Seriöst så verkar torkan inte bli mycket bättre och priserna ligger kvar på 3-400 Per karta. 100 pack knappt billigare och tusen packare också svårt att få till vettiga priser och jag har ganska gott om kontakter och han själv inte få ner det under åtta papp men känner folk som får det för sju.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kanonklas
Vart i Sverige händer detta? Lycka till att sluta. Hugg inte om du ser ett 100pack annonseras ut billigt. Du vet att marknaden svajjig.
Mvh
Citat:
Ursprungligen postat av
chrissepisse
Jo min kompis blev blåst på ett hundra pack blå. Han fick allergi tabletter som kan lura en som inte vet. Dom är lite större och blåare i färgen. Riktiga ksalol är inte så färgstarka.
hade jag varit i början av min knark karriär hade jag också blivit blåst igår då en person försökte sälja 15 blå löst. Jag sa att jag ville smaka på en och bara betalar om det är Alprazolam, och eftersom det inte smakade Alprazolam och framförallt för att tabletten omedelbart blev vit när jag tog ut den ur munnen så fick han ta tillbaka den och han fick inte ett öre för det och när han ville ha betalt för den jag haft i munnen så sa jag att han har försökt blåsa mig och att han vet att det inte är riktiga blå.
Givetvis hade jag betalat om det var en riktig blå och jag försökte ge tillbaka en som jag har haft i munnen. Men om man försöker hussla någon på fake blå så Har man ingen rätt att kräva pengar tillbaka för dem eller kräva något alls överhuvudtaget.
Jag har en bekant som träffade en somalier som gav honom något som såg ut som kartor med blå men som var tomma alltså han höll den upp och ner så att personen skulle tro att det var fullt med blå) så tog han pengarna och rykte och sprang och det gick givetvis inte att komma ifatt honom.