Citat:
Ursprungligen postat av
LuktenAvBajs
Är du dum? Hon har fått allt serverat på ett fat. Jag har jobbat och slitit för att vi ska ha det bra och ändå duger inte det till. Varför ska jag fortsätta kämpa för någon som inte gör sitt? Snarare du som är ett jävla otacksamt svin till kvinna och därför svenska män söker utomeuropeiska kvinnor. Detta visade sig vara en nitlott dock. Jag är inte Guds bästa barn men jag har så försökt och det funkar inte mer. Nu gör det det jag kan för barnet och att släppa iväg det till Afrika är helt korkat fattar du väl. För det andra, vad vänta till 10 år? Jag kommer aldrig palla det är du helt blåst eller?
Nej inte dum, jag gör en enkel konsekvensanalys av handlandet.
Du var en misslyckad "omega" svenne, ratad av alla dina egna kvinnor. Då är du så korkad att du intala dig själv "jag är Alpha jag förtjänar en vän och undergiven kvinna som ska servar mig 24/7, jag åker därför till Afrika"
Så i och med att du inte har något att erbjuda, varken svenskor, europer eller afrikaner så har du nu satt dig i denna sitsen. Din fru är din "Anna" som kräver mer än en Fård och en sönderpökad säng. Så även om du tror att du serverat allt på ett silverfat, så är för de flesta, din fru inräknad "allt" mer än en gammal Fård och en sönderpökad säng.
Så du har två val
1) få det att fungera
2) överge ditt barn
Ska jag vara ärlig tror jag nr 2 vore bäst för alla då det naturliga urvalet gjort sitt bästa för att du inte skulle reproducera dig, och då mår mänskligheten åtminstånde bäst av att du åtminstone inte präglar dit omega beteende på barnet.