2025-04-21, 17:15
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Eli-
Känns som detta inte är slutet på den här historien.
Folk lär vara lagom griniga på snubben, han lär hittas död snart.
Verkar som att han kontaktat polisen med vilket inte är så populärt i sådana kretsar.
Jag gissar dock att han får skyddad identitet och klarar sig.
Citera
2025-04-21, 17:18
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbies95
Det var en insatsstyrka i Katrineholm i torsdags…kan vara ett samband med det här. Var bilder på dom i Katrineholmskuriren. Någon som vet mer?

Citat:
Ursprungligen postat av GamleGalten
Igår kväll (strax efter 19 tror jag) körde jag norrut förbi Nyköping mot Stockholm och mötte minst 5 civila polisbilar med blåljus igång på väg söderut i riktning mot Nyköping. Kan det haft med detta att göra måntro?
Jag antar att ni gått i skolan och vet vad som avses med Västsverige?
Citera
2025-04-21, 17:20
Medlem
obscenitets avatar
Så ni tror alltså att den gängkriminella helt enkelt har kontaktat polisen och ”ursäkta men min familj är kidnappad, och just det det beror på att jag sjabblat bort stora mängder narkotika” det står enligt uppgifter och inget polisen gått ut med. Det är helt enkelt…
Citera
2025-04-21, 17:38
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blixt-Gordon
https://www.kkuriren.se/nyheter/sorm...korov/r0481z9l
Lite rörigt verkar det allt.

Sammanfatta eller citera gärna en del av artikeln när den är låst.

Ett barn under fem år, enligt sr.se.

https://www.sverigesradio.se/artikel...s-fru-och-barn
Citera
2025-04-21, 17:42
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Så ni tror alltså att den gängkriminella helt enkelt har kontaktat polisen och ”ursäkta men min familj är kidnappad, och just det det beror på att jag sjabblat bort stora mängder narkotika” det står enligt uppgifter och inget polisen gått ut med. Det är helt enkelt…

Frun och det lilla barnet kanske har familj och vänner som är oroliga för dotter och barnbarn? Maken kan naturligtvis själv ha anmält människorov och ev. dödshot mot sin familj.
Citera
2025-04-21, 17:44
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Familjen hade ju knappast hittats så snabbt om inte pappan hade samarbetat med polisen.
Citera
2025-04-21, 17:50
Medlem
Rykten säger att den lilla orten Strängnäs haft ett kidnappningsfall, kan de gälla det här?
Citera
2025-04-21, 17:55
Medlem
obscenitets avatar
Media bör inte gå på de första ”uppgifterna ”. De får gräva bättre.
Citera
2025-04-21, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag antar att ni gått i skolan och vet vad som avses med Västsverige?
En till? Om du gått i skolan och lärt dig läsa så hade du vetat att kidnappningen skedde i Sörmland. Södermanland för västsvenskar.
Senast redigerad av Alpoxen 2025-04-21 kl. 17:59.
Citera
2025-04-21, 18:02
Medlem
Det är väl inte helt omöjligt att kvinnan och barnet "fritogs" i Västsverige, och att gripanden skedde i Sörmland.

Tycker det är konstigt att händelsen inte ligger bland toppnyheterna vare sig hos Aftonbladet eller Expressen. Det är liksom inte varje dag ett barn kidnappas i Sverige. Kanske det egentligen handlar om något annat?
Citera
2025-04-21, 18:41
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Det är väl inte helt omöjligt att kvinnan och barnet "fritogs" i Västsverige, och att gripanden skedde i Sörmland.

Tycker det är konstigt att händelsen inte ligger bland toppnyheterna vare sig hos Aftonbladet eller Expressen. Det är liksom inte varje dag ett barn kidnappas i Sverige. Kanske det egentligen handlar om något annat?
Ja det gör det.
Citera
2025-04-21, 18:44
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:

Men snälla, sluta dela med dig av hjärndöda inlägg om du inte besitter förmågan att ens tänka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in