• 3
  • 4
Idag, 04:21
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha ja jag försökte bara skriva något snällt till dig 😘 jag menade att du också var en hjälte som Robin hood efter dom där jobbiga sakerna du klarat dig förbi.

Jag kom förresten på en onormal sak med oss alla här inne, det är ju faktiskt väldigt ovanligt att skriva på flashback. Dom flesta i Sverige har inget fb konto. Så vi är alla lite härligt onormala här inne, det ska vi vara stolta över 😅
Nja det tror jag inte. Jag var en bättre människa förr i det med att jag brydde mig mycket djupt om allt och alla. Ser inte det som att jag gått igenom en massa o blivot bättre eftersom jag var tillräckligt bra innan allt skit. Karaktären skadas snarare av problem, den växer inte. Jag ville tillföra andra människor mer, förr. Jag minns kärleken jag kände för typ alla människor tidigare. Det är mycket med mig som är förändrat djupt faktiskt. Någon Robin Hood är jag verkligen inte eller annan hjältefigur. Man är rätt vanlig på det sättet

De flesta läser här eller väldigt många faktiskt. De bara låtsas att de inte gör det. De skäms för det men inte för att uppträda som de inte borde. Som om det inte hängde ihop.

Iblamd känner jag för att strunta i allt och flytta hem problemet är att det inte finns något "hem". Jag menar en plats där man är rotad.
Citera
Idag, 04:28
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6999
Det är svårt att uppfatta på andra. En minimal chans att distans upptäcka andra.

Jag tar en röstmedicin och två sömnmedicin varje kväll.

Jag började umgås med en äldre person 2006 men 2019 kom jag på att det är inte så jag vill ändå fortsätter det. Gud måste ändra om.

Jag har problem med NHL och en hemlig röst och 30 ytterliggare röster.

En hockeyvinst betyder välmående.

Allsmäktige finns.
Det är så. Om du skriver dikter kan du hoppa men det ska se ut som om det hänger ihop. När något ska uttryckas är.det bra att ta med lote mer information i meningarna.

Din medicinering säger mig inte mycket men jag tänker att du behöver en justering och att du behöver prata med läkare om det.

2006 var året jag bröt kontakt med många men även hade en del som bröt den med mig. Sånt är livet. Ni umgicks iallafall i många år om det tog 13 år innan du kände att vänskapen var slut.

Jag förstår. Hoppas att det löser sig för dig.
Citera
Idag, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Det är så. Om du skriver dikter kan du hoppa men det ska se ut som om det hänger ihop. När något ska uttryckas är.det bra att ta med lote mer information i meningarna.

Din medicinering säger mig inte mycket men jag tänker att du behöver en justering och att du behöver prata med läkare om det.

2006 var året jag bröt kontakt med många men även hade en del som bröt den med mig. Sånt är livet. Ni umgicks iallafall i många år om det tog 13 år innan du kände att vänskapen var slut.

Jag förstår. Hoppas att det löser sig för dig.

Världens bästa hockeyliga NHL har setts och pratats men nu måste elände sluta.

CHL passar med Björklöven och OIK.
Citera
Idag, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Nja det tror jag inte. Jag var en bättre människa förr i det med att jag brydde mig mycket djupt om allt och alla. Ser inte det som att jag gått igenom en massa o blivot bättre eftersom jag var tillräckligt bra innan allt skit. Karaktären skadas snarare av problem, den växer inte. Jag ville tillföra andra människor mer, förr. Jag minns kärleken jag kände för typ alla människor tidigare. Det är mycket med mig som är förändrat djupt faktiskt. Någon Robin Hood är jag verkligen inte eller annan hjältefigur. Man är rätt vanlig på det sättet

De flesta läser här eller väldigt många faktiskt. De bara låtsas att de inte gör det. De skäms för det men inte för att uppträda som de inte borde. Som om det inte hängde ihop.

Iblamd känner jag för att strunta i allt och flytta hem problemet är att det inte finns något "hem". Jag menar en plats där man är rotad.

Ja så är det nog. Säkert många smygläsare här inne 🙂
Citera
Idag, 11:46
Medlem
Gud eller Jesus gör mig inte frisk.

Rösten eller röster är bestraffning för att jag gillade fotboll 2003 hela året.

2004 dök en NHL galning upp.

Är det stora lögnaren som pratar tyst eller det är människor rädslor?
Citera
Idag, 15:20
Medlem
Jag har aldrig varit normal, och vill aldrig bli så tråkig som "vanligt folk"...

((/Min 4 år äldre kusin och jag var nästan bara med vuxna män, så vi uppträdde som vuxna redan som småbarn. Så fort vi tålde att förlora i tävlingar, fick vi vara med på vuxna villkor (utom fick stå närmre vid t ex pilkastning). Mammorna gjorde sig så småbarnen vann, men det märkte jag som treåring och blev arg för jag räknade det som fusk så jag spelade aldrig mer med dem, medan min jämngamla kusin fortsatte att spela med mammorna.
/Började jobba en del med RIKTIGA jobb från jag var 6-7 år för att jag ville. (Mamma hade t ex kuvertistoppningsjobb hemma och vi fick pengarna för de vi barn gjorde. Jag hade mycket tålamod så jag tjänade mycket medan syrran ledsnade snabbt.
/Hade även tänkar- och pysselhobbies redan som småbarn.
/Skolan var skittråkig, för jag fick mest sitta och vänta på de andra innan högstadiet.

Så man kan tro att jag var nörd, men jag höll även på med sport - och tjejer - iofs annorlunda mot andra:
/Första flickvännen då jag var 4 år. En syster är döpt efter henne.
/Från 7 åring, spelande COACH i t ex i fotboll, och ORGANICERADE matcher och några år senare även skolmästerskap i flera grenar.
/Ca 10 åring. Då vanliga killar började få intresse för tjejer kom de och berättade exalterat att de "frågat chans" så sa jag:
-Äh det är inte juridiskt bindande i alla fall...

/13 år tänkte jag taktikgrejer, som lagkompis sa långt senare att de andra inte ens tänkte på taktik.
(P g a det kom vi 2a med KLASSlaget mot KLUBBlag som t o m fick vara två år äldre än oss.)
/Började gå på danser från 13 år. Stor fördel bland tjejer för jag lärde mig att dansa bra medan de flesta killarna inte dansade alls...

/Startade mitt första företag redan som 17-åring.
/Gjorde en uppfinning som tonåring, men blev förbannad för att jag inte fick göra avdrag för kostnaden för prototypmatrialet. Då bestämde jag att då ska inte staten tjäna något på dem heller, så jag la prototypen och pärmar med andra ideer i förråd och där ligger de fortfarande...
/Fick ett långvik planeringschefsjobb direkt efter gymnasiet, fastän jag inte ens hade sökte det. Jag hade jobbat extra där under skoltiden och de hade sett att det gick mycket fortare då jag lett smågrupper.
/Startade eget heltidsföretag som 24-åring och växte det till 70 anställda innan jag tyckte det blev för tråkigt och sålde det.
/Lett två sportklubbar från botten till Sverigeeliten.
/Grundade en Hjälp-till-självhjälpsorganisation där vi grundare både jobbade gratis och finansierade ur egen ficka.

/Nu är jag över 70 och tycker det är dags att bilda familj...
/Startade nyligen två företag i SOasien, jag tyckte det var tråkigt/slöseri att bara vara pensionär
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in