Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-06, 15:12
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteBoySummer
Läs vad du skrivit. Sluta knarka nu, du har redan gjort allt man kan och du kommer aldrig överträffa det där utan att du dör.

Tips.

--

Det är väl någon viktig i grossistledet som torskat/dött, eller längre bak än så, det är problem i fabrikerna. Marknaden finns ju så det kommer säkert lösa sig för er, jobbigt nu bara.
Det verkar ha löst sig på grossistledet men idag fick jag en sändning Diflu så jag klarar nig ett tag.
Citera
2025-05-08, 17:23
Medlem
I vilka städer har det verkat komma tillbaka?
Och hur länge?
Får se när det normala läget infaller sig på ksalolen.
Citera
2025-05-08, 23:49
Medlem
Tillgång och efterfrågan gäller intelängre!
Citera
2025-05-09, 14:38
Medlem
Efterfrågan och tillgång gäller ALLTID.
Så är det och kommer alltid vara om folk vill göra pengar.
Idioten tänker annorlunda.
Citera
2025-05-14, 07:27
Avstängd
Hoppas detta inte är nya normen!
För mindre än ett år sen köpte jag 105pack blå för 500kr. Nu är det 1500kr!
Har sett folk betala 1500kr för 3 kartor😱

Jag säger lägg ned om ni kan. Försöker själv sluta nu. Är inte värt att hålla på nu…
Citera
2025-05-14, 22:13
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Hoppas detta inte är nya normen!
För mindre än ett år sen köpte jag 105pack blå för 500kr. Nu är det 1500kr!
Har sett folk betala 1500kr för 3 kartor😱

Jag säger lägg ned om ni kan. Försöker själv sluta nu. Är inte värt att hålla på nu…

Vart i Sverige händer detta? Lycka till att sluta. Hugg inte om du ser ett 100pack annonseras ut billigt. Du vet att marknaden svajjig.

Mvh
Citera
2025-05-15, 12:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Vart i Sverige händer detta? Lycka till att sluta. Hugg inte om du ser ett 100pack annonseras ut billigt. Du vet att marknaden svajjig.

Mvh

Jo min kompis blev blåst på ett hundra pack blå. Han fick allergi tabletter som kan lura en som inte vet. Dom är lite större och blåare i färgen. Riktiga ksalol är inte så färgstarka.
Citera
2025-05-24, 14:17
Medlem
Seriöst så verkar torkan inte bli mycket bättre och priserna ligger kvar på 3-400 Per karta. 100 pack knappt billigare och tusen packare också svårt att få till vettiga priser och jag har ganska gott om kontakter och han själv inte få ner det under åtta papp men känner folk som får det för sju.

Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Jo min kompis blev blåst på ett hundra pack blå. Han fick allergi tabletter som kan lura en som inte vet. Dom är lite större och blåare i färgen. Riktiga ksalol är inte så färgstarka.
hade jag varit i början av min knark karriär hade jag också blivit blåst igår då en person försökte sälja 15 blå löst. Jag sa att jag ville smaka på en och bara betalar om det är Alprazolam, och eftersom det inte smakade Alprazolam och framförallt för att tabletten omedelbart blev vit när jag tog ut den ur munnen så fick han ta tillbaka den och han fick inte ett öre för det och när han ville ha betalt för den jag haft i munnen så sa jag att han har försökt blåsa mig och att han vet att det inte är riktiga blå.

Givetvis hade jag betalat om det var en riktig blå och jag försökte ge tillbaka en som jag har haft i munnen. Men om man försöker hussla någon på fake blå så Har man ingen rätt att kräva pengar tillbaka för dem eller kräva något alls överhuvudtaget.

Jag har en bekant som träffade en somalier som gav honom något som såg ut som kartor med blå men som var tomma alltså han höll den upp och ner så att personen skulle tro att det var fullt med blå) så tog han pengarna och rykte och sprang och det gick givetvis inte att komma ifatt honom.
Citera
2025-06-08, 13:38
Medlem
Blev erbjuden 50 st för 2000 spänn. Har inte svarat än, misstänksam om allt är fejk just nu.
Citera
2025-06-15, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajen3435
Blev erbjuden 50 st för 2000 spänn. Har inte svarat än, misstänksam om allt är fejk just nu.
Då.hae du ingen bra kontakt.
1k bå gav jag 4k för igår.
Citera
2025-06-15, 15:40
Medlem
Biggedys avatar
Bäst att sluta flöddra gubbar.
Citera
2025-06-15, 16:21
Fick tag i galenika bensedin men är osäker på om de är riktiga? Hur ska tabletterna se ut? De är vita ingen brytskåra o går att bryta sönder väldigt lätt till 4-5 bitar. Har aldrig kört denna förut så är osäker om det är så de äkta ska vara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in