2025-06-27, 22:55
Medlem
bithaxs avatar
Varför gifte du dig?
Jag har varit tillsammans i 4 år med min import och vi är inte gifta.
Citera
2025-06-27, 23:01
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuktenAvBajs
Där satte du den. Brast för mig kort efter vi gifte oss. De har ju noll intresse eller egna åsikter eller inspel på viktiga saker. Bara brain rot och social media och shopping som är intressant. Fyfan..

Jag har en kusin som är sjukt karriärfixerad och allt bara handlar om hur mycket hon är värd och hur hon ska bli befordrad och tjäna mer pengar. Alla killar är losers och hon måste minst träffa en läkare med magrutor. Och sen ska dom åka till usa och bli rika.

Den typen är ju inte heller så kul att bo med.
Citera
2025-06-28, 05:30
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Varför gifte du dig?

Jag trodde på äktenskap och hon är en slug kvinna som lurat mig att tro på massa skit för att få vad hon vill.
Citera
2025-06-28, 05:32
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Jag har en kusin som är sjukt karriärfixerad och allt bara handlar om hur mycket hon är värd och hur hon ska bli befordrad och tjäna mer pengar. Alla killar är losers och hon måste minst träffa en läkare med magrutor. Och sen ska dom åka till usa och bli rika.

Den typen är ju inte heller så kul att bo med.

Ytliga människor. Fyfan, jag hatar sånt och gifte mig med en sådan. Satans fnask
Citera
2025-06-29, 16:43
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuktenAvBajs
Afrikansk faktiskt

Afrikanska importfruar är hopplöst känslostyrda varelseser med extremt lågt självförtroende. Besvärliga och lågintelliigenta, samt ett ständigt tjafsande med rasistkortet i hand. Dom utnyttjar det svenska samhället och dess hönshjärnor till feminister maximalt.

En bekant förlorade ca 1 miljon SEK på misstaget att ta hit en Afrikansk bråkmakerska. Dom betyder "trouble"!
Citera
2025-06-29, 16:49
Avstängd
LuktenAvBajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Afrikanska importfruar är hopplöst känslostyrda varelseser med extremt lågt självförtroende. Besvärliga och lågintelliigenta, samt ett ständigt tjafsande med rasistkortet i hand. Dom utnyttjar det svenska samhället och dess hönshjärnor till feminister maximalt.

En bekant förlorade ca 1 miljon SEK på misstaget att ta hit en Afrikansk bråkmakerska. Dom betyder "trouble"!

Rasistkortet har jag inte upplevt så mycket men däremot det låga självförtroende vilket troligtvis beror på att de vet att vita dömmer dem och tittar ner på dem. Ptja, man är dagligen en ledsagare. Fattar inte varför de bråkar så mycket.. passar inte in i svenska kulturen.
Citera
2025-06-29, 17:58
Medlem
Citat:
Varför gifte du dig?

Asiatisk import?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in