Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-23, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrikrunkaren
Om dessa gäng nu mördar så mycket mer än tidigare varför var där enligt BRÅ 2024 endast 92 mord i hela Sverige, ca 40% lägre än för 15 år sedan. Lägsta på typ 50 år.

Hur många var skjutvapen relaterade då och nu?
Citera
2025-04-23, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Hur många var skjutvapen relaterade då och nu?

Har ju kommit in andra alpra genom åren indiska etc men galenika har ju alltid funnits , finns idag med fast hos väldigt få och dyrt och då kan jag tänka mig att det är väldigt territoriellt då det inte finns i bulk bulk då de/ dem som trycker på de har fasta marknader och inte kan sälja vidare i bulk för att det skulle paja marknaden ja menar när de kommer in de där astronomiska mängderna finns det överallt annars
Citera
2025-04-23, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Har ju kommit in andra alpra genom åren indiska etc men galenika har ju alltid funnits , finns idag med fast hos väldigt få och dyrt och då kan jag tänka mig att det är väldigt territoriellt då det inte finns i bulk bulk då de/ dem som trycker på de har fasta marknader och inte kan sälja vidare i bulk för att det skulle paja marknaden ja menar när de kommer in de där astronomiska mängderna finns det överallt annars

Det finns ju alltid benso nånstans givetvis
Citera
2025-04-23, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Det finns ju alltid benso nånstans givetvis

Jodå men är inte som bara i fjol tex och priserna är inte heller desamma däremot tror jag personligen bara de inte är om utan när det kommer en stor jävla laddning det är ju en stor jävla efterfrågan och det är stora marginaler i vinst
Citera
2025-04-26, 22:32
Medlem
Kan det inte vara så att Galenica har fått ögonen ordentligt på sig efter det stora beslaget i höstas av Europol?
Citera
2025-04-27, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bkk2024
Kan det inte vara så att Galenica har fått ögonen ordentligt på sig efter det stora beslaget i höstas av Europol?

Så kan de ju vara men det är ju en astronomisk marknad om inte de kör kommer de väl komma något nytt brukar komma ”burkar” Pfizer , Indiska etc råder ju torka och efterfrågan och just galenika har alltid varit stabila haft okej rykte osv folk är mer skeptisk till annan benz men finns det inget kommer ju brukare ta det som finns och då öppnar det ju ett tomrum så något lär ju hända för har varit ganska torrt i dom stora städerna
Citera
2025-04-28, 23:39
Medlem
kool-g-raps avatar
Jävligt skumt att all benso har försvunnit, det är ju inte bara galenika som funnits genom åren precis. Jag har ätit benso länge och främst käkat roche rivotril burkarna. Vart är dom nu? Vart är indiska diazepamen, alpra suketterna? Allt borta samtidigt..
Om alla andra droger kommer in i landet borde ju benso kunna göra det också. Jävla sjuka priser på FS nu! Har alltid betalt ca 700-800kr för en burk rivo.
Citera
2025-05-01, 09:57
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Någon som vet ifall straffen blivit hårdare när det gäller benzo?
Isåfall fattar jag att många kranar tvekar.

En leverans med benzo i blister tar ju också en ganska stor plats, lättare att gömma pulver som dessutom går att blanda ut till en större mängd och mer vinst.
Citera
2025-05-05, 13:24
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toxarcheus
Stockholm givetvis.

Priserna är skyhöga och många betalar 400 Per karta men om man har kontakter som man har om man är narkoman (inget att gryta om kanske) så får jag en karta för 250 eller 300.

MEN jag håller mig till tjacket eftersom procentvinsten är mycket större
Jag fick tag i en karta och måste tillägga att när man mår riktigt risigt av ångest är några benzo värda sin vikt i guld.
Citera
2025-05-06, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Jag fick tag i en karta och måste tillägga att när man mår riktigt risigt av ångest är några benzo värda sin vikt i guld.

Ja, för mig är det t o m euforiskt om jag har ångest. En av de brutalaste euforierna jag upplevt var när jag var suicidal och drog i mig 20 eller 30 imovane med några dl vodka.

Euforin var förvisso kortvarig eftersom det snabbt blev svett
Citera
2025-05-06, 14:11
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toxarcheus
Ja, för mig är det t o m euforiskt om jag har ångest. En av de brutalaste euforierna jag upplevt var när jag var suicidal och drog i mig 20 eller 30 imovane med några dl vodka.

Euforin var förvisso kortvarig eftersom det snabbt blev svett
Min största eufori var antingen när jag åt svamp första gången eller när jag träffade en polare och drack en hel flaska vodka och för att inte bli för skev slängde i mig en massa amfetamin men då blev jag så nykter att det blev trist så jag tog fyra LSD-frimärken och lite hasch.
Det var skit coolt eftersom han spelade trance och hade feta stroboskoplampor.
Detta var en fredag och på lördagen gick jag till jobbet för att tjäna lite övertid men allt ändrade färg hela tiden så det blev skitjobbigt så jag gick hem.
Citera
2025-05-06, 14:40
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Min största eufori var antingen när jag åt svamp första gången eller när jag träffade en polare och drack en hel flaska vodka och för att inte bli för skev slängde i mig en massa amfetamin men då blev jag så nykter att det blev trist så jag tog fyra LSD-frimärken och lite hasch.
Det var skit coolt eftersom han spelade trance och hade feta stroboskoplampor.
Detta var en fredag och på lördagen gick jag till jobbet för att tjäna lite övertid men allt ändrade färg hela tiden så det blev skitjobbigt så jag gick hem.

Läs vad du skrivit. Sluta knarka nu, du har redan gjort allt man kan och du kommer aldrig överträffa det där utan att du dör.

Tips.

--

Det är väl någon viktig i grossistledet som torskat/dött, eller längre bak än så, det är problem i fabrikerna. Marknaden finns ju så det kommer säkert lösa sig för er, jobbigt nu bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in