2025-07-10, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Du låter lite betuttad du får dra ett kärleksbrev till henne så blir hon nog glad där inne på kåken.

Bara för att du har låg standard och ligger med vem som helst så betyder det inte att alla gör det, hon är en 6/10 på en bra dag, minst sagt medioker.

Intressant att höra dina krav, en 6/10 (enligt dig själv) tar du inte i med tång. Man bara vet att du skulle få ståfräs sekunden du såg henne.
Citera
2025-07-10, 17:47
Medlem
Horungen.Muhammeds avatar
Har snubben hämnats på fittan som inte kan tillfredsställa sin slampa ännu?
Citera
2025-07-10, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horungen.Muhammed
Har snubben hämnats på fittan som inte kan tillfredsställa sin slampa ännu?

Det är väl föga troligt, han vill nog lämna detta bakom sig. Han är ju VD för ett börsnoterat bolag, inte så snyggt om han skulle gå och misshandla folk.
Citera
2025-07-10, 17:55
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av globbetrotter
Intressant att höra dina krav, en 6/10 (enligt dig själv) tar du inte i med tång. Man bara vet att du skulle få ståfräs sekunden du såg henne.

Det låter som att du projicerar, du lär inte ha det lätt med kvinnorna om du nu blir så exalterad av denna vardagliga tjej.

Det är bara att gå in på tinder och inom fem minuter hitta 100 tjejer som ser väldigt mycket bättre ut än Elin.

Rätt skumt att sitta och försvara hennes utseende förövrigt, vem fan är du att bestämma vem jag tycker är snygg och inte?
Citera
2025-07-10, 18:24
Medlem
Rimners avatar
Hur var det nu, hon hade också varit otrogen med ytterligare en man på toaletten tidigare samma kväll?
Citera
2025-07-10, 18:37
Medlem
Citat:
Det låter som att du projicerar, du lär inte ha det lätt med kvinnorna om du nu blir så exalterad av denna vardagliga tjej.

Det är bara att gå in på tinder och inom fem minuter hitta 100 tjejer som ser väldigt mycket bättre ut än Elin.

Rätt skumt att sitta och försvara hennes utseende förövrigt, vem fan är du att bestämma vem jag tycker är snygg och inte?

Du leker så mycket. Du tror så mycket. Du skulle aldrig få en tjej med Elins utseende och därför känner du att du behöver trycka ned henne.
Citera
2025-07-10, 18:41
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Du leker så mycket. Du tror så mycket. Du skulle aldrig få en tjej med Elins utseende och därför känner du att du behöver trycka ned henne.
Hahaha, du sitter och försvarar en psykiskt störd bruds utseende som att det är din egna flickvän, jävla sopa.
Citera
2025-07-10, 18:44
Medlem
Citat:
Hahaha, du sitter och försvarar en psykiskt störd bruds utseende som att det är din egna flickvän, jävla sopa.

Du verkar inte vara helt stabil, varken utseendemässigt eller psykiskt. Hon kan inte försvara sig själv här, och därför får jag göra det åt henne.
Citera
2025-07-10, 18:58
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Du verkar inte vara helt stabil, varken utseendemässigt eller psykiskt. Hon kan inte försvara sig själv här, och därför får jag göra det åt henne.
Det säger väl mycket om dig, att du tycker att en otrogen hora som suger kuk och knullar på krogtoaletter och som försöker förstöra människors liv med påhittade våldtäkter är värdig att gå i försvar för, din lilla cuck.
Citera
2025-07-10, 19:00
Medlem
senhackarens avatar
Citat:

Skit i henne. Det är hon som har ställt till med allt. Varit otrogen några gånger, säkert flera gånger om. Och ljugit om att hon blev våldtagen. Hon tänkte väll att snubben skulle åka in på några år, och hon få ett skadestånd. Men nu det hon som åker in och får betala skadestånd. Karma karma.
Citera
2025-07-10, 20:27
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Leader
Elin satt häktad 25/04/03-25/06/23. Så hon satt nästan tre månader. Så håller hon sig i schack så har hon ca sex månader i spjället att se fram emot.

Ryssen vet jag inte.
Här är dagboksbladet. https://files.catbox.moe/acbyok.pdf

Jag tackar! Tufft för henne att ha suttit sedan det hände men som du säger är det ju begränsad tid kvar. Dock får jag det till 5 månader då 2/3 av ett år ju blir 8 månader.
Citera
2025-07-10, 20:37
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Jag tackar! Tufft för henne att ha suttit sedan det hände men som du säger är det ju begränsad tid kvar. Dock får jag det till 5 månader då 2/3 av ett år ju blir 8 månader.

Ja, precis så. Men ändå, nästan tre månader på Malmös restriktionshäkte. Höhö, den är inte rolig.
Hon kommer få en ganska behaglig tillvaro på sagsjön eller motsvarande (klass3), gissar jag.Jag misstänker att hon sticker ut i klientelet som Skanörblondin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in