vara otrogen. Jag har varit i den situationen. Såg min dåvarande ha sex med en annan. Inte fan misshandlade jag någon av dem för det! Jag gick därifrån och sedan hade jag noll kontakt med min dåvarande. Ringde hon, så la jag på. Hon fick böna och be bäst hon ville, i mina ögon var det klippt.

Får se om åklagaren överklagar det. Hade jag varit målsägande, så hade jag velat se en överklagan. Sambon är ju med och ljuger om att målsägande är en våldtäktsförövare. Tycker du att det är ett ok beteende? Förtal borde han iaf kunna bli dömd för.

Jag har inte haft mer "sanslöst fel" i tråden än någon annan, sluta upp med din falska ryktesspridning. Men jag förstår att du vill baktala oss som ser din kvinnofientliga sida i varenda jädra tråd. Du anklagar ju tom kvinnliga mordoffer för att i princip vara skyldiga till att de blivit mördade. Och i dessa trådar om tex Beata och Saga så är det du som har haft sanslöst fel.

Du har ju fel i 90% av dina inlägg, och det beror på du hittar på saker och ljuger, återigen vad får du ut av ljuga och hitta på igentligen?
Citera
2025-07-30, 13:58
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ja, det visste jag väl att folk kan ljuga, så även kvinnor. Vad jag har påstått är att forskning visar att det endast är 2% av alla våldtäktsanmälningar som är falsk angivelse. Dvs: det är troligare vid en våldtäktsanmälan att våldtäkt har skett, än att det är falsk angivelse. Tugga i dig det någon gång.

21-åringens intention med lögnen var inte att sätta en oskyldig i fängelse för våldtäkt.

21-åringens intention ned lögnen var att hennes för misshandel skyldiga sambo skulle få slippa fängelse.

Längre än så hade nog inte 21-åringen tänkt.
Nu är vi där igen, hur vet du det här och vad har du fått de här uppgifterna ifrån?
Citera
2025-07-30, 14:03
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Så långt tror jag inte att 21-åringen hade kapacitet till att tänka. Hon hade ångest att hennes sambo skulle kunna hamna i fängelse och denna ångesten drev henne att göra en falsk anmälan om våldtäkt, så att han skulle kunna hävda nödvärn å hennes vägnar.

Nu är vi där igen vart har du fått de här uppgifterna ifrån? det här är ju bara fantasier och påhitt ifrån din sida.

Bra för du skriver det flera hundra gånger blir det inte sant vet du.
Citera
2025-07-30, 15:06
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81

Nu är vi där igen vart har du fått de här uppgifterna ifrån? det här är ju bara fantasier och påhitt ifrån din sida.

Bra för du skriver det flera hundra gånger blir det inte sant vet du.

Har du fått en psykos eller?

Läs vad folk svarar dig istället för att bomba sönder tråden med saker som är svarade på flera gånger.

Du har totalt nerlusat tråden med samma saker i 30+ inlägg senaste dygnet.

Du vill att folk svarar dig, och när de gör det skiter du fullständigt i att läsa.

Vad är din agenda egentligen?

Du kan använda "Citera+" så kan du svara flera inlägg i samma post.
Citera
2025-07-30, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aakke
Hade ryssen inte varit aggressiv och slagit hade det aldrig gjorts en anmälan om våldtäkt.

Har horan ingen egen vilja att anmäla eller inte anmäla någon helt oskyldig för våldtäkt?

Att horan är otrogen och knullar en annan man på samma ställe som hennes pojkvän är på och sedan upptäcker dom kan man ändå förstå om aggression uppstod.

Hade horan inte varit en hora och i alla fall kunnat knulla någon annanstans än på samma ställe hennes pojkvän befinner sig på så hade ingen av det här hänt överhuvudtaget. Eller bara gjort slut om hon var så missnöjd med sin kille och sedan fortsatt hora runt utan problem.

Nu får horan sitta i fängelse.. Så kan det gå!
Citera
2025-07-30, 16:46
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Har horan ingen egen vilja att anmäla eller inte anmäla någon helt oskyldig för våldtäkt?

Att horan är otrogen och knullar en annan man på samma ställe som hennes pojkvän är på och sedan upptäcker dom kan man ändå förstå om aggression uppstod.

Hade horan inte varit en hora och i alla fall kunnat knulla någon annanstans än på samma ställe hennes pojkvän befinner sig på så hade ingen av det här hänt överhuvudtaget. Eller bara gjort slut om hon var så missnöjd med sin kille och sedan fortsatt hora runt utan problem.

Nu får horan sitta i fängelse.. Så kan det gå!

Att kalla dina medmänniskor för hora talar mer om dig än om tjejen, framförallt om din taskiga kvinnosyn och hatet att bara dra ner en av parterna.

Att kn*lla krävs mer än en person. Är den andra en horbock då menar du?

Det är väl värre att som "lyckligt gift" småbarnsförälder, vars fru är hemma och tar hand om barnen, initierar till sex och sedan sätter på en så pass mycket yngre tjej på en toalett.

Där har du en som verkligen saknar moraliskt kompass.

Sluta kalla dina medmänniskor för okvädesord
Senast redigerad av Aakke 2025-07-30 kl. 16:48.
Citera
2025-07-30, 16:55
Medlem
Citat:
Att kalla dina medmänniskor för hora talar mer om dig än om tjejen, framförallt om din taskiga kvinnosyn och hatet att bara dra ner en av parterna.

Att kn*lla krävs mer än en person. Är den andra en horbock då menar du?

Det är väl värre att som "lyckligt gift" småbarnsförälder, vars fru är hemma och tar hand om barnen, initierar till sex och sedan sätter på en så pass mycket yngre tjej på en toalett.

Där har du en som verkligen saknar moraliskt kompass.

Sluta kalla dina medmänniskor för okvädesord

Ja, om han var gift var han en horbock. Jag brukar kalla personer för vad de bevisligen är. Om du inte visste det brukar ordet "hora" inte enbart användas synonymt med personer som bokstavligen säljer sex.

Men oavsett hur mycket horbock han är så är han ändå inte värre än vad hon är.

Anledningen till att hon är värre än mannen är för att hon av egen fri vilja dessutom anmälde mannen för våldtäkt, trots att hon förmodligen tog initiativet till att ha sex med honom och av egen fri vilja även hade det.
Citera
2025-07-30, 17:25
Medlem
Citat:
Läs FUP!

Hade ryssen inte varit aggressiv och slagit hade det aldrig gjorts en anmälan om våldtäkt.

Det är helt solklart att det som körde igång detta var misshandeln från den lättkränkta ryssen. Därmed är denne ytterst ansvarig för vad som hänt som även var med på att koka ihop en historia.

Yes, hade misshandeln inte skett, så hade ingen grov falsk angivelse skett.
Citera
2025-07-30, 18:12
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Yes, hade misshandeln inte skett, så hade ingen grov falsk angivelse skett.
Hade knullandet aldrig skett hade misshandeln inte skett, rätt simpelt, eller?
Citera
2025-07-30, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Hade knullandet aldrig skett hade misshandeln inte skett, rätt simpelt, eller?

Otrohet är inte ett lagbrott.
Misshandel är ett lagbrott.

Visst bör man bete sig moraliskt korrekt (tex inte vara otrogen). Men man har faktiskt en absolut samhällig skyldighet att inte begå lagbrott. Man ska följa lagen.

Sambon bröt mot lagen.
Hans lagbrott ledde till 21-åringens lagbrott.

De kriminella handlingarna inleddes med att sambon misshandlar målsägande.
Citera
2025-07-30, 20:11
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Otrohet är inte ett lagbrott.
Misshandel är ett lagbrott.

Visst bör man bete sig moraliskt korrekt (tex inte vara otrogen). Men man har faktiskt en absolut samhällig skyldighet att inte begå lagbrott. Man ska följa lagen.

Sambon bröt mot lagen.
Hans lagbrott ledde till 21-åringens lagbrott.

De kriminella handlingarna inleddes med att sambon misshandlar målsägande.

Moraliskt hit moraliskt dit.

Hade otroheten inte skett så hade misshandeln inte skett, hade otroheten inte skett hade den falska tillvitelsen inte skett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in