2025-08-07, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuktenAvBajs
Hålla mig ansvarig? Tror du ens barnet kommer känna mig eller ens bry sig? Håller du dina förfäder ansvariga för det ena och det andra? Nej, de existerar inte ens i ditt huvud. Likadant här.

Och varför ska jag behöva dras med någon som aldrig kommer komma på benen i Sverige? Vet du hur jävla svårt det är i Sverige idag? Arbetslösheten och arbetsmarknaden i Sverige idag är skyhög och dessutom urkass. Höga priser och brist på boenden. Det underlättar heller inte att man är svart.

Är du svart själv eller? Var skulle du vilja bo om inte i Sverige?

Hur kom du i kontakt med denna negerkvinna?
Citera
2025-08-07, 15:11
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuktenAvBajs
Det bästa för barnet är att vi inte längre håller ihop som par. I Sverige håller många ihop för barnen men inser inte att barnet kommer växa upp i en trasig familj. Inte undra på att ungdomar i Sverige idag mår dåligt, blir bögar, lebbar och transor, och saknar helt identitet. Finns gott om studier som styrker detta.

Vårt barn kommer få det bra i Afrika. Skickar trots allt pengar och det är ju inte så att vederbörande bor på savannen som många verkar tro.
Så du gör rätt för dig.

När man läser tråden får man uppfattningen att det är tvärtom.
Citera
2025-08-07, 17:02
Medlem
Undra hur mulatter blir behandlade i Afrika. Blir de mobbade av fullblodsnegrerna eller har de några fördelar av att vara delvis vita?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in